نبرد«بِن‌تن» با «شکرستان»/ دستگاه‌های نظارتی خوابند! +تصاویر
گزارشی از اوضاع آشفته بازار نوشت‌افزار؛
فرهنگ، همان گزاره ای است که خواب از چشمان رهبرمان ربوده است، ایشان فرمودند: مشکلات فرهنگی کشور، باعث شده تا بعضی شبها خوابم نبَرد.
تعداد نظرات: ۸
میعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
باسلام
بابت متنی که آماده کردین و موضوعش تشکر میکنم خیلی بجا خوب و کامل بود . فقط شما چرا خودتان یک عکس منشوری با این کیفیت را به عنوان عکس اصلی این خبر قرار داده اید . از سایت شما استفده از این عکس واقعا تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
ببخشید اشتباها نظر منفی دادم من با نظر ایشون موافقم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
ما کشور جالبی داریم از یک طرف سیگار و تنباکو تولید میکنیم و روانه بازار داخلی میکنیم و بعد کلی تبلیغ میکنیم و کمپ های ترک اعتیاد راه می انداریم که ای ادمها سیگار و غیره مضر هستد. خودمان لوازم التحریر با طرح های خارجی تولید میکنیم و بعد با آن مبارزه میکنیم یعنی این آسیب شناسی لوازم التحریر با طرح های خارجی را نمی توانستیم همان ابتدای کار انجام دهیم ؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
وجه مشترک تمامی این نمادهای خارجی وجود فیلم و سریال و کارتون در مورد آنها است که کودکان با آن ارتباط برقرار می کنند. اما بچه ها با برخی نماد های داخلی ارتبط برقرار نمی کنند چون تنها تصویری از آن می بینند و داستانی و فیلمی پشت آن نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
در ایران رشته ای به نام تصویرگری کودک وجود داره؟ اگر هست چقدر شناخته شده است؟ آیا مکان های زیادی هست که در این زمینه افراد علاقمند و مستعد و توانا رو تربیت کنن مثل کلاس نقاشی؟!؟!

اگر این ها حل بشه مطمئنم طرح های فوق العاده ای شکل می گیره...



من خودم عاشق تصویرگری فانتزی و همینطور کودکم ولی هیچ جایی رو در این زمینه نمی شناسم فکر می کنم اگرم پیدا بشه یا تقلیدی درس میدن یا انقدر دورن که از رفتن پشیمون میشم!
اصغری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
سلام ، چرا به نمایشگاهها و فروشگاههای لوازم و مبلمان نوزاد و کودک سر نمی زنید؟ از همان ابتدای تولد نوزاد ببینید که این ترویج فرهنگ غربی و بن تن و باربی و غیره چه می کند، کودکی که 6 یا 7 سال با این شخصیتها بزرگ شد معلوم است که لوازم مدرسه اش هم این شخصیتهای غربی خواهند بود، پس باید از ریشه فکری کرد.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
مسئولین فرهنگی و اجتماعی کشور عزیزمان در تکاپوی توافق هسته ای هستند، لطفاً مزاحم کارشوووون نشید !!!!
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
توی دوسال اخیر از نمایشگاههای نوشت افزار ایرانی اسلامی خرید کردم و خیلی هم راضی هستم و اطرافیانم تشویق به استفاده از این محصولات کردم
حتی برای کودکان و نوجوانان فامیل هم از این نوشت افزارها خریده و هدیه کردم تا با این طرح ها آشنابشن و مبادرت به خرید کنند و واقعا خوشحالم که تونستم جمع بیشتری رو به خرید این محصولات و حمایت از تولیدات داخل تشویق کنم
خداوند به جهادگران و پیشگامان این عرصه توفیقات خیر عطا کنه
ارسال نظرات
آخرین اخبار