اعتماد جامعه دانشجویی را به مجموعه مدیریتی دانشگاه صنعت نفت بازگردانید
تشکل‌های دانشجویی دانشگاه صنعت نفت خطاب به هاشمی:
جامعه اسلامی و چند تشکل دانشگاه صنعت نفت در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آورده است: طی یک نامه رسمی جهت بازگرداندن اعتماد جامعه دانشجویان به مجموعه مدیریتی دانشگاه، ابعاد موضوع را تبیین کرده و نتیجه پیگیری‌های خود و مجموعه را به دانشجویان اعلام کنید.
تعداد نظرات: ۳
دانشجو دانشگاه صنعت نفت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
سلام علیکم
حضرات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، کاش اکنون که منافع کاری خودتان به خطر افتاده و یادتان آمده تشکلی که در دست دارید می تواند بیانیه بدهد و فعالیت کند و... سری هم به عملکردتان در این چند سال داشته باشید که با پاشیدن بذر تفرقه در مقابل سایر دانشجویان ایستادید و هر تلاشی را برای ایجاد مشکل در فرآیند شکل گیری مجدد انجمن های اسلامی و نشریه های مستقل دانشجویی فراهم کردید که کم کاری خودتان را با جلوگیری از عدم حضور دیگران در عرصه فعالیت سیاسی فرهنگی اجتماعی کتمان کنید.
به پشت سرتان نگاه کنید و ببینید که نه تنها دانشجویان که دانشگاهیان دانشگاه صنعت نفت اعتماد خودشان به شما را از دست داده اند.
دانشجوی دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
کینه و کدورت و اختلافات سلیقه ای مسئولین دانشگاه و وزارتخانه معضلی بوده که همیشه باعث سیاسی کاری هایی هم از طرف دانشگاه و هم از طرف وزارت شده و تنها کسی که متضرر این اختلافات مسخره و مغرضانه هست، دانشجو هست.
همیشه اختلافات و دشمنی مسئولین دانشگاه و وزارت با آینده دانشجو بازی کرده، از چند دهه پیش تا به امروز و هیچ کدوم هم حاضر به قبول مسئولیت و جبران اشتباهات نیستن.
سیاستگذاران این دو نهاد مقصران این حب و بغض های مسخره هستن.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
چه عجب جامعه اسلامی دست از سیاست"یکی به نعل یکی به میخ برداشت"و جدا از محافظه کاری یه بار با دانشجو ها هماهنگ شد.ولی اینبار هم حاضر نشدید خودتون رو با بسیج هماهنگ کنید.اینبار هم جدا.از کی تا حالا شورای صنفی و انجمن علمی جزو تشکل دانشجویی شدن.بهتر نبود با بسیج دانشگاه هماهنگ میشدید و زودتر یه اقدامی میکردید تا بسیج تنها نمونه.......دیر اومدید تو میدون...تشکل دانشجویی کارش فقط تمجید از اساتید و مسولین نیست
ارسال نظرات
آخرین اخبار