تایمز: ايران مسئول گلوله باران اردوگاه ليبرتي است!
روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: مخالفان ایرانی ادعا می کنند ایران مسئول حمله راکتی مرگبار به اردوگاه لیبرتی در عراق بوده است.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
اگر ایران چنین عملی انجام داده باشد حق مسلم اوست مشتی منافق وآدم کش وقاتل رادر گوشه برای روز مبادا نگهداری می کنند واسم آن را دفاع از حقوق بشر گذاشته اند این منافقین باید در آینده نزدیک به سزای اعمال ننگین خود برسد
حجت بالاور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
به جهنم که کشته شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
به نظر من هیچ اشکالی ندارد که مسئولیت آن را متوجه ما کرده اند. کار خیر را کس دیگری کرده حالا گردن ما می اندازند چقدر هم خوب. کاش پاداش اخرویش هم کمکی به ایرانیها برسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
دشمنان قسم خورده ما خیلی خوب میدونند به درک واصل شدن تروریستهای منافق و تروریستهای داعش و غیره تروریستها هر کدام که کشته شوند با فشنگ ایرانی با سلاح ایرانی با بازوی ایرانی با مردان ایرانی با سربازان اموزش دیده ایرانی با حزب الله ایرانی با حشد الشعبی ایرانی و و و غیره است

ان شا الله خداوند روزی ما گرداند کشتن منافقین و تروریستهای حرامی داعش را فعلا که توفیق نشده ما رو اعزام کنند
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
کار ایران نیست، اگه بچه ما میزدن شهامت گفتن داشتن. ما که ناو آمریکایی میزنیم و میگیم نیازی به قایم کردن این قضیه نداریم. ضمنا ایران هر موقع میخواست میتونست شما ها رو محو کنه ولی چرا باید از شما ها بت ساخته میشد. شما ها هم دست به بازی کثیفی زدید که آخرش دارید با دستان سازنده و حامیتون از بین میرید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار