دانشجویی که رفت آمریکا درس بخواند و برگردد به روستایش خدمت کند اما ...
از هر کسی که در باره این شهید سوال می کردم همین قسمت وصیت نامه را برایم نقل می کرد: برای روستایم نتوانستم کاری بکنم، قبر مرا به روستایم ببرید تا شاید مسئولان به این واسطه به مردم این منطقه خدمت و رسیدگی کنند...
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
روحش شاد و راهش پر رهرو
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
میتوان یکی از بهترین مطالبی بود که خوانده بودم آقای پرهیزگار واقعا اگر کسی این مطلب را باید دردنامه یک شهید نامید دردنامه ای که هیچ مسئولی برایش مهم نیست در این زمانه وگرنه آرزوی شهیدی که رفت و جانش را فدا کرد تا همین مسئولین پشت میزهایشان بنشینند و با دوربین هایشان و فضای مجازی و واتس آپ و امثال این ها کار مردم را رواج بدهند کاری بکنند.
شهید طیب نه، به همان چند خانوار هم بگو دیگر منتظر نباشند چون آنجا اینترنت و موبایل آنتن دهی درستی ندارد که بخواهند بروند اگر بروند پس کی در فیس بوکشان و ... پست بگذارند و لایک بخورد شهید طیب به مردمان روستایت بگو اگر بمریند بهتر است تا منت چنین آدم هایی که با خون شماها به اینجا رسیند را بکشند.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
خون هایتان پایمال شد که هیچ از سر دختران و زنان هم چادر را می کشند و از کسی صدایش در بیاید تنهایی جایی که بعداز صدایش خواهند شنید میله های زندان هست.
شهید طیب مطمئن باش فقط در روز شهادتت اگر فیس بوک و کارهای زندگیشان اجازه دهد شاید سری بزنند فقط منتظر گروه های جهادی باش فقط و فقط اینهاهستند که دنبال آبادانی بدون ریا هستند...
mahbobh
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
واقعن حالم دگرگون شد.:(
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
دوست دارم یدونم ینی بعد از این گزارش هم مسولی به فکر این روستا میفته یا نه.....
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
کاش مسئولان ما یک گوش شنوا داشتند. متاسفانه اینقدر غرق خوشی ها و دنیای خود هستند که عمرا این چیزها را نه میبینند و نه میشنوند.
واقعا متاسفم
آزادمرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
امروز که به جای روحیه خدمت، روحیه قدرت طلبی و ارتقای درجه و مدیریت و منم منم ها و.... که موجب ظهور مدیرانی شده که فقط به فکر این هستند که ارتقا پیدا کنند،جای امثال ایشان بسیار خالیست! هرچند به برکت خون همین بزرگوارانه که مملکت سرپاست.نثار روحشان صلوات.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
...
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
ترس دارید که نظرات رو تایید نمی کنید بعله میدونم حرف حق همیشه هیچ جا جایی نداره تا ترسوهایی امثالهم هستند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار