بررسی پیامک‌های تحریف‌گر/ دمای هوا در کربلا چند درجه بود؟!
گزارش/
اگرچه چنین پیام‌هایی جذاب هستند، اما واقعیتی که در پشت‌پرده آنها نهفته این است که «نفوذ» نرم و موذیانه تحریف حقایق در شبکه‌های اجتماعی با بازی گرفتن احساسات مردم، درصدد سست کردن اعتقادات مردم است.
تعداد نظرات: ۸
عظیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
احسنت
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
اینکه تو جامعه ما بیکاری هست یا فقر هست؛ من اعتقادی به این موضوع ندارم! اتفاقا میگم چون هیچ کس حاضر نیست هر کاری از دستش برمیاد انجام بده اینقدر مشکل تو جامعه وجود داره! یعنی کار هست ولی مردم در شان خودشون نمی بینن برن اون کارا رو انجام بدن! ماشاللا خانواده ها هم که شدن کاسه داغتر از آش! یادمه چند سال پیش برادر کوچیکم اومد گفت میخوام برم تو شیرینی پزی بابای دوستم کار کنم، خانواده من یه جوری با این مساله برخورد کردن که انگار بنده خدا میخواد بره دزدی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
اگر این تحریف کنندگان اندکی در مورد مبدا تاریخ جلالی (هجری شمسی) تحقیق میکردن چنین افاضات مسخره و خنده داری نمیکردن!
شروع تقویم شمسی تقریبا از سیصد و چندسال بعد از مبدا تاریخ اسلام هست و با توجه به اینکه مبنای این تقویم سال یک هجرت قرار داده شده (روز یک تقویم با روز هجرت پیامبر یکسان نیست) ولی وقتی این تقویم رسما ایجاد شد با سیصد سال اختلاف شروع شد پس در نتیجه عملا تطیبق این تقویم با تقویم قمری کاری اشتباه و باطل هست چون در سال 59 هجری عملا تقویم شمسیی نبوده چه برسه ماه بندی ها به معیاری که در تقویم شمسی قید شده!!!
حال یه عده با استفاده از نرم افزارهای تبدیل تاریخ فکر میکنن خیلی زرنگ شدن و ... ناشی از عدم درک و مطالعه این افراد در مورد تقویم ها هست!!!
یک بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
مردم هم بدونه اینکه تحقیق کنند درباره چیزی سریع این پیام ها رو برای هم میفرستند.
313
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
بعضي از اين پياما انقدر منبع داره كه آدم باورش ميشه واقعن راسته. ولي وقتي مراجعه به منبع مي كني مي بيني خيلي از اين منابع اصلا وجود خارجي ندارن. ولي واقعن چند نفر اين منابع رو چك مي كنن و به درستي و غلط بودن مطلب مي رسن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
فیلتر بشه خیلی بهتره
پرسشگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
در این که با کمبود آب مواجه بودند شکی نیست ولی میشه بگید که طبق روایت مرثیه سراها و نوحه خوانان و آخوندها چطور لشکر امام حسین با وجود کمبود آب همه قبل جنگ غسل شهادت کردند؟ مشکل اینجاست که شماها اصل را رها کردید و چسبیدید به فرع
ناشناس
United States of America
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
البته قطعا دمای هوای 1400 سال پیش مثل امروز نبوده
ارسال نظرات
آخرین اخبار