حاتم بخشی مسئولان از جیب دانشجویان فرهنگیان!
گزارش/
جالب است که در گیر و دار بحران ایجاد شده برای جمعیت کثیر دانشجویان ورودی سال ۹۳ این دانشگاه، آموزش و پرورش قرار است اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در سال ۹۴ از میان فارغ التحصیلان همه دانشگاه های کشور بکند.
تعداد نظرات: ۲۸۱
ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
با سلام . واقعا تشکر فراوان از خبر گزاری دانشجو بخاطر پیگیری هاش.خدا اجرتون بده.لطفا از وزیر اموزش و پرورش راجب استخدام ما سوال کنید .اگه این اقایون حاضر به مصاحبه نمیشن لطفا این مشکل رو با مقام معظم رهبری در میان بگذارید .شاید ایشون بتونن به ما کنن.توکب به خدا .مبازم ممنون از پیگیری هاتون
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
واقعا خدارو شاکرم که رسانه ای هست که حرف ما رو به گوش مردم و مسئولین برسونه در میان سکوت رسانه های مدعی دیگر
من نمیدونم این دولت چطور خودش رو با اعتدال میدونه در حالی که به طور مرتب سخنان و دستورات رهبری رو زیر پا میزاره و حق عده ای رو پایمال می کنه

ما تا مهر ماه منتظر می مونیم ، اگر تکلیفمون روشن شده بود که هیچ و گرنه مسئولین مربوطه منتظر موجی از اعتراض ها و تجمع ها باشند
دانشجو معلم ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
با سلام اگه اقای فانی و اقای نوبخت حاضر به مصاحبه نمیشن.و زیر بار پاسخگویی به وضایفشون نمیرن.لطفا مشکل استخدام مارو با مقام معظم رهبری درمیان بگذارید واقع ازتون مچکرم.بی نهایت تشکر
بلاتکلیف ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
یا سلام .لطفا تمام تلاشتون رو برای مصاحبه و پیگیری مشکلات ما با اقای فانی و اقای نوبخت انجام بدین .این اقایون باید پاسخگو باشن.
لطفا این موضوع رو با رهبر عزیزمون هم درمیان بگذارید شاید ایشون بتونن کمکمون کنن.توکل به خدا
ممنون از پیگیری تون که باعث دلگرمی ما شدین
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خبرگزاری دانشجو دمت گرررررررممممممممم حق ما رو بگیر خواهش میکنم خدا پشت و پناهتون
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ینی چی اخه این چه وضعشه هیچ کس پاسخگو نیست؟پس این مسئولین حقوق میگیرن واسه چی؟
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دیگه بی انصافیه کامله که حتی نمیخوان به کسی حتی خبرگزاری ام جواب بدن خدا به حق خانم فاطمه زهرا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
این مسئولین دیگه شورشو در اوردند فقط باید صدامونو به رهبرمون برسه.خبرگزاری دانشجو ممنون از پیگیری هاتون ولی تو رو خدا یکیو پیدا کنید تا مشکل ما بیچاره هارو حل کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
تو رو خدا پیگیری هاتون بیشتر کنید و دوباره سراغ اقای دادگر برید و بخواید که ایشون با مسئولین صحبت کنید تا تکلیف12000جوون رو مشخص کنند
منیره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من که دیگه دارم از غصه دق میکنم یا امام رضا ما هم مثل تو غریب و تنها شدیم ودت به دادمون برس.خبر گزاری دانشجو ممنون ارز پیگیرهاتون ولی لطفا ادامه بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
از اول تشکیل این دانشگاه و دادن حقوق به دانشجویان اشتباه بود فارغ التحصیلان بقیه ی دانشگاه ها هم امید معلم شدن دارند پس چرا باید این شغل فقط به یکسری افراد معدود منحصر بشه.
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
کی گفته به یک سرس افراد خاص منحصره شما هم اگه واقعا میخوای معلم بشی از طریق کنکور انتخاب رشته کنید و پس از وارد شدن به دانشگاه معلم بشی.
اما اگه بعد از کنکور رفتید دنبال رشته مورد علاقتون و الان از سر بیکاری میخواهید به معلمی روی اوردید که شرمنده نمیشه و نباید هم بشه.
معلمی را نباید منحصرا به عنوان شغل نگاه کرد بلکه عشق و علاقه هم هست.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دانشجویان بقیه دانشگاه ها هم موقع انتخاب رشته حق انتخاب این دانشگاه رو داشتن چرا همون موقع این کارو نکردن؟
ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
اولا این شغل مربوط به یه عده معدود نیست ثانیا ماهم تو کنکور ازبین 1 میلیون داوطلب انتخاب شدیم و اومدیم اینجا واسه کنکورمون زحمت کشیدیم رتبه اوردیم اومدیم اینجا از هزار تا فیلتر مصاحبه و گزینشو تحقیق و... رد شدیم تو این 4 سال هم زیر نظر هستیم و با اصول نظام اسلامی تربیت میشیم و لایق معلم بودن میشیم.این حق ماست که استخداممون کنن چون هم زحمت کشیدیم هم خودشون تو دفترچه کنکور نوشتن و ورودی های دو سال قبلی رو هم استخدام کردن پس ماهم باید استخدام بشیم.
ما نمیزاریم حقمونو دیگران بخورن . تا گرفتن حقمون میجنگیم و تلاش میکنیم به امید خدا. واسلام
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1.به نظرم اینکه تعهد استخدام برداشتن کار خوبی کردن. ولی حق این بندگان خدا نبوده که بعد ورود به دانشگاه این قانون رو اجرا نکنن باید امسال که هنوز دانشجو نپذیزفتن این کارو میکردن
2- آقا مهرداد میشه بفرمایید ورودی های 90 به قبل که اصلا دانشگاه فرهنگیانی وجود نداشته چی کار کنن؟
3- همه رتبه های قبولی دانشگاه فرهنگیان 2 با 3 رقمی نیست. من ادم هایی میشناسم که با رتبه های 20000 30000 قبول شدن. میشه بفرمایید این افراد با این سطح سواد چه جوری میخوان فرزندان ما رو تربیت کنن؟
ورودی 89
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ما می خواستیم ولی تو دفترچه انتخاب رشته اصلا این طور دانشگاهی وجود نداشت
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
آقا یا خانم محترم خودتو تو شرایط ما فرض کن!اول اینکه هرکس فارغ التحصیل بشه که توانایی تدریس نداره.اشتباه برداشت نشه ها به غیر از سطح علمی ملاکهای دیگه ای هم مد نظر هستند و با یه سال دوره دیدن نمیشه اینارو انتقال داد پس معلم باید تربیت بشه!پس باید دانشگاه فرهنگیان توکشور وچود داشته باشه حالا فرقی نمیکنه من توش تحصیل کنم یاشما!اما باید باشه!بحث اینه که چراانقد شیک دارن از قانون سرپیچی میکنن و حق این 12000 نفر ضایع میشه و بدتر از اون اینکه چرا کسی رسیدگی نمیکنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
توی خیلی از کشور های پیشرفته و توسعه یافته تربیت معلم به همین صورت هست...
اینکه در زمان شما چنین چیزی وجود نداشته دلیل نمیشه که فرزندان خودتون رو از داشتن معلم های با سواد و با مهارت بالا محروم کنید
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
استخدام شدن ورودی های 93 قطعیه و حقشون هست...در جواب دوستمون علی که

حرف آقای نوبخت رو تایید کردن باید بگم که اولا تربیت معلم و امتیازاتی که داره تو همه

کشور های جهان اول هم وجود داره اما به مدل خیلی بهتری نسبت به ایران و همین

توجه به معلمانشون باعث پیشرفت همه جانبه شون شده.. دانشجویی که از دانشگاه

آزاد و دیگر دانشگاه های دولتی فارغ التحصیل میشه و از بهترین امکانات رفاهی و

هرگونه آزادی عملی بهره مند بودن رو نمیشه با یک دانشجو معلم که تو مرکز تربیت معلم فارغ

التحصیل میشه مقایسه کرد ،معلم فقط وظیفه آموزش رو نداره مهمترین وظیفه ش

پرورشه دانش آموزشه...در ضمن درسته که از سال 91 مراکز تربیت معلم باز شده اما

این دلیل نمیشه بگیم که عدالت اجرا نشده پس با این حساب هیچوقت نباید دانشگاه
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام واقعا ناراحت شدم که زمان شما دانشگاه فرهنگیان نبود.بدون که تو ما ورودی های 93 حتی رتبه دورقمی و تک رقمی هست.شما خودتو بزار جای ما.بهت گفتن استخدامی ولی یه سال بعد زدن زیرش.چه حسی میشی؟خودت بگو؟ من با رتبم میتونستم بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته ها رو قبول شم.یه چیز جالبتر اینکه به علت کم شدن ظرفیت سال 93 حتی رتبه های زیر 2هزارهم قبول نشدن.پس در حق اوناهم اجحاف شده البته رتبه خودم 1000 بود.اما تقصیر ما دانشجو معلما چیه؟ از حق نگذر!!!
دانشجوی دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
به دانشجو
آقای دانشجو تمام کسانی که رتبه ۲۰ و.۳۰ هزار تو کنکور می آرند دلیل نمیشه افراد بی سواد و خنگی باشند مثلا من رتبم ۱۲ هزار بود ولی معدل ترم اولم تو دانشگاه ۱۸.۵ بود و نفر اول شدم حتی از رتبه اول کنکور هم درسم بهتره و خیلی هم باهوشم.کنکور بیشتر شانسه یا دانش و تست بگیر نگیر داره.من با معدل ۱۸.۵ چه گناهی کردم؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
تربیت معلم در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی مربوط به دانشگاه عظیم فرهنگیان هست.
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
شما استخدام بشید جداگانه
ما هم همینطور جاتون رو ه تنگ نکردیم دعوا هم نداریم
در ضمن کسانی که پول ندارن برن دانشگاه دانشگاه فرهنگیان یه نور میده اصلا هم کار اشتباهی نیس
93
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
در جواب دانشچو:
ببخشید این دانشجو معلم ها میان که تربیت شن برای معلم شدن
ربط زیادی هم به رتبه نداره چون موقعی که کنکوذ میدادن معلم نبودن قراره بشن معلم
بعد از اموزش
سارا93
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
به نظر من دانشگاه فرهنگیان بسیار عالیه چون از اول معلم تربیت میکنه
نه اینکه درس معلمی نخونده باشی و با یه ازمون معلم شی
البته من با ازمون مخالف نیستم چون حق معلم شدن اختصاص به دانشجو معلمان نداره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
درباره این موضوع اگر کسی جایی تعهدی دوطرفه دیده آدرس دقیق بده . من زمان انتخاب رشته دیدم همه جا من تعهد میدم نه آموزش پرورش.در نتیجه انتخاب نکردم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
نمیدونم اینا میخوان به کجا برسن با این کاراشون بعد میگن چرا جوونا معتاد میشن وقتی برای جونایی که نخبه هستن و همه با رتبه های2یا3رقمی او مدن این دانشگاه اینجوری رفتار میکنن دیگه انتظار دارن ک وضع جوونا چطوری باشه؟خبرگزاری دانشجو شما ما رو تنها نزار و پیگیریهاتونو ادامه بدبد ممنون میشم خدا خیرتون بده
دانشجو معلم93
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
با تشکر فراوان از خبر گذاری دانشجو بازم مگه شما به فکر ما باشید وگرنه که کسی به فکر ما نیست
پاداشتون با خدا باشه
ما همچنان پیگیر هستیم و از شما هم عاجزانه خواهشمندیم که پیگیری کنید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
واقعا خداخیرتون بده! علی رقم فرمایشات رهبری درباره دانشگاه فرنهگیان گویا یه سری از مسئولین هیچ گوش شنوایی ندارن!!!
خواهشا باز هم پیگیری کنید.امید ما به شماست.
ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
با سلام .بسیار ممنون از پیگیری هاتون که باعث دلگرمی ما میشید
لطفا هر جور شده با اقای فانی و نوبخت راجب استخدام ما مصاحبه کنید
و مشکل ما رو لطفا با مقام معظم رهبری هم درمیان بگذارید
بازم ممنون از پیگیری هاتون
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ینی دیگه ما بیچاره شدیم خبرگزاری دانشجو امیدمون فقط ب شماست
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام ، تو دفترچه بهمون قول دادند و باید عمل کنند ، با بهترین رتبه به عشق معلمی اومدم این دانشگاه در حالیکه میتونستم یکی از رشته های پزشکی با اینده شغلی عالی رو انتخاب کنم ؛ چرا باید بین ما و ورودی های سالای پیش تفاوت باشه؟
خواهش میکنیم پیگیری کنین واقعا نمیشه تو این وضعیت درس خوند روحیمونو از دست دادیم ..
دیود عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بچه ها اینقدر ناراحت نباشید هر تصمیمی گرفته بشه با ناراحتی شما درست نمیشه ش با قدرت درستون را بخونید
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دستتون درد نکنه باز خوبه ی خبر گذاری پیدا شد بهمون اهمیت بده...چجوری نگران نباشیم آخه..هممون افسردگی شدید گرفتیم آخه این چ وضعیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من دانشجو معلم ورودی سال 93 هستم .بخدا قسم در این مدت انقدر استرس و فشار دیدم که حدی نداره .من سوالم از مسولین این است اگر با شیوه جذب مشکل داشتند چرا باید مارا در دانشگاه قبول می کردند.دانشگاه فرهنگیان از لحاظ امکانات در حد پایینی است و اگر دانشجویی مثله من به این دانشگاه امده فقط بخاطر عشق به معلمی و مزایای این دانشگاه بوده و بس!!!ما از خبرگذاری داشجو خواهش می کنیم این قضیه را پیگیری کند و ما را از سردرگمی نجات دهد.ما در شرایط بد روحی به سر می بریم.
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام
خواهش میکنم من رتبم دورقمیه التماس میکنم کمترین حقمون که همون حکم و حقوقمون هست رو بگید بهمون بدن ای خدااااا
بعدم دانشگاه فرهنگیان با تعهدش باید باشه چون دانشجوهای دانشگاههای دیگه به امید رسیدن به جایگاه و شغلهای دیگه اون دانشگاههارو انتخاب کردن فقط بر اثر بیکاری هستش ک قبول میکنن بیان معلم شن و هیچگونه دلسوزی در حق بچه های ایران نخواهند داشت من رتبه ی دورقمی کنکورم ایهالناس خوب بمن نگاه کنید من عاشق معلمی ام من از رو دفترچه و اینکه نوشته بود تعهد داریم انتخاب کردم ای خدااااااا ای خداااااا
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
امام زمان نگهدارتان باشد... از آقای نوبخت و فانی سوال کنید. مسله ی 12000 نفر است...به رهبری عزیز مون اطلاع بدید 12000نفر دارن از زیر پا رفتن قانون ... خون گریه میکنند...
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
مرسی از پیگیری هاتون.ما 12000نفر بخدا قسم در شرایط بدی به سر می بریم چرا هیچ مسولی گاسخگو نیست.این حق ما نیست که بعد از این همه تلاش کردن برای رسیدن به این دانشگاه با ما اینطور رفتار شود.به گو مسولین برسانید اگر برای حکم ما اقدامی نکنند مهر ماه هیچ ورودی93 ای سر کلاس نخواهد رفت . شما بمانید و خدا .و این وظیفه که باید در ان دنیا پاسخگوی ما باشید.ما از حق خودمون نمیگذریم.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.وایدباور کنید وقتی این خبر خوندم خیلی خوشحال شدم بالاخره یکی پیدا شد حرف مارو بلند داد بزنه.توروخدا بازم پیگیری کنید نذارید حقمون ضایع بشه
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خبرگزاری دانشجو واقعا ممنون.تنها خبر گذاری ای هستی که از کنارمون راحت رد نمیشی و خودتو نمیزنی به اون راه!توروخدا با آقای نوبخت مصاحبه کنید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
واقعا قابل توجیه نیست که بخوان قانون رو که میگه مارو باید استخدام کنن زیر پا بگذارن ویا بخوان قانون رو عوض کنن...
این کار بی عدالتی است...
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.تشکرررررررررررررررررررررررررررررر!واقعا خیلی ممنون که بازم پیگیری کردید دست گلتون درد نکنه.اما شمارو به امام حسین قسم بعد از خدا امیدمون به شماست نذارید حقمون پایمال بشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
مسئولین و خبرنگاران محترم خبرگزاری دانشجو.شما خیلی خوب و ماهید.انشالله خدا به شما و خانوادتون خوشی سلامتی بده.خواهش میکنم هر طور شده از اقای فانی و نوبخت مصاحبه بگیرید و بپرسید اصلا استخدام میشیم؟چه زمانی.و بهشون بگید اگه میخوان به شیوه ی دیگه ای نیرو جذب کنند اول باید مارو استخدام کنند و از سال های بعد اقدام به جذب لیسانسه ها کنند چون در دفترچه انتخاب رشته نوشته بودکه در بدو ورود استخدامیم و ما بر مبنای همین این دانشگاه رو انتخاب کردیم.لطفا پیام مارو به گوش مقام معظم رهبری که حامی همیشگی دانشگاه فرهنگیان بوده اند برسانید.
بابل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.خیلی ازتون متشکریم که در زمانی که هیچ کس به فکر ما نیست شما پیگیر وضعیت ما هستید.دعای12000دانشجو و خانواده هایشان پشت شماست.التماس می کنم دست از پیگیری نکشید.و پیام مارو به دست رهبر عزیزمون برسونید و یا با اعضای کمیسیون اموزش صحبت کنید تا بلکه اونها پیگیر کارمون باشند.ما که دستمان به جایی بند نیست.امیدما شما هستید که پیام ما را به گوش مسئولین برسانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دانشجو هاي ساير دانشگاه ها گناهي مرتكب شدند كه حق ندارند معلم بشوند؟؟؟؟؟
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.نه لابد ما گناه مرتکب شدیم رتبه 3 رقمی آوردیم.خب تقصیر ما چیه اون موقع پذیرش نداشت!!!!!!!!قربونش برم همه هم منتظرن ما رو پرت کنن بیرون بیان معلم شن!!!یعنی دولت الان نباید به اون چه که تو دفترچه نوشته و ما با اعتماد به اون اومدیم این دانشگاه عمل کنه....حسودی نکنید دیگه فک کنید خواهر برادر خودتون قبول شده اینطوری دارن حقشو ضایع میکنن
ای بااااااابااااااا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
مگه ما میگبیم گناه کردن...میگیم مسوول محترم اگه نمیخوای از طریق دانشگاه فرهنگیان نیرو بگیری<که اشتباهه>تو دفترچه وعده وعید نده...اگه نوشتی عمل کن حق ما رو ضایع نکن
دبیرریاضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
میشه قبل حرف زدنتون فک کنین؟واقعانگاه کنین کجایه حرفتون رومنطقه؟
پرستو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من با رتبه عالی میتونستم دانشگاه اصفهان یاذصنعتی فیزیک و ریاضی محض بخونم و بعدا بییام و استخدام آموزش و پرورس بشم.....ولی فقط بخاطر تعهدش اومدم علوم تربیتی اتفاقا رشته ام رو هم خبلی دوست دارم.....و حالا اون ها باید ب قول خودشون عمل کنند....
ورودی۹۳
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
دوست عزیز اگه یکی بهت بگه ۶۰۰ کیلومتر از شهرت اونورتر بیای یه کاری بهت میدم و تو به امید اون کار پیشنهاد کارهای دیگه ای که بهت میشه رو رد کنی و پاشی بری اونجا و یهویی بهت بگه کار نمیدم بهت و اونوقت آواره بشی به نظرت حالت چه وضعی میشه فک کنم سکته رو بزنی!حالا خودتو بزار جای ما!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷

ما چکار شماها داشتیم که نباید استخدام شیم؟
استرس دارم :(
دعا کنید قربانی نشیم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام خدا خیرتون بده.توروخدابازم پیگیری کنید شما هم راحت از کنارمون رد نشید امیدمون به شماست
مرسیییی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.مرسی بابت خبرتون.توروخدا برید فانیو نوبختو پیدا کنید بپرسی شبا راحت میخوابن..مشکل خاصی ندارن..
آخه مسلمونا اگه نمیخواستین استخدام کنین چرا تو دفترچه زدین.منه بدبخت رفتم خاستگاری ....خانمم با فهم و شعوره اما به خدا چلوی خانوادش سنگ رو یخ شدم....الان من چیکار کنم....نوبخت بگو من چیکار کنم...بگو دیگه
مهدی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دیگه تحریم ها که لغو شده آقای نوبخت و این دولت دیگه هیچ بهانه ای ندارن
دولت اعتدال بدونه اگه کارهای کشور به همین روال بخواد پیش بره براش گرون تموم میشه
حداقلش پاسخگو باشن.........
علی مرادی یکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
باتشکر از پیگیری شما
لطفا این مشکل را هرچه زودتر مطرح و بررسی نمایید که ما در انبوهی از مشلات هستیم
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.ممنون بابت پیگیریتون.لطفا هرطور شده باهاشون مصاحبه کنید
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ما بورسیه ایم مثلا...دارن از ما پولمیگیرن!حکمامونم نزدن!آبرومونم بردم پیش مامان باباهامون!!!!!!!!!!!!!!
سعید
Netherlands
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ببخشید ها اما باید ما قبل از تحصیل استخدام میکردن اما 9 ماهه گذشته اما خبری نشده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همگی ادم های با دین و ایمانی هستن، و فیط به خاطر عشق به این حرفه قدم در این راه گذاشته اند. اگه میخواستی دبیر شی از اول باید میومدی .
ببخشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ببخشید اشتباهی منفی دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام لطفا پیگیری کنید ما در استرس و فشار روحی هستیم
محبوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.یه تشکر بابت خبرتون 1000 تا تشکر بابت اینک شما هم مثل بقیه خبرگزاری ها چشمتونو روی ما نبستین.مرسی.
لطفا بازم دنبال نوبخت و فانی باشید
ورودی 87 دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
منطقی ترین و به صرفه ترین راه جذب معلم برگزاری آزمون استخدامی از میان فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور هست و تاسیس دانشگاه فرهنگیان خسارات جبران ناپذیری به کشور زد زیرا موازی کاری با دیگر دانشگاهها و هدر رفت بودجه و منابع انسانی بود و اکثرا رتبه های بد کنکور جذبش شدن به شوق گرفتن پول ماهیانه. نکته دیگر اینکه دانشگاه فرهنگیان از سال 91 تاسیس شده و کنکوری های سال های قبل چه گناهی کردن که باید از معلم شدن محروم بشن. از آقای نوبخت و فانی بابت تصمیم عاقلانه و به جا تشکر می کنیم.
مریم ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
آقا شما که میگی رتبه های بد رفتن تو این دانشگاه داری از رو چی حرف میزنی؟؟ جواب منی که با رتبه 250 منطقه یک رفتم تو این دانشگاه را چی میدی ؟؟ بله شاید ورودیای 91 رتبه هاشون افتضاح بوده باشه ولی ورودیای 93 اکثرا رتبه هاشون خوب بوده.... بعدشم اون پول ماهانه ای که میگی اسمش حقوقه که نصفش را دانشگاه برمیداره و حالا که با ما ندادن خود دانشگاه میخواد از ما بگیره... الان به ما اس ام اس دادن از طرف دانشگاه که 800 تومن بززین به حساب....
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سال های قبلم همین دانشگاه تحت عنوان مراکز تربیت معلم وجود داشت فقط سال 90 این مراکز رو جمع کردن و اسمش شد دانشگاه فرهنگیان
دبیر ریاضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
با عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت خبرگذاری دانشجو.
چیییییییییییییییییییی؟؟رتبه بد.من با رتبه سه رقمی منطقه یک اومدم دانشگاه فرهنگیان بعد میگی با رتبه هاب بدشون.مگه کار دانشگاه های دیگه کشور تربیت معلمه؟نه ما در این دانشگاه علاوه بر دروس تخصصی دروس مرتبط با اموزش و پرورش رو هم طی میکنیم نه اینکه بیایم مهندسی بخونیم بعد که بیکار فارغ التحصیل شدیم بگیم خب الان دیگه بریم معلم شیم .همچنین کوتاه فکری میباشد که بگوییم تربیت معلم خرج زیادی دارد اموزش پرورش پایه کشور است و معلمان هدایتگر جامعه و..... شما اگر به تاریخچه تربیت معلم و طریقه جذب معلم در کشورهای پیشرفته توجه کنید میفهمید که کدام راه جذب معلم موجب پیشرفت جامعه میشود.
خواهش میکنم نظرم را تایید کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
عزیز من وقتی کسی تعهد به استخدام میده باید به خرفش عمل کنه ما از حق مسلممون نمی گذریم
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دانشگاه های برتر...خب ما اگه این دانشگاهو انتخاب نمیکردیم قرار بود بریم همون دانشگاه های برتر چون بهترین رتبه ها اومدن برا فرهنگیان...
تربیت کردن معلم خسارت به بار نمیاره..شما واقعا دانشگاه درس خوندید یا خدایی نکرده سیکلید.....اگه طبق نظر شما باشه هیچوق نباید کسی استخدام بشه به این دلیل که افراد قبلی از دور خارچ شدن و این فرصت در اختیار اونا نبوده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
از کی تاحالا رتبه های زیر 10000 شدن رتبه های بد ؟!
خدمت همه دوستان عزیز باید عرض کنم که تا قبل از تاسیس دانشگاه فرهنگیان هر شخصی و با هر میزان سوادی (و بعضا سواد بسیار پایین) جذب آموزش و پرورش می شد که نیروی انسانی آموزش و پرورش همیشه سطح کیفی پایینی داشت و یکی از دلایلی که به شغل معلمی به دیده شغل با سطح پایین نگاه میشه همینه (اگر باور ندارید میتونید از معلمین فعلی سوال کنید) .
اما پذیرش در دانشگاه فرهنگیان نیاز به رتبه بالا ، گزینش و مصاحبه داره و به اعتراف تمامی اساتید این دانشگاه ورودی های فرهنگیان یک سر و گردن از دانشگاه های دیگه بالاترن.
بنده خودم با رتبه 3000 و با هزار دردسر و شبا روز درس خوندن تونستم اینجا پذیرفته بشم.
اگر طرفدار دولت هستید باشید ولی غیرمنصفانه نظر ندید ...
سید سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ورودی 87 دقت کن ما 12 هزار نفری از حقمون دفاع میکنیم.
سید ماجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
طوری داری حرف میزنی که انگار ..... خوبه بدونی بیشتر معلم های الان خیلی شون با مدرک دیپلم رفتن سر کلاس .دانشگاه ما رتبه 1 رقمی رتبه های 2 3 رقمی زیادی تو کلاسا ی دانشگاه فرهنگیان هستش.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
قابل توجه شما ریشه فرهنگ و تمدن و پیشرفت معلمه و سرمایه گزاری دراین بخش سود هستش افتاد نادان
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دوست عزیز،تباه شدن سرنوشت من و ۱۲ هزار دانشجوی دیگه بعد از ۱ سال انصافه به نظرت؟؟؟!!اصلا شما درست میگی.ولی به نظرتون برای این تصمیم یکم دیر نیست؟!!!
آرش
Germany
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1:تشکر شما از آقای فانی و نوبخت بی معنیه چرا که اینان نه توان حل مشکل فرهنگیان رو دارن و نه حذف این دانشگاه رو چرا که مجوزی که شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر کرده رو فقط خود این شورا میتونه لغو کنه.
2:این که از بین فارغالتحصیلان دانشگاه های دیگر اقدام به جذب صورت گیرد اقدام بدی نیست اما اینکه به عده ای از افراد قول استخدام بدهند و بعد از ثبت نام بعمل آوردن از ایشان به تعهدات خود عمل نکنند بلاشک اقدامی کلاهبردارانه و زننده است.
3:اینکه عده ای از افراد بدلیل حقوق ثابت ماهیانه یا امنیت شغلی وارد این دانشگاه میشوند اقدام شایسته ای نیست اما حتی با طرح پیشنهادی آقای نوبخت نیز این امکان وجود دارد و حتی بیشتر است که عده ای به همین دلایل مادی وارد این دانشگاه شوند.
تربیت بدنی
United States of America
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ااولا من خودم رتبم سه رقمیه بقیه ام رتبه هاشون خیلی خوبه دوما توهمه جای دنیا معلم تربیت کردن وهزینه کردن براشون جزو سرمایه گذاری های مستقیمه که باعث پیشرفت اموزش پرورش وکشورمیشه
رقیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ماها ازبهترین رتبه های کنکور بودیم خودمن 607شدم خداوکیلی حق ماست کهاینجوری باهامون تا کنن.لطف کنید تا درشرایط ماخودتون روقرار ندادین اظهار نظر نکنید.واقعا این بی انصافیه
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
کدوم خسارت؟ کدوم بودجه؟ 500تومن میدن 300تومنشو برمیدارن اینهمه به پروژه های بی خود بودجه میدن به دانشگاه فرهنگیان میرسه بودجه ندارن
دبیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
اولا تربیت معلم و امتیازاتی که داره تو همه

کشور های جهان اول هم وجود داره اما به مدل خیلی بهتری نسبت به ایران و همین

توجه به معلمانشون باعث پیشرفت همه جانبه شون شده.. دانشجویی که از دانشگاه

آزاد و دیگر دانشگاه های دولتی فارغ التحصیل میشه و از بهترین امکانات رفاهی و

هرگونه آزادی عملی بهره مند بودن رو نمیشه با یک دانشجو معلم که تو مرکز تربیت معلم فارغ

التحصیل میشه مقایسه کرد ،معلم فقط وظیفه آموزش رو نداره مهمترین وظیفه ش

پرورشه دانش آموزشه...در ضمن درسته که از سال 91 مراکز تربیت معلم باز شده اما

این دلیل نمیشه بگیم که عدالت اجرا نشده پس با این حساب هیچوقت نباید دانشگاه

تربیت معلم داشته باشیم و در این زمینه هم از دنیا عقب باشیم...از جهتی با اجرای این

آزمون استخدامی ،افرادی که عشق معلمی
حسین 93 اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دوست عزیز فرمایش شما متین که باید معلما از افراد نخبه باشند، ولی من انصافا هرچی میگردم میبینم رتبه های بسیار خوب کنکور اومدند این دانشگاه! منی که میتونستم برم دانشگاه اصفهان فقط و فقط به امید تعهد استخدام اومدم توی این مدرسه ی خراب شده! میخاستند افراد نخبه تر از ما استخدام کنند الکی نمینوشتند تعهد استخدام ! ما هم تکلیف خودمونو از اول میدونستیم اینجوری....
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
عزیزان من اقای دانشگاه شیراز درست می گه،دوما دیگه تعداد دانش اموز ها خیلی کم شده مثل ما دهه 60 که نیست دولت داره تعدیل نیرو می کنه
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خانم یا اقای ورودی 87 شیراز شما اینقد خود خواه هستی که فکر 12هزار دانشجو که روحساب این که استخدام میشن اومدن این دانشگاه رو نمیکنی.مایی که جامون تو دانشگاه تهران و دانشگاه های نامبر وان کشور بود.... متاسفم برات
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
برو باباااااااااااااااااااا
ما که پول دانشگاههای خوب رفتنو نداریم چی؟ تو جواب میدی؟
در ضمن از اولش ما معلم تربیت میشیم
توجه کن:
معلم تربیت میشیم
دانشگاه ما محدودیت هایی داره که شاید شما به عمرتونم ندیده باشین
این همه زیر ذره بینیم
این همه رتبه های خوب بچه های خوب
داره گریه ام میگیره...
رامبد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
از کی تا حالا بورسیه باید پول بده آخه...ای بابا...ما حقمونو میخوایم
بلقیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام
واقعا ممنون بابت پیگیریهاتون.
یادتون باشه ما در کشور اسلامی زندگی میکنیم که قانون حرف اول رو میزنه و طبق دفترچه کنکور و ذکر تعهد استخدام قانونا حق با دانشجو معلمان است.
دیوان عدالت اداری در صورت تخلف ادارات دولتی پاسخگو و پیگیر است.
انشالله حکم همتون بزودی زده میشه.
توکلتون به خدا باشه.
رهیرعزیزمون هم حامی شماست یاحق
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ممنون بابت پیگیریتون.لطفا با آقای نوبخت مصاحبه کنید
وریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خدمت تمامی معلم های اینده سلام ممنون واسه پیگیری های مکررتان از مدیر محترم خبرگزاری دانشجو کمال تشکر را دارم. کلا اقای نوبخت با این دانشگاه مخالفند و ما هم بلدیم این مخالفت رو چطوری و چه روزی برسانیم . فقط از دوستان میخوام متحد باشند اگه تا اخر تابستان خبری نشد اعتصاب میکنیم و سر کلاسا نمیریم. تنها راه نجات رساندن مشکلات به رهبر معظم انقلاب . والسلام
رقیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
منم موافقم اگه تا اخرتابستون نشد نمیریم سرکلاس اخریکی باید جواب ماروبده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
باید روبروی وزارت آموزش و پرورش اعتصاب کنیم اگر سر کلاس نریم که بدتره !
رقیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
اینم خوبه ولی فکرنکنم بقیه جرات این کارا روداشته باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
از چی می ترسید. ما حقمون رو طلب می کنیم رهبری هم پشت ماست من خودم بسیجیم پدرم هم نیروی انتظامیه !
این دولت هرچیزی رو حضرت اقا فرمایش می کنند رو پشت گوش می اندازه الان دیگه بحث استخدامم نیست ..
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
نهایت سپاس رو دارم خدمت خبرگزاری تون ورودی های 93 همگی باید متحد باشند شوخی که نیست 12 هزار نفر + خانواده هاشون+ بعضی ها ها همسرانشان.
تازه داماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
گناه من چیه که ازداواج کردم به امید حقوق چندرغاز نه از شما میپرسم؟
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.بابت خبر و پیگیریتن از طرف خودم و همههم کلاسیا وکلا ورودیای 93 تشکر میکنم..خدا خیرتون بده.لطفا با آقای نوبخت مصاحبه بکنید
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من قصد ازدواج داشتم ... گفتم کمی مستقل میشم .. تو کنکور خیلی تلاش کردم اما الان دارم می بینم داره زندگی رو سرم خراب میشه خوب شد ازدواج نکردم... ای خدا به دادمون برس
حقمو بخورن حالشونو میگیرم دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم من رتبه 700 کنکور چرا باید معطل بشم .. ای خدا این حق ما نبود ..
جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ممنون بابت پیگیری هاتون. تو رو خدا بازم پیگیر باشین .
دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
این در حالی است که بر خلاف قانون از دانشجویان حقوق بگیر هم پول خوابگاه و غذا دریافت میشه و فقط و فقط توجیه میکنن که کارشون قانونیه و در واقع کار غیر قانونی خودشون رو قانونمند نشون میدن

رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام خدمت شما ممنون بابت پیگیری هاتون . ما رهبر با اقتدتری داریم همین طوری نمیتونند در مملکت اسلامی حق 12 هزار نفر رو بخورند .به امید پیروزی
المیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
اخه این انصافه دختری با رتبه 98 منطقه ی 1 به عشق معلمی اینجوری سیلی اقایان رو بخوره خواهش میکنم پیگیری کنید.ممنون
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
باسلام
ای کاش کمی از دغدغه شمارو دیگر خبرگزاری های سیاست زده داشتند
اون هم از صدا و سیمای ما دریغ از 2 دقیقه گزارش
خبرگزاری دانشجو خیلی ممنونم بابت پیگیریتون خدا خیرتون بده
ایول خبرگزاری دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.مرسی مرسی مرسی.خدا اجرتون بده.ما خیلی تحت فشاریم توروخدا باهاشون مصاحبه کنید
نورالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سپاس گزارم بابت پیگیری های مستمرتان. ورودی های 93خبر فوری : سلام ، من امروز هر طور بود بالاخره تونستم با رییس آموزش و پرورشمون صحبت کنم ، مشکل رو بهشون گفتم ، اما گفت که به نظر میرسه احتمال استخدامی ورودی 93 ها کم باشه ، به همین دلیل گفت باید مثل سایر دانشگاه های روزانه هزینه سلف رو خودتون بدید اما از اخر که 4 سال تحصیلتون تموم میشه یک آزمون استخدامی از ورودی های 93 بگیرن و گفت این آزمون بی قید و شرط از ورودی 93 گرفته خواهد شد ، چون قرار بوده دولت 5000 نفر سال 93 بگیره که متاسفانه یک جایی مشکل پیش اومده
منم با شنیدن این موضوع ناامیدانه اتاق رو ترک کردم و یاد انتخاب رشتم افتادم .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
عزیز من اعتراض رو برای چی گذاشتن باید حقتو ار حلقوم ظالم ها بکشی بیزون ناسلامتی معلمی !
نا امید نباش ان شا الله روبروی وزارت خونه تجمع می کنیم من که چیزی برای از دست دادن ندارم
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خدا خیرتون بده.معلوم نیس میخوان چه به سرمون بیارن
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بسم الله
ما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تمام کشور از بی توجهی مسولین به وضعیت خود گله مند هستیم .شما که نمیتونید و نمیخواهید ورودی های دانشگاه فرهنگیان93 را استخدام کنید چرا از همون اول کار پذیرش زدید.اگه واقعن از فرزندان مسولین تو فرهنگیان بودند این همه بلا و بدبختی سرمون میومد واقعن

به قول یکی از اساتید:سرکلاس گفت که جرا فرزندان مسولین نمیان فرهنگیان چون وضع مشخصه و چیزی که عیانن است چه حاجت به بیان هست

از دانشجویان خواهشمندیم تا تمام شدن مشکلات استخدامی اصلا در کلاس ها حضور پیدا نکنند و این درخواست از تمام عزیزان دانشجو معلم 93 هست

االله جزای کارتان را دهد ان شالله
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بخاطر خبرتون ممنونیم.یه مصاحبه باهاشون ترتیب بدین لطفا
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
وااااااای....این فارغ التحصیلا چی میگن آخه...مگه ما عامل بیکاری ایناییم...نوشته از آقای نوبخت و فانی بابت تصمیم عاقلانشون نهایت تشکرووو داریم
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.زنده باد خبرگزاری دانشجو.ایول.دمتون گرممممممم.ولشون نکنید ما امبدمون بعد خدا به خبرگزاری شماس
عیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ولله دیگه نمیدونم چی بگم
فقط میتونم بگم امیدم به خداست.ما که دستمون به حایی بند نیست لطفا شماها پیگیر باشید
دانشجو معلم 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
شما خودت رو بذار جای ما بعد قضاوت کن نه واقعا اگه حکمای شما رو هم تا 7 ماه پس از ورودتون نمیزدند و نمیدونستید کی میزنند اینو میگفتی عزیز؟؟؟؟؟
تازه ما واقعا صبرمون زیاده وگرنه که اموزش پرورش رو هم به اتیش بکشم دلم از دست اینا اروم نمیشه که ما رو سر کار گذاشتن و.....
مگه آینده ما الکیه که مسخرشو در اوردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول بابا پنجلی از طرف دانشجویا به مسولان:بزنم دهههههههههههههنت
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام .لطفا پیگیری کنید من از روستا هستم هرروز یه عالمه راه میام برای سر زدن به سایتای مختلف برای خبر خوشاما هرروز داره وضع بدتر میشه.خواهش میکنم پیگیری کنید من از خانواده ای هستم که سطح مالیش پایینه و خیلی از این قضیه رنج می برم.اگر تا اخر تابستون حکم ما نیاد من مجبور به انصراف از دانشکاه میشم چون نمیتونم از نظر مالی مخارج دانشگاه رو تامین کنم.توجه کنید رتبه من تو کنکور507انسانیه.توجه فرمیادند بعضی هااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام خواهش میکنم پیگیری کنید من خیلی اعصابم بهم ریخته بخدا قسم دیگه نمیتونم تحمل کنم دارم خون گریه میکنم........با ایندمون بازی کردن
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام خواهش میکنم پیگیری بیشتری کنید حتی بزورم شده با اقای فانی صحبت کنید ای دادددددددددددددددد
سارا
Kazakhstan
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
این اقدام از جانب دولت تدبیر و امید!!! که به قول خودشون پرچمدار اطاعت از قانون هستن بسیار عجیبه!!!
جالبه دولت گذشته رو متهم به بی قانونی می کنن!!!
دارن با دانشگاهی مقابله می کنن که مورد حمایت رهبر عزیزمونه و ایشون بسیار سفارش دانشجویان این دانشگاه رو کردن...و اگر لازم باشه حتما خودشون وارد عمل میشن...
به کجا چنین شتابان اعتدالگرایان مدبر؟!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ما از حقمون نمیگذریم.وتا اول مهر آقایان مسئول فرصت دارند....واگه به حق و حقوقمان نرسیم سرکلاس نخواهیم رفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
باید تجمع کنیم
اونها همینو میخوان که سر کلاس نریم !
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
وای خدا زنگیمونو دارن خراب میکنند....البته ما از حقمون نمیگذریم....
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دولت حقوقدانان.........................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
دوره بعد رای بیاره کلاس ما تعطیله !!!
قادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.خدا خودش بهتون عوضشو بده شمارو بخدا صدای مارو بهشون برسونید بلکه حقمون ضایع نشه
میثم 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خسته نباشید
لطفا به جد پیگیر باشین. ما فقط حق قانونیمونو میخواییم.همین. در وضعیت خوبی نیستیم. فقط خبرگزاری شما الآن خبر رو کار کرده.
امید من و دوستام بعد خدا به خبرگزاری دانشجوهه. یا علی
نگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بابت پیگیریتون ممنون خواهشن با اقای نوبخت مصاحبه کنین
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام ما منتطر خبرهای جدیدی از شما هستیم خواهش می کنیم پیگیری کنید
علوم تربیتی93
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
مرسی بابت پیگیریتون
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
تو رو خدا پی گیر خواسته های به جای ما باشید.خیلی قشنگ دارند کارمون رو از دستمون میگیرند......
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خدا ازشون نگذره..........
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
مسئولین محترم بهتر است ابتدا به جای برگزاری آزمون و استخدام کردن دانشجوهای فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های دیگر، ورودی‌های 93 دانشگاه فرهنگیان را که به لطف مسئولین، وضعیت‌شان بلاتکلیف است و پس از گذشت 7 ماه از تحصیل هیچ گامی برای استخدام‌شان برداشته نشده را دریابند...
دانشجویانی که فقط عنوان "دانشجوی بورسیه" رو یدک میکشند و تا به امروز خبری از استخدامی‌شان نشده‌ست و جالب‌تر آن است که حرف از کمبود بودجه می‌زنند و آزمون استخدامی برگزار می‌کنند...
مسئولینی که در دفترچه کنکور اعلام می‌کنند از بدو ورود به دانشگاه استخدام می‌شوید و امروز پس از گذشت 7 ماه، دانشجویان باید دست بر دعا بردارند تا مسئولین مطابق با قانون عمل می‌کنند، و حق هزاران دانشجو را پایمال نکنند...
افسوس، افسوس و افسوس...
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
آقا اگه در طول تحصیل حقوق نمیدن ، ندن ...تو را خدا به دانشگاه بگین از ما پول نگیرن . آبروم جلو خانوادم رفت....من با رتبه 832 ریاضی اومدم فرهنگیان... با این رتبه دانشگاه روزانه دولتی مهندسی رشته های خوبی میاوردم ... حالا دانشگاه از ما پولم میخواد...خودشون ما را به زور میبرن یه شهر دیگه با کیفیت افتضاح خوابگاه که با بدبختی میشه توش درس خوند تازه این همه پولم میخوان از ما ...750 هزار تومن...

تازه این که یه عده میان نظر میدن میگن دانشجوهای فرهنگیان رتبه هاشون بد بوده اعصاب آدمو خرد میکنه....به خدا من آبروم جلو خانوادم رفته... اگه مارا با ورودیای 94 استخدام کردن که کردن وگرنه من همونجا تو خوابگاه خودکشی میکنم ...

محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام باتشکر از پیگیریتون
با این که خیلی از بچه های دانشجوی فرهنگیان در چندین خبر گزاری پیام دادن ولی فقط خبر گزاری شما پیگیر بو بازم تشکر میکنم و امیدوارم مسئولین پاسخگو باشند
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من رتبه دورقمی کنکور هستم
هیچکس نمیتونه بفهمه پنج صبح تا دوازده شب درس خوندن یعنی چی
هیچکس نمیدونه با کتاب های دسته دوم رتبه شدن یعنی چی...
شما رو به وجدانتون بازم پیگیری کنین
بچها خواهش میکنم باز از طریق نهاد ونماینده های مجلس پیگیری کنید
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
اگه قرار بود برامون حکم نزنن خوب تو دفترچه راهنمای کنکور نمی نوشتن تا ما تکلیفمون روشن می شد . و با این رتبه نمیومدیم این دانشگاه و عمرمون رو تباه نمی کردیم . ممنون از پیگیری هاتون لطفا بازم هم پیگیری کنید .
علی ورودی بدبخت 93
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
آقا دمتون گرم سایت دانشجو لطفا شما پیگیر باشید ... چرا به ورودی های جدید ارتش که قراره تازه استخدام بشن گیر نمیدن و اونارو سریع استخدام کردن ؟ چرا به نیروی انتظامی گیر نمیدن و اونارو سریع استخدام کردن ورودی های جدیدشون رو ؟!
چرا ارزش یک معلم تو کشور ایران اسلامی اینقدر اومده پایین ؟! مگه معلمی شغل انبیا نیس ؟!
دولت تدبیر و امید این بود ؟! تدبیر ؟! امید ؟! شیب ؟! بام ؟! چرا سقف خانه هارا شیب دار میسازن ؟!
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دوستانی که میگن گناهشان چیه که قبل از تاسیس دانشگاه فرهنگیان رفتن دانشگاه نمیتونن معلم شن قبل از سال 91 مراکز تربیت معلم بود ميخواستين بجای انتخاب رشته مهندسی این دانشگاه انتخاب ميکردين دوستان خواهش میکنم تا بدست آوردن حقمون دست از تلاش برندارين هر نظری که اینجا ميزاريد یه اعتراضی به اوناييه که چشمشون به رو این همه افرادی که حقشان ضایع داره میشه بستن.
یا حسین مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من و دوستام همه رتبه های زیر هزاریم خدایا خودت کاری کن حقمونو بدن ما که چیز زیادی نمیخوایم فقط میخوایم مث ورودی های همیشگی فرهنگیان باما رفتار شود من رتبه ی دورقمی کنکور هستم منطقه ی دو
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بسم الله الرحمان الرحیم
من معلم مبعوث شده ام رسول اکرم
خواهش میکنم حق ما را بدهید و پیگیری ها راادامه بدهید
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ممنون بابت پیگیری. واقعا حرف دل مارو نوشتید توروخدا بازم پیگیر بشید ما ب شدت نگران ایندمون هستیم
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بخدا دارم گریه میکنم این نامه رو مینویسم-آخه بد قولی تا کی؟؟؟این آقایون خودشونو بذارن جای ما ی لحظه-الان منی که ازدواج کردم جواب همسرم و خانواده همسرم رو چی بدم؟خب من فکر کردم که کارمندم-الان دچار افسردگی شدم-معدلم19/54شده ولی دیگه از ترم بعد هیچ انگیزه ای واس درس خوندن ندارم-دچار افسردگی شدید شدم-تورو خدا برید به مقام رهبری بگید ایشون پیگیری کنه،بازم مرسی از شما که حداقل به یاد ما هستید
ورودی 87 دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دانشجویان عزیز فرهنگیان از کامنت بنده بد برداشت کردید اولا اینکه نگفتم شما رو ول کنن به امان خدا با شماها هم باید مثل ورودی های قبل برخورد کنند و از حقوق مساوی برخوردار بشید دوست عزیزی گفتن تا قبل از سال 91 هم مراکز تربیت معلم بوده اما باید به عرضتان برسانم آن مراکز تربیت معلم فله ای دانشجو نمی گرفت و آموزش و پرورش به طور متناوب آزمون استخدامی از دیگر دانشگاهها برگزار می کرد و نکته اخر اینکه همانطور که مدرک شما به درد غیر از آموزش و پرورش نمیخوره مدرک لیسانس و فوق لیسانس علوم تربیتی، ادبیات، تاریخ و ... دانشگاه های طراز اول کشور مثل شیراز و تهران و شهید بهشتی هم فقط به درد آموزش و پرورش میخوره ولاغیر و همه اینها هم فرزند همین آب و خاک هستند و از پول همین بیت المال و خانواده هاشون هزینه شده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
حرف شما متین ... اما دانشگاه آزاد و پارتی بازی رو در نظر بگیریم بیشترش ضرره اصلا بخاطر این با دانشگاه فرهنگیان مخالفن که نمی تونن فامیلهاشون رو وارد کنن
جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
اولا کی گفته مدرک دانشگاه فرهنگیان به درد نمی خوره.دوما بعد تصویب مجلس وزارت فناوری و اطلاعات اموزشی تمامی مدارک این دانشگاه رو به رسمیت شناخته.سوما به این دانشگاه هایی که گفتی زیاد ناز نکن برادرم phd دامپزشکی دانشگاه تهران رو داره . اما الان دنبال ازمون های استخدامی هست . نه اینکه درسش ضعیف بوده باشه ها نه برای این که کار نیست لابد شما هم کار پیدا نمی کنید...............
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
آخه عزیز کسی که میره دانشگاه دیگه کجا برای تربیت دانش آمور آموزش می بینه؟ میدونی ما چند واحد کارورزی داریم تا برای تربیت بچه ها آماده شیم؟
بدبخت93
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
باز که این نظر داده
دبیر ریاضی ورودی93 رتبه 6000
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
تو انگاری زیادی بهت خوش گذشته ...
یه روز با من بیای بریم گچکاری میفهمی چخبره
خواستی بری بگو بیام
همین که فرستادنت تو گچ ریه هات عفونت گرفت و سرکوفت بهت زدن تحقیرت کردن به خاطر چندرغاز پول حلال میفهمی ....
محمدمهدی معادی خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
اولاً اتفاقاً تربیت معلم بود که فله ای نیرو می گرفت. بدترین های نمره کل 6500 دارن. بعد، من که دانشگاه شیراز، ادبیات انگلیسی روزانه قبول می شدم، به خاطر معلم زبان آموزش و پرورش شدن، دانشگاه دوم ایران رو رها کردم، دبیری زبان فرهنگیان می خونم، تکلیفم چیه؟ زبان رشته ای نیست که به درد بیرون نخوره، اما من دانشگاه برتر رو گذاشتم اومدم اینجا به خاطر یک وعدۀ رسمی. از مسئولان خبرگزاری دانشجو خواهش می کنم این کامنت من رو هم تأیید کنن.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
ما از اول معلم تربیت میشیم با محدودیت های دانشگاهی
چرا درس فکر نمیکنی تو؟
جای ما نیستی
به نظر من بهترین معلم ها توی دانشگاه فرهنگیان تربیت میشن
معلم هایی که حداقل اکثریت به اخلاقیات باید پایبند باشن
اگه بسته شه
واقعا حیف...
واقعا حیف...
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دوستان تا آخر تابستون داخل همین فضای مجازی از حق خودمون دفاع می کنیم بچه های گل خبر گزاری دانشجو هم پی گیری می کنن
ولی اگه بازم استخدام نشدیم هفته اول مهر کلا باید کلاسا رو تعطیل کنیم بریم جلوی ادارات آموزش و پرورش مراکز استان ها تحصن کنیم بخصوص بچه هایی که تو پردیس های تهران می خونن کارشون بیشتر به چشم میاد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
همه میریم تهران !
علیرضا ه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام ممنون بابت پیگیری هاتون فقط من اومدم اینجا خواهش کنم از مسئولان به ویژه نهاد رهیری دانشگاه فرهنگیان که پیگیر کارهامون باشن من به هزار امید و آرزو به این دانشگاه اومدم وللی داره آیندم خراب میشه با تشکر
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.خیلی ممنوم بخاطر پیگیریتون.مگه شما به فکر ما باشین.بقیه انگار نه انگار...دستی دستی حق ما ضایع میشه وکسی هم بهمون اهمیتی نمیده.خیلی از بچه ها واقعا تو شرایط خیلی خاصی هستن...خواهشا ترتیب چن تا مصاحبه رو با آقایون بدین.ما چشم به راهیم.ممنون
تربیت بدنی
United States of America
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ازتون خیلی ممنونیم خواهش میکنم صدای مارو به رهبرمون برسونید من روزبه روزدارم نگران ترمیشم این مسوولین به این دلیل حاضر به پاسخ گویی نیستند که قصدندارند مارواستخدام کنن ولی ما ازحقمون نمیگذریم وبه هرقیمتی یک ریالم به حساب دانشگاه نمیریزیم
رامین
United States of America
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
یعنی این 5000 نفرو به جای ما استخدام میکنن؟؟؟
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
با عرض سلام و خسته نباشید از خبرگزاری مربوطه جهت پیگیری خواسته های دانشجو معلمان ورودی 93،امیدواریم خود رهبری نسبت ب این موضوع دخول پیدا کنند،چون اینجوری ک بوش میاد داره ضعیف کشی میشه...جالب اینجاس کهوقتی وضعیت سال گذشته معلوم نشدهچطور تمایل به گرفتن دانشجو جدید هستین؟؟؟امیدوارم هر چه زود تر ختم بخیر شه،.....
حمید
United States of America
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بچه ها تامهر صبر میکنیم اگه استخدام نکردن تجمع میکنیم اعتصاب نکنید اونا ازخداشونو اعتصاب کنیم!!!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
بعله باید تجمع و اعتراض خودمون رو نشون بدیم اگر سر کلاس حاضر نشیم که بدتره !!!!!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام
من ورودی 91 دانشگاه فرهنگیان هستم، رفقا ی سال 93 اول خوش آمد می گم بعدش می گم نگران نباشید انشالله حقتون رو می گیرید هرچند ممکنه اذیتتون کنن فقط یه توصیه می کنم صداتون رو به رهبری برسونید، آقا پشت جووناست، می تونه حمایتتون کنه، بعدش به حرف بقیه هم گوش ندید که می گن رتبه های بد میان دانشگاه فرهنگیان، هر سال بهتر از سال های دیگه،مشکل دانشگاه فرهنگیان فقط امکانات و سوء مدیریت هستش وگرنه با اطمینان کامل می گم دانشجو های دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی و پیام نور بایدلنگ بندازن خیلی هاشون البنه نه همه،رتبه های عالی دارن جذب می شن، و اینکه وجود دانشگاه فرهنگیان الزامی هست چون شما هر ارگانی رو نگاه کنید داره نیروهای خاص خودش رو می گیره، قوه قضایی، ارتش،صدا سیما و.. چراآموزش و پرورش نباید بتونه
یه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.از پیگیری شما عزیزان بسیار سپاسگذارم.
مسئولین عزیز هوشیار باشید،که همین جوون ها هستن که باید آینده کشور رو بسازن،پس اینقدر با وارد کردن فشار های روحی به روان جوون ها آسیب نرسانید.
اگر دین ندارید،آزادمرد باشید(حسین بن علی(ع))
مژگان
United States of America
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خبرگزاری دانشجو ممنون ولی بیشتر پیگیر باشید بخدا این ناحقیه مسئولین حق12000جوون رو چطوری اون دنیا میخواید بدید
حسین93 اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
یه دوست عاقلی یه زمانی گفت:
توی این مملکت به هیچ شرایط و قانونی اعتماد نکن! هر دو روز یه دولت میاد و یه قانون جدید تصویب میکنه!
من اون موقع بش خندیدم و گفتم چرت میگی... اما الان از ته قلب به حرفش رسیدم... -_-
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
من رتبه پنجاه رو توی کنکور داشتم......و الان.....عاشق شغلم هستم.....ولی آیا این امنیت شغلی برای من وجود داره؟؟؟؟آیا حق من هست؟؟؟؟؟؟ممنون بابت پیگیری هاتون.....
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خداقوت به کارکنان خبرگزاری دانشجو.لطفا بازم پیگیر کار ما باشین
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سلام.اول از خبرگزاریتون یه تشکر ویژه میکنم بخاطر پیگیریتون دوم اینکه خواهش میکنم قضیه رو رها نکنید بازم پیگیر بشید لطفاوبلکه بهامید خدا این مشکل حل بشه.باورکنید زندگی خیلی از ماهارو شدید تحت الشعاع قرار داده.مرسی
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
خدا خیرتون بده بازمپیگیری کنید.برید سراغ آقای نوبخت.مرسی
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
وای خدا آخه ماچرا انقد بدشانسیم....حتی نمیشه پیداشون کرد پرسید چراااااااااااا..
مرسی خبرگزاری
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
استخدام نکردن ما یعنی فریب عموم<دروغ توی دفترچه>و کار غیرقانونی.......ممنون که پیگیری میکنید
000
Germany
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
این چه وضعشه باید هر چه سریع تر کار ما رو درست کنن مگه ما دانشجو معلم ها مسخره دست بعضی ها هستیم
ساحل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
واقعا کسی نیس جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟آخه چرا؟؟؟؟مگه آینده ی ماها بازیچه هس؟؟ خبرگزاری دانشجو توروخدا به تلاشت ادامه بده.مرسی
خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
یعنی میشه دولت بزنه زیر حرفش؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
نمیتونه بزنه زیرش.به لطف خدا و حمایت رهبر عزیزمون هممون حقمونو میگیریم
احمد
Germany
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
دستتون درد نکنه خدا قوت همچنان پیگیر کار ما باشین
دانشجوی فرهنگیان93
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
با سلام .لطفااز ورودی های 93 برای رسیدن به حقشون حمایت کنید .باور کنید حق و اولویت استخدام صدر صد با دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان است.با توکل به خدا حقمونو میگیریم.
واسه بعضیا این خط اینم نشون /.
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
باسلام.لطفا از وزیر اموزش و پرورش و اقای نوبخت به خاطر این نابه سامانی ها در استخدام اموزش و پرورش سوال کنید .حتما این کار رو بکنید این اقایون اینده 12000 نفر رو بازیچه دست خودشون قراردادن.
گره استخدام ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام.لطفا مشکل استخدام ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان رو با مقام معظم رهبری در میون بزارید.و اینکه برخلاف قانون داره عمل میشه و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ایین نامه استخدام در وزارت اموزش و پرورش دور زده میشه .با تشکر از پیگیری هاتون.
بی صدار ویاهامون و ایندمون برباد میره
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
یکی نیست بگه اگه ما دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان استخدام نشیم چه ضربه ای میخوریم؟ حداقل درمورد خودم :
اول اینکه باید از دانشگاه انصراف بدم با پرداخت خسارت .چون اگه انصراف ندم این رشته ریاض محض بیرون از اموزش و پرورش به درد نمیخوره.
دوم نه میتونم دوباره کنکور بدم و رشته خوب قبول بشم چون سربازی دارم و اگه قبول هم بشم تو کنکور نظام وظیفه اجازه تحصیل نمیده
سوم چند سال طول مکشه خودمو جمع و جور کنم به احتمال زیار یا راننده میشم یا کشاورز منی که بهترین درسو میخوندم .
حالا مشکلات و اثرات بد روحی بماند
اره اینه عاقبت بی فکری و بازی کردن با سرنوشت جونای مردم.
فقط امیدمون به خدا باشه فقط به خدا.خدایا خودت کمکون کن
ورودی های 93
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام .لطفا این مشکل رو با مقام معظم رهبری و نمایندگان کمیسیون اموزش مجلس درمیان بگذارید
بخصوص با اقای مهندس جبار کوچکی نژاد.
به امید خدا که درست میشه
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام
واقعا ممنون بابت پیگیریهاتون.
یادتون باشه ما در کشور اسلامی زندگی میکنیم که قانون حرف اول رو میزنه و طبق دفترچه کنکور و ذکر تعهد استخدام قانونا حق با دانشجو معلمان است.
دیوان عدالت اداری در صورت تخلف ادارات دولتی پاسخگو و پیگیر است.
انشالله حکم همتون بزودی زده میشه.
توکلتون به خدا باشه.
رهیرعزیزمون هم حامی شماست یاحق.
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
ممنون از زحمات شما لطفا از فانی و نوبخت در این باره بپرسید بگید که دانشجویان در صورت نگرفتن تعهد در روزهای آینده از ترم بعد دیگه دانشگاه نمی روند
بلاتکلیف ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
چرا مسئولین پاسخگو نیستند؟ پس برای چی حقوق میگیرن؟اونا اونجا هستن که به مردم خدمت کنن و مشکلاتشونو حل کنن نه نمک بپاشن به زخمای مردم .
واسه همه بچه iها این استخدام شدن خیلی مهمه .بخصوص بعضی از بین ما واقعا به این پول احتیاج دارن احتیاجشون تا این حده که خرج خانوادشو از این جا دربیاره و این پول هم واقعا حقشه از روی ترحم نیس که میدن حق همه ی ماست و باید بدن . اما الان میخوان حق مارو بخورن اخه عدالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کو عدالت حضرت علی (ع) .خدایا خودت کمکون کن.ممنون از پیگیری هاتون
دانشجومعلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
من الان با خبرگزاری شما اشناشدم . دسستون درد نکنه از پیگیری مسایل ما . ظاهرا اقای فانی جلسه ای روز چهارشنبه با اقای دادگر مسول نهاد در دانشگاه دارند و در انجا میتوانید کلیه افراد مسبب این قضیه را ملاقات و با انها مصاحبه کنید.
شما را به سیدالشهدا از استرس و دلواپسی نجاتمون بدید.
جناب جان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام دوستان /من خیلی نگرانم نمی دونم چکار کنم حالم اصلا خوب نیست یکی نیست یه جواب قانع کننده به ما بده لا اقل تکلیفمان مشخص شود /قصد ازدواج داشتم که نابود شد
ورودی93
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
ما دانشجو معلمان ورودی93 با رتبه های برتر کنکور به یه امیدی این دانشگاه رو انتخاب کردیم
این حقمون نیست که امیدمون نا امید بشه و با سر نوشتمون بازی بشه
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
بچه ها اونا هرکاریم کنه باید شمارو استخدام کنن مجبورن نگران نباشین به امید خدا همتون استخدام میشین
این بحثو صدبار مطرح کردم......
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
میخوام عزیزانی ک غیراز دانشگاه فرهنگیان میخونن رو روشن کنم.....
وقتی من استخدام بشم باید هشت سال داخل روستاهایی با وضعیت وحشتناک تدریس کنم....تو این مدت نه فقط من بلکه خیلی هایدیگه هم از محل تدریس من ضربه میخورن....فرض کنین من ازدواج کرده باشم و محل تدریسم هم چهار پنج ساعتی با محل زندگیم فاصله داشته باشه....مسلما مدام نمیتونم برم و بیام....و مجبورم داخل همون روستا با وضعیت پایین زندگی کنم و ب طبع خونواده ام رو هم بیارم پیش خودم....حالا آیا همسر فشاری تحمل نمیکنه؟اصلا رازی میشه با من بیاد؟خود من ب سختی اذیت نمیشم....؟؟؟دانشگاه فرهنگیان از ما تعهد میگیره ک اگه استخداممون کنه ۸سال توی نقاط دور افتاده تدریس کنیم و درعوض مقداری حقوص ناچیز کف دستموت میذاره ک صدامون بابت سختی کار در نیاد......
بدبخت93
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
اگ احکام استخداممو تاپایان شهریور نزنن به نشانه اعتراض خودمو جلوی وزارت آموزش و پرورش آآآآتش میزنم.من بدبخت ازدواجم کردم.
!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
ما هم حقمونو میخوایم اما لطفا حرفای آننانی نزنید که به عقلمون شک کنن!
آروم تر!
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
قبول دارم ناراحتید ما هم ناراحتیم اما لطفا اینطوری صحبت نکنید.دولت مکلفه حقمونو بهمون بده اما دیگه آتیش سوزی راه نمیندازیم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
ممنونتم رفیق
با ظالم برخورد کنید نه فقط برای حق خود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
خیلی خوبه که دانشجویان فرهنگیا از موضوعی که احساس میکنن بهشون ظلم شده اینگونه اعتراض میکنن
فکر کنم همشون اومدن اینجا کامنت گذاشتن آفرین واقعا تحسین میکنم
اما اونایی که تصمیم گیرنده هستند همونایی هستن که اون بلا رو سر نخبگان بورسیه مملکت آوردن
هدف تغییر نظام آموزشی کشور و جایگزینی نیروهایی معلوم الحال است
...
مطلب دیگر اینکه اگر در برابر ظلمی که به دیگران میشود سکوت کنید!!! ظالم به شما هم ظلم خواهد کرد!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
من حاضرم بجای هشت سال ده سال برم مناطق دور افتاده با همون حقوق ناچیز
برم به کی اینو بگم !!!!!!!!!!!
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
واقعاً گناه ما چیست که تو کنکور بین 1 میلیون داوطلب، دانشگاه فرهنگیانو انتخاب کردیم و بعد از کلی مصاحبه و گزینش، حالا وضعیتمون این باشه؟
خواهش میکنیم که مشکل ما رو تا آخر پیگیری کنید.
بلوچ.
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام

جدیدا یه عده اومدن نظر دادن که آقا کار نوبخت درسته شیوه جذب باید عوض شه.
آقا عزیز دل برادر حرف شما متین شما راسگو
منتها یه قاعده کلی هست واون اینکه ما طبق یه قواعدی این دانشگاهو قبول کردیم
من میگم حرف شما درست.
ولی چرا این فکرارو قبل پذیرش ما نکردن چرا این حرفا رو تو این دفترچه لعنتی ننوشتن؟اگه مینوشتنو ما انتخاب میکردیم مشکل ما بود ولی حالا که برا گول زدن سراب درست کردن چی؟
تازه همین بلا رو دارن سر ورودیای94هم میارن
بخدا این اسمش تدبیر نیست
داریم اذیت میشیم.

93vrode.bloch
بهاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
من امسال تازه کنکور دادم . رتبم 231شده...از اول میخواستم بیام فرهنگیان ولی حالا که این حرفا را میشنوم نا امید شدم...اگه نمیخوان استخدام کنن پس چرا تو دفترچه نوشتن تعهد استخدام...من چی کار کنم
ناشناس
Germany
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
بیا تو این دانشگاه بعد سعی کنید دولتو عوض کنید که ازین کارا نکنه با شما و بورسیه ها...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
با سلام
آقای وزیر یا یا فرد مسئول کار های استخدامی ما لطفا در این ایام تعطیلی و آزاد ما کار هایاستخدامی ما را انجام دهید.
خیلی ممنون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
دوستان عزیز ورودی 93 می دونید که هیچ کدوم از این مسولان به فکر شما نیستن و گوششون به حرف شما بدهکار نیست از نوبخت گرفته تا فانی و... .تنها حامی معلمان تو این کشور مقام معظم رهبریه(حفظه الله) و مطمئن باشین اگه حمایت های ایشون نبود سالها قبل این دانشگاه تعطیل شده بود. بنابراین برای پیگیری این مشکل باید یا از نهاد رهبری درخواست کنید یا به سایت مقام معظم رهبری(حفظه الله) بخش ارتباط با ما پیگیری این مشکل رو بخواین> باقی مسولین هر کدوم به فکر جیب خودشونن و لاغیر...
برای سلامتی آقا صلوات
خ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
استخدام دانشجو معلمان ورودی 1393 دانشگاه فرهنگیان را پیگیری کنید . حدود 12 هزار دانشجو ورودی93 بلاتکلیف هستند.از مازندران
حسین93 اصفهان
United States of America
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
آقای نوبخت! این که دیگه قانون مسکن مهر نیست که زمان احمدی نژاد تصویب شده باشه و قبولش نداشته باشی! سال 93 سال دولت بی تدبیر خودتون بود! همون اول کور بودی این قانون رو ندیدی؟ نمیخاسید استخدام کنید میگفتید که 12هزار دانشجو را بین زمین و هوا معلق نکنید!
یه ورودی که داره نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام خدمت خبرگزاری دانشجو و دوستان.آقا خواهشا این مسیله استخدامی رو پیگیری کنید ببینید ما کی استخدام میشیم؟اصلا استخدامیم یا نه؟من میخواستم تابستان امسال ازدواج کنم ولی از وقتی این قضیه پیش اومده دیگه تو خونمون خجالت میکشم برم چه برسه به خاستگاری زندگیم داره نابود میشه یه هفتس خواب و خوراک ندارم التماستون میکنم حکم ها رو بزنید دیگه تا بدبختی کاملم چیزی نمونده
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام ممنون بابت پیگیری های شما،ازتون خواهش میکنم این موضوع رودنبال کنیدوسعی کنیدبه سمع ونظررهبربرسونید،به خداقسم مازیرفشارروحی زیادی هستیم،من که به شخصه ازاین ظلمی که درحق مامیکنن نمیگذرم واون دنیاجلوی تک تک این افرادبه اصطلاح مسوول رومیگیرم،مافقط به خداامیدواریم وهمه ی این افرادروبخداواگذارمیکنیم
محمد بياتي93
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام.اگه قراره چنين قانوني باشه .اونو از سال 94لحاظ كنيد.حالا ما بعد از يك سال چيكار كنيم.تا مهر 94 تكليف ما رو روشن كنيد. از بيت رهبري عاجزانه درخواست ميكنم اين موضوع رو برسي كنند.
محض اطلاع
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
محض اطلاعتون تو دفترچه 94 هم قول استخدام دادن!!!!!!!!!چی چی رو از 94 لحاظ کنن!!!!!!!!!!!!!!
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
هم 94 هم93 بای استخدام بشه چون تو دفترچه به طور واضح نوشته شده!!!!!!
امین93
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
با سلام وتشکر از زحمات شما برای پیگری این موضوع
لطفا با دفتر مقام معظم رهبری و نوبخت مصاحبه کنید زندگیمون خراب شده پسر عمه ام با رتبه 643 میخواد بیاد فرهنگیان نمیدونم چی نظر بدم بهش اگه قراره استخدام نشیم من یکی از مهر نمیرم کلاس با اون وضع خراب دانشگاه
قادر
United States of America
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام
با تمام احترامی که به این خبرگذاری دارم از دوستان عزیز خواهش میکنم که به سایت باشگاه خبرنگاران و 20.30 هم برن و انجا هم کامنت بذارن
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
science@yjc.ir
بچها این دقیقا همون بخش از باشگاه خبرنگاران جوانه که مربوط به مشکلات امثال ماست. لطفا نفری چند تا ایمیل بزنید با موضوع استخدام فرهنگیان ورودی ۹۳.
اینم تلفنشه 02122012647
کی میتونه جلو 20:30 واسته؟ خواااهشا همکاری کنید و اطلاع بدید ب بقیه
ورودی93
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام ما از شما خواهش می کنیم پیگیری کنید ما این روزها خواب و خوراک نداریم هیچ مسولی پاسخگوی درخواست ما نیست....جان عزیزتون پیگیری کنید
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
"با تشکر فراوان از خبر گذاری دانشجو"
آقایون مسئول به خاطر هر ثانیه که این همه دانشجو معلمو سردرگم میکنید باید تو اون دنیا حساب پس بدین.
من یکی که سر پل صراط ول کنتون نیستم.!!!!!!!
سامان
United States of America
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
بچه هایکی به من جواب بده این 5000 نفرو دارن بجای مابرمیدارن؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
فعلا که آره
اونا یه سال بعد سر کارن یعنی مهر 95
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
بعلههههههه
ورودی93
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
نخیراقای سامان زیاد به این حرفا توجه نکن این ازمون استخدامی که می گیرن اولا:بیشتر از رشته هاییه که تو تربیت معلم وجود نداره مثله هنرستان و.....دوما:یچیزی خخخخ بین خودمون بمونه من از یکی از اموزش پرورشیا ی مهم شنیدم این ازمونا همش الکیه اموزش پرورش هروقت بودجه کم میاره این ازمونا رو برگزار می کنه پس ای کسانی که به این ازمون دل خوش کرده اید سخت در اشباهید!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
درباره این موضوع اگر کسی جایی تعهدی دوطرفه دیده آدرس دقیق بده . من زمان انتخاب رشته دیدم همه جا من تعهد میدم نه آموزش پرورش.در نتیجه انتخاب نکردم .
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم
والعصرـان الانسان لفی خسرـالاالذین آمنو و عملوالصاحات وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر
حکیمان آینده ایران(سرزمین حق و صبر و استقامت) قرآن راه چاره را در اختیارمان قرار داده است(حق ـ صبر) بخواهید و بطلبید.
درپاسخ به تمام اشخاصی که فکر می کنن فرهنگیان بی سواد می پذیرد(من رتبه ام 24000است) ولی این دلیل بر بی سوادی نمی شود-اگر خدا بطلبد هر اتفاقی ممکن است.(ما شا الله) شکایت دارید ناراضی هستید با خدا طرف هستید و نیز حاضر هستم مناطره علمی سیاسی فرهنگی و حتی تاریخ و اقتصادی با هر نخواهی بکنم.
مسولان به گوش باشند چوب خدا صدا ندارد بزند بد جایی می زند و با استناد به آیه دو سوره عصر اگر حقی ضایع کنید شامل همان ـلفی خسرـ میشوید با استناد به سخن امام ـکلکم راعکم کلکم مسول عن الرعیه -
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
دوستان عزیز دولت فقط وظیفه اجرای قانون رو داره نه لغو قانون یا عدم اجرا!
تنها مجلس هست که میتونه قانون استخدام رو لغو کنه
اونهم حق نداره قانون رو از تاریخی که گذشته لغو کنه... یعنی نهایتا میتونه از سال 95 به بعد لغو کنه.
بنابر این استخدام ما قطعی هست و اگر دولت سر باز بزنه از طریق قوه قضاییه حقمونو میگیریم
جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام به همه ی نارگیل های عزیز . مگم کوکا اصلا نگران نباشید من با نوبخت رابطه ی مویرگی داروم .الو الو نوبخت خودتونید سلام کوکا ببین این ورودی های 93 بهمن ماه دانشگاه فرهنگیان چرا حکمشون نمی زنید . چی!!! یعنی چی؟ حقشون رو میخوری؟ ها مشکل دارین . مشکل؟؟؟!!! مشکل دیگه یعنی چی بگو مشکل دیگه . ببین کوکا تا اخر تابستون بچه هارو حکم زدید که هیچ اگه نزدید میام برات ها . هه هه هه هه او...... قربانت سخن گو باشی مشکل رفع کنی ستاره بچینی قربانت بوس بوس خداحافظ.
یه دلواپس:-P
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
جناب خان تو اگه پسری جون من بیا منو بگیر مردی که تو این بحران بتونه انقدر مسخره باشه مرد زندگیه!!!
بانوی دانشجو معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
خیلی ممنون.....فکر نمیکردم جناب خان هم ب فکر ما باشه.ممنون برای یه لحظه لبخند رو لب هام نشست.....انشاء الله شما هم با شنیدن خبر استخدامتون شاد بشید......
طاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
ممنون جناب خان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
جناب خان میشه نوبخت رو به خندوانه دعوت کنی ؟
جنا خان به دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
جناب کوکا من اولا ورودی 91 هستم ثانیا توهین نکن وگرنه میام برات ها.هه هه هه هه او..... . قربانت متلک بندازی از دلواپسیت کم بشه بوس بوس خداحافظ.
جناب خان به دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
جناب کوکا من اولا ورودی 91 هستم ثانیا توهین نکن وگرنه میام برات ها.هه هه هه هه او..... . قربانت متلک بندازی از دلواپسیت کم بشه بوس بوس خداحافظ.
دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
سلام جناب خان بابا کجایی جواب نمیدی؟ آقا من عذر خواهی کردما ببخشید منظور بدی نداشتم....فقط شوخی کردم حلال کن داداش
؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
یه سوال.وقتی توی مصاحبه ازتون پرسیدن هدفتون از آمدن به دانشگاه فرهنگیان چیه چی جواب دادین؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
من به وضوح گفتم به خاطر حقوقش تو دوره تحصیل چون توان پرداخت هزینه تحضیلو ندارم
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
گفتم عشقم به معلمی و بچه ها.واینکه محیط آموزش و پرورش سالمه.اما اینا دلیل نمیشه از حقمون بگذریم.لطفا سعی نکنید ما رو خراب کنید.طرز پرسشتون خوب نبود...میفرمایید از نمایندگان گرفته تا همه خادمان ملت حقوق نگیرن چون اون وقت اینطور برداشت میشه که بخاطر پول اومدن.اگه اینطور باشه همه باید سرشونو بذارن بمیرن...هرچیزی حساب کتاب خودشو داره!!!!!ما عاشق این شغل یا واضح تر بگم این رسالت هستیم اما نمیذاریم حقمون ضایع بشه دوست عزیز!!!!!!!!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
واقعا واسه یه عده ای متاسفم.ما دانشجو معلما مثل مرد سر قولمون هستیم.اما دلیل نمیشه که یه عده ای حقمونو بخورن!!!
ورودی93
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
شما کلا از خیر این دانشگاه بگذر!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
علاقه به معلمی.بعدشم شما نمیخواد نیت خوانی بکنی.دولت حرفی رو که زده باید روش وایسته.منکه زندگیم داره از هم میپاشه....ایشالله که هرکی علت این استرسیه که به ما 12000نفر و خانواده هامون وارد بشه و هرکی که از این کار حمایت میکنه خدا جوابشو بده....
بانوی معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
داخل مصاحبه از من این سوال رونپرسیدند ک اگه میپرسیدند قطعا جواب میدادم عشق....فقط عشق.....ک اگه نبود مسلما منی ک رتبه ام تو.رشته ریاضی قابل توجهه و عاشق رشته ام هم هستم نمیومدم علوم تربیتی....وشاید باور نکنید ک من ب امید معلمی کنکور دادم....حالا فرض کنید ک من دانشجو معلم بفهمم استخدام نمیشم....منی ک عاشق معلمی ام استخدام نمیشم...خب همه دنیا رو سرم خراب میشه......ای کاش معنی عشق رو میفهمیدید....
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
بچه ها اگه تا شهریور حکمارو نزدن یک فهته کلاسو تعطیل میکنیم تا صدامون برسه به جایی...اگه استخدام نکنن اانصراف بدم برم سربازی بهتره حتی با وجود اینکه رشتم مهندسی عمرانه دیگه چه برسه به اونا که رشتشون علوم تربیتیه خدا به داد اونا برسه
سارا
Kazakhstan
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
فقط یه هفته کلاس رو تعطیل کنید؟!
فکر می کنید صداتون به جایی میرسه؟!اگر دیدید دبه درآوردن و گفتن استخدام بی استخدام باید یه کاری کنید که از حرفشون برگردن و حساب کار دستشون بیاد...تعدادتون هم که کم نیست...
یه هفته رو که همیشه همه دانشجوها تعطیل می کنن!!!
جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
سلام میشه خبرنگاری بفرستین کوکا فردا چهارشنبه جلسه ای هست که اقای دادگر می خوان موضوع عدم استخدام مارو با رییس جمهور و اقای فانی در میون بذاره . ممنون قربانت خبر تهیه کنی ستاره بچینی بوس بوس خداحافظ.
aliz707
United States of America
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
باسلام .ازدولت تدبیر و امید بیش ازاینها انتظار میرفت که پایبند قانون باشه. چرا جمع کثیری ازجوانان آینده ساز کشور را بلاتکلیف گذاشته اند وا آنهارا ناامید کرده اند .اینست تدبیر و امید! جمع زیادی از این عزیزان میتوانستند دربهترین دانشگاههای روزانه ادامه تحصیل دهند اما حاضر شدند در شغل شریف معلمی به کشور خود خدمت کنند .پس بهتر است مسواین اموزش وپرورش هرچه زود تر انها را از این نگرانی درآورند. جناب اقای فانی اگر فرزند شماهم چنین مشکلی داشت باز هم بی تفاوت بودید؟
ورودی 93 آیت الله خامنه ای گرگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
از گیلان مارو فرستادن گرگان. حالا هیچی..
از کرمانم یه سری رو حواله گرگان کردین.
این بیچاره ها پول بلیط هواپیماشون میشد حداقل...
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
سلام
به خدامن دیگه نمیتونم توروی خونوادم نگاه کنم اخه این چه وضعشه چرا هیشکی جواب درست وحسابی به مانمیده هرکی پاس میده به یه وزارت یکی بیاد صریح به ما جواب بده اخه شما که نمیخواستی استخدام کنی براچی تودفترچه کنکور گفتی تعهد میدی من رتبم 800شده میتونستم دانشگاه نزدیک خونمون برم نه اینکه ماه تا ماه خونوادمو نبینم مطمئن باشین اگه وضع اینطوری پیش بره مهر ماه هیشکی ساکت نمیشینه بهتره تااون موقع تکلیف مشخص بشه بابا دیگه خسته شدیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
درباره این موضوع اگر کسی جایی تعهدی دوطرفه دیده آدرس دقیق بده . من زمان انتخاب رشته دیدم همه جا من تعهد میدم نه آموزش پرورش.در نتیجه انتخاب نکردم .
پردیس باهنربیرجند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
امروز چهارشنبه است.جلسه آقای دادگر به چه نتیجه ای رسید؟کسی خبر نداره؟
یه دلواپس:-P
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
سلام
الکی بذل و بخشش نکنین ما حقمونو کامل میخوایم اگه دادن که دادن. اگه هم ندادن بزور میگیریم. مسوولین بترسن از مهرماه که ما دانشجوها کنار هم جمع شیم
ادم برای حق مسلم خودش که شک نمیکنه عزیز من
بچه های 93 پرچم باااالااااا
پردیس باهنر بیرجند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
من به داشتن همچین همکارایی افتخار میکنم.لایک داره.
محمدمهدی معادیخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
ای کاش به جای دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان، زبان و ادبیات انگلیسی روزانه دانشگاه شیراز رو که بعضی‌ها با رتبه کمتر از من قبول شدن، انتخاب کرده بودم. رتبه سه رقمی کنکور زبان من چطور جبران میشه.
محمدمهدی معادی خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
جالب اینجاست که امسال هم با شرایط دقیقاً مثل پارسال دانشجو میگیرن. عیناً کپی پیست شرایط سال قبل رو تو دفترچه انتخاب رشته نوشتن.
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
بله همه نیازمند این پول اندک هستیم مخصوصا دوستانی که به سختی درس خواندند از روستا های دور آمدند دلشان به همین خوش بود اما...
محمدمهدی معادی خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
یه چیزی که یادم رفت بنویسم اینه که اصلاً اگر ما سر کاریم خدای ناکرده و اگر قراره استخدامی در کار نباشه، بگن انصراف بدیم بریم رد کارمون....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
چی چی رو انصراف بدیم؟!!
چرا به جای حل مشکل میخواید صورت مسئله رو پاک کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
ماانصراف بده نیستیم
عاشق معلمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
با سلام .من به امید معلمی اومدم با رتبه ای که میتونستم بهترین رشته های دانشگاه های تاب قبول شم تنها من نیستم خیلی از ورودی های 93با رتبه های دو رقمی یا سه رقمی اومدن .محل تحصیل من خارج از استان هستش من دیگه توان رفت و آمد ندارم دلم به این حقوق خوش بود وضیعت مالی خونواده مان خوب نیس .آقایون پیگیر باشن انصاف نیس به خدا .ار خبرگذاری دانشجو هم ممنونم وار بچه های 93 هم میخوام که از حقشون نگذرن بدونین که همیشه حق پیروز است.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
سلام قرار بود امروز توی اجلاس حاج اقا دادگر پیگیر حکم ما باشند... خواهش میکنم یک خبری ازش بزارید... لطفا تایید کنید نظرمو
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
شما را به قرآن پیگیرشوید.
s
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
بچه ها نامه بدید به دفتر اقا
به نظرم خیلی خوبه:
http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=viewpoint
s
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
خواهشا پی گیر باشین
یه دست صدا نداره هااا
http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=viewpoint
سید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
با سلام و تشکر به خاطر پیگیری هاتون
من یکی از دانشجویان ورودی 93استان چهارمحال و بختیاری هستم اکثر دانشجوهای هم ترم بنده تو این استان تو خونواده های کم درامد زندگی میکنن و طبیعتا ملاک اصلی واس انتخاب این رشته براشون استخدام و کمک هزینه ی تحصیل بوده مثل خود بنده
اما با این حال نه تنها این رشته کمکی به ما نکرده بلکه هزینه های دانشگاه به مشکلی واس ما تبدیل شده الان تکلیف ما چیه تو دانشگاه ما کم نیستن رتبه های سه رقمی که فقط به خاطر همین مسعله تربیت معلم رو انتخاب کردن و الان نمیدونن به کشاورزیشون برسن یا هزینه ی دانشگاه رو جور کنن یا بیفتن دنبال مشکلات استخدام
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
باسلام به همه کسایی که مث من بدبخت میتونستن بهترین رشته از بهترین دانشگاههای کشور رو قبول بشن اما خواستن زندگیشون تو مسیر تعلیم وتربیت قرار بگیره و اومدن سراغ معلمی اما با این وضعت علاوه بر مشکلات درس دغدغه استخدامی و کار رو دارن در حالی که برخی از مسئولین که تخصصی هم ندارن یک کشمکش سیاسی راه انداختن تا پایه علم ودانش رو در کشور به لرزه در بیارن . من خالصانه از خداوند خواستارم کسانی که این موج نگرانی را در بین دانشجومعلمان ایجاد کردند به بدبختی بزرگی گرفتار شوند چراکه امید بسیاری از جوانان و والدین ایشان را از آینده قطع کردند.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
سلام چرا اینجوری باهامون برخورد میشه؟ چرا یه تاریخ دقیق بهمون نمیگن؟ الان من از یکی از روستاهای کرمان باید برم مشهد چرا این همه سختی رو چند برابرش میکنن؟؟؟
یه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
آقا توروخدا بیشتر پی گیری کنید....روز خوش نداریم.....ممنون
یه دلواپس به جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
جناب خان کوکا ناراحت نشو...مو کوچیکتوم...هاااا توهین کجا بود شوخی کردم فقط
جناب خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
میگفتوم این دلواپس داره شوخی میکنه ها آخی.
sara
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
توجه کنید:***
به نظر من انشاالله میاد حکما
دارن ورودی 94 میگیرن قوانینشم خوندم
چیزی از عدم استخدام ننوشته
نگران نباشید
این نشونه ی خوبیه
شیما
United States of America
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
خبری ازاقای دادگر نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
یکی این سوال رو جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
تو رو خدا نکنید با ملت این کارا رو ....آقای نوبخت اگه بچه ی خودشون بود همین کارو می کردید؟؟؟!
تو رو خدا به درد دل ملت برسید
چرا با ماها و سرنوشتمون بازی می کنید؟؟
اگه دلیل مبرهن و درستی دارید چرا دوباره امسال توی دفترچه کنکور جذب می کنید؟
خدایا کسانی که میخوان حق ما رو بخورن دستشون رو از مسئولیت کوتاه کن
jh
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
سلام.چرا خبرای جدید در مورد ما نمیذارین؟نکنه شما هم ما رو ول کردید؟خواهش می کنم بیشتر پیگیر باشید.
91
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
عدم استخدام ورودی های 93 تخریب زیربنای تربیتی جامعه توسط دولت راستگویان.
sara
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
قابل توجه اونا که با دانشگاه فرهنگیان مخالفن:
*****************************************
با اعتراض علیه استخدام دانشجویانی که میتونن در اینده معلمای با سوادی باشن لگد به بخت نسل جدید نزنید
قبلا توی مراکز تربیت معلم انقدر به سواد معلم اهمیت داده نمیشده
در ضمن پایبند بودن به اخلاقیات مبنای این دانشگاس ما کمبود امکانات رو داریم تحمل میکنیم برای همین حکم
توی کشور های بزرگ حقوق معلما رو خیلی میبرن بالا که ملتی با سواد داشته باشن و معلمایی با انگیزه واسه همین یه ریزه حقوق انقدر اعتراض میکنین
اشکال نداره طبق نیاز از خارج از دانشگاه نیرو بگیرن ولی خود دانشجو ها هستن که برای این کار تربیت شدن
در ضمن همه ی استخدامی های ازاد از دانشگاه دولتی نیستن این یکی از بهترین کارهای این نظام بوده
sara
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
منظورم از بهترین کارهای نظام دانشگاه فرهنگیانه
دبیری الهیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
سلام بچه ها
من الن یکماهه هر روز دارم این سایتها رو زیرورو میکنم ولی الان باید اعتراف کنم که دیگه کاملا نا امید شدم.همش به فکر رتبه زیر هزارم هستم که به خاطر این دانشگاه کذایی از خیلی از فرصتها گذشتم حیف....
فقط یک نکته ای که تو این یکماه فهمیدم اینه که اونایی که مسول این بی قانونی هستن و باید پاسخگو باشن هیچ توضیحی یا حتی یه اشاره کوتاه به این موضوع نکردن شاید اصلا این موضوع براشون مهم نبوده. ادم تو سه چهارسالی که تقی به توقی خورده و به یه جایی رسیده باید به فکر پرکردن ج ی ب خودش باشه اصلا به او چه ربطی داره اینده موهوم ۱۲۰۰۰ نفر....
این چیزی هم که حقمونه میخان با هزارتا منت بهمون بدن مثل همونی که میگه هروقت یاد یارانه ها می افتم اعصابم خورد میشه!!!!ظاهرا از ارث باباشون دارن میدن......
دبیری الهیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
فقط یه نکته مهم
سعی کنید تا اونجایی که میتونید به دفتر مقام معظم رهبری نامه + ایمیل +تلفن+.... بزنید و ازشون بخواین موضوع رو ازشون بخواین که از مسولین.... پیگیری کنن.
من قبلا به سایتشون ایمیل زدم ظرف چند روز جوابش اومده.مطمئن باشین الان هم جواب میگیرین
وقتی 6ماه میگذره هیچ کدوم از مسولین ککشون هم نمیگزه که با سرنوشت ما بازی میکنن مخصوصا اون اقای نو... هیچ پشتیبانی محکم تر و امیدوارکننده تر از مقام معظم رهبری نیست.
دبیری الهیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
وقتی مقام معظم رهبری( حفظه الله) میگه این دانشگاه باید باشه.
مطمئن باشین هیچ هیچ غلط نمیتونه بکنه حتی اگه از اگه سخنگو باشه یا وزیر یا....
شما دوستان عزیز هم امیدتون به 1-خدا 2-خدا 3- خدا و بعدش4-مقام معظم رهبری
ل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
هو الاوال و الآخر ....
سارا
United States of America
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
توروخدا یکی به دادمون برسه دیگه خسته شدیم چراتکلیفمونو مشخص نمیکنن
فاطمه
Oman
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
خبرگزاری دانشجو ما فقط امیدمون به شما بود تورو خدا با اقای دادگر مصاحبه کنید و بگید ی جواب قطعی به ما بدن به خدا انقدر امروز و فردا شنیدیم بریدیم.منتظر خبرات جدید هستیم
بیچاره93
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
سلام خبرگذاری دانشجو جان عزیزت از اقای دادگر بپرس مشکل ما چیشد پس مگه قرار نبود پیگیری کنن بخدا قسم هیچی بدتر از چشم انتطاری نیست توروقران توهم مارو فراموش نکن.
محمد
Oman
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
سلام تو روخدا به فکرماباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
اگر دولت نخواهد استخدام کند با اعتراض و تجمع هم حل نمی شود این همه فرهنگیان جلوی مجلس اعتراض کردن چی شد وضع معیشتیشان تغییر کرد اگر دولت نخواهد هیچ کاری نمی توان کرد.
ناشناس
Oman
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
ینی شما هم بیخیال مشکل ما شدید؟خبرگزاری دانشجو امیدمون به شماست
مفلوک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
سلام خواهشمیکنم از اقای دادگر پرسش کنید نتیجه جلسه چهارشنبه چیشد بخدا ما 12000 نفر بدجور چشم به راهیم...به دادمون برسید
محمدمهدی معادی خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
من پیشنهاد می کنم دوستان به دفتر مقام معظم رهبری (حفظه الله و مد ظله العالی) با صندوق پستی 1555-13185 (سیزده صد و هشتاد و پنج، خط تیره، هزار و پانصد و پنجاه و پنج) نامه بنویسند و ضمن طرح مشکل و ابعاد مسئله، درخواست دستور حل مشکل به مقامات مربوطه را بنمایند.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
درباره این موضوع اگر کسی جایی تعهدی دوطرفه دیده آدرس دقیق بده . من زمان انتخاب رشته دیدم همه جا من تعهد میدم نه آموزش پرورش.در نتیجه انتخاب نکردم .
محمدمهدی معادیخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
شما لطفا اطلاع نداری صحبت نفرما. طبق یکی از بندهای توضیحات دفترچه، مدت تحصیل جزو سوابق کاری خدمتی محسوب میشه. این الان به نظر شما یعنی چی؟ ضمنا قانونی هست به نام قانون متعهدین خدمت آموزش و پرورش که بحث استخدام رو مطرح می کنه. طبق اساسنامه دانشگاه، علت وجودی دانشگاه تربیت نیروی انسانی برای آموزش و پرورش هست. کدرشته های دانشگاه هم از طرف وزارت تعیین میشه یعنی آموزش و پرورش نیاز داشته که کدرشته تعیین شده.
محمدمهدی معادیخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
ضمنا یه چیزی که فراموش کردم بگم اینه که تعهد خدمتی خودش یعنی تعهد استخدامی چون اگر دقت کرده باشی دوره های روزانه معمولی دانشگاه های عادی هم یه تعهد سوری دارن که باعث میشه مدرک زمانی تحویل به دانشجو بشه که گواهی بیاره کار نبوده براش )از اداره کار(
محمدمهدی معادیخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
البته حواسم نبود که صوری درسته نه سوری :)
محمود موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
اول توضیحات مربوط به دانشگاه فرهنگیان نوشته وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی خود اقدام به گزینش و مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان می نماید. خود همین به معنای استخدام هست ضمن اینکه چون سال های قبل حکم رسمیآزمایشی زدن و استخدام کردن، فقط در صورتی می تونستن استخدام نکنن که صراحتا می گفتن استخدام نیست.مثل دانشگاه هایی مثل علوم دریایی و خوارزمی که یه بند توضیحاتشون درباره بحث عدم استخدام و عدم بورسیه است.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
شما فکر کردی فقط عقل خودت به دفترچه خوندن می رسه؟ دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده برای تربیت نیروی مورد نیاز والا دانشگاه زیاده
رضا
Iraq
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
دفترچۀ انتخاب رشته برجام نیست که متخصص ها بنشینن تفسیر و تعبیرش کنن! دفترچه انتخاب رشته جای صراحت محضه....
ورودی93
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
سلام تورو خدا به داد ما ورودی های 93 برسید...آقای مهرمحمدی گفته حداکثر تا چهار ماه دیگه حکمامون رو میزنه!!!خیلی دیره ،خیلی.. ماهمین الان باید بیشتر از یه میلیون به دانشگاه فرهنگیان بدیم برا ترم اول.حالا که تا ترم دوم استخدام نمی شیم کی داره علاوه بر یه میلیون کلی پول دیگه برا ترم دوم بده...اجازه که صادر شده،دیگه نمیدونم این طول دادناشون چیه؟؟چرا برای ورودی 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان اینقدر طول نکشید؟؟؟چرا؟؟کجای این عدالته؟؟؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار