دانشگاه بیرجند؛ قطب علمی شرق کشور با ۱۳هزار دانشجو
کدام شهر؟ کدام دانشگاه؟-۲
دانشگاه بیرجند با بیش از ۱۳ هزار دانشجو و امکانات مختلف آزمایشگاهی و دانشگاهی یک قطب علمی دانشگاهی بزرگ در شرق کشور است که همه ساله تعداد زیادی از داوطلبان کنکور، این دانشگاه را برای محل تحصیل خود انتخاب می‌کنند.
تعداد نظرات: ۶
amd
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
سلام من 6 سال دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رو در تهران گذروندم
ایت دانشگاه تنها 3 استاد تمام داره و با این تفاسیر قطب غلمی شرق کشوره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
سلام. لطفا سطح املاء خودتان را بالا ببرید تا در متنی که می نویسید غلط نداشته باشید. در این 6 سال در تهران چی یاد گرفتی. دانشجویان عزیر یادتان باشد که علمی که بی فایده باشد ، حجابی برای دیدن حقایق است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
سلام. خوب اما خیلی طولانی یکسری از مطالب به کار ما نمیاد. مثلا کتبخانه و ... آخه همه دانشگاه ها این موارد رو دارد. نکته های خاص رو بگید
basir
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
سلام ،درمورد دانشگاه بیرجند کمی اغراق کرده اید،تنها 2 یا3 استاد تمام داره،بنده بیش از 4 سال دانشگا بیرجندم،دروس دانشکده مهندسی کاملا تئوریه وخروجی دانشکده فقط دروس تئوری یادگرفته،که استفاده ای هم از اندوخته هاش بطور مفید نمیشه و بدلیل سختگیری بیش از حد و بروز نبودن اطلاعات اساتید دانشکده کامپیوتر،نمرات قابل توجه نیست،به دانشجویان عزیز توصیه میشود قبل از ورود درمورد این دانشگاه از افراد تحصیل کرده در این دانشگاه پرسوجو کنند...این متن ازطرف مهندس دانشکده برق وکامپیوتر این دانشگاست..وفقط ازسردلسوزیست
you
Germany
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خود دانشگاه خوبه اما به شرطی که تو خود بیرجند باشه نه تو شهرستان های اطراف..
دانشجویان عزیز لطفا تو انتخاب رشته دقت کنید و کاردانی رو به هیچ وجه نزنید و دانشگاه هایی رو بزنید که اولا تو خود مرکز استان باشه و مشتقی از دانشگاه تو شهرستان نباشه..
ثانیا مدرک بالاتر از شما هم باشند یعنی اگر کارشناسی میخواهید بخونید ارشد هم باشه اونجا..
موفقیت روز افزون برای همتون
ناشناس
Germany
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
بیرجند شهر آرومی هست و برای تحصیل مناسب اما دانشگاه بیرجند از شهر دوره و اگر به سرویس دانشگاه نرسی باید حداقل بین 5 تا 10 هزار تومان هزینه تاکسی بدی که بری. ضمنا استاد تمام بودن ملاک نیست ملاک قبولی تو مقاطع بالاتر است که تا جایی که من اطلاع دارم بچه های بیرجند معمولا ارشد رو رتبه های خوبی میارن.
ارسال نظرات
آخرین اخبار