رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات حرف‌های دانشجویان را تکذیب کرد/ هر اطلاعاتی‌ که دانشجوها به شما دادند کذب محض بوده است
رئیس دانشگاه بزرگمهر قائن با اشاره به خوابگاه دانشجویی دانشگاه که گزارشی از مشکلات دانشجویان آن تهیه شده بود، گفت: این خوابگاه دانشجویی دارای اتاق‌های استاندار تک سایز شش نفره است و اکنون همه چیز آن آماده است و هر اطلاعاتی که دانشجوها به شما دادند کذب محض بوده است.
تعداد نظرات: ۷
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
آقای دکتر انصافت کجا رفته واقعا ؟؟؟؟ اگر دانشجویان دروغ میگویند آیا واقعا حاضر هستین که با دوربین خبرنگاری بیایند و فیلم بگیرند شاید خودتان فیلم را مشاهده کنید متوجه حال دانشجویانتان شوید
محمد حسین شفیعی میم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
اینجانب رییس دانشگاه به تمامی خبرنگاران اجازه حضور و تهیه عکس و گزارش را میدهم، چرا که خود تمامی موارد را شخصا پیگیری می کنم. لطفا فقط کمی در اظهاراتتون رعایت انصاف را داشته باشید.
من ادعا بر بی ایراد بودن کارها ندارم، ولی با بضاعت موجود تمام تلاش شبانه روزی را داشته ام تا شرایط را برای دانشجویان بهتر شود.
به هر حال تمامی ناملایمات به ناحق را به عدل الهی واگذار می کنم.
دوام توفیقتان را از جهان دار جهان آفرین مسئلت دارم.
با احترام شفیعی
ناشناس
Netherlands
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
مقصر اصلی احتمالا باز هم احمدی نژاد است یا شاید تحریم ها
محمد حسین شفیعی میم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
با سلام
لطفا کمی انصاف داشته باشید. من به عنوان رئیس دانشگاه به تمامی خبرنگاران اجازه تهیه عکس و هر گونه گزارشی را میدهم. چطور شما این همه اقدام انجام شده را نمی بینید؟!!! من تمام بی انصافی را به عدل الهی واگذار می کنم.
با احترام شفیعی
am
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
الحق والانصاف شما خیلی زحمت میکشید کسی منکر زحمات شما نیست ولی دانشجویان وردوی جدید چون تازه اومدن و قبلا دانشگاه ندیدن که چه اوضاعی داشت مثلا سال 89 که اصلا حتی دانشگاه نبوده و یا سال 92 که تمام محوطه خاکی بود و ساخمان دانشگاه کوچک بود و.... فکر میکنن شما کارنمیکنید. نباید توقع داشت که ره صد ساله رو یک شبه رفت.ان شاا.. که دانشگاه روز به روز پیشرفت کنه و قضاوت یکجانبه هم درست نیست هم پیشرفت زیاده هم مشکلات باید هردو رو کنار هم دید. ولی جدا اوضا خوابگاه پسران اصلا مساعد نیست بنده ورودی 92 هستم و ترم 1 در خوابگاه کنار دانشگاه ساکن بودم این خوابگاه اصلا قابل مقایسه با اون خوابگاه نیست خیلی اوضاعش خرابه خیلی شاید به گوش شما نرسه ولی خیلی اتفاقا تو خوابگاه میفته که اصلا قابل بیان نیست
چنگیز93
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با سلام خدمت اقای دکتر شفیعی .میخواستم عرض کنم که امکانات دانشگاه که جای خود حضور اساتیدی معلوم الحال که این چند سال که بارها درخواست رسیدگی به کیفیت بعضی از اساتید ی را به شما عرض کردیم که شما حتی به در خواست مکرر دانشجو ها جواب ندادید .شما دانشگارا به صورت گلخانه ای اداره میکنین (خانوادگی).شما به قول هایی که به بچه ها دادید عمل نکردید.ابروی ما در مراسم مختلف بر باد رفته است .مدیریت شما در همایش زعفران گواه همه چیز هست.
مشکلات شما با شهرداری شهر باعث برداشتن سرویس دانشگاه شده است.
شما اگر راست میگین به خبر گزاریها بگویید بیایند در دانشگاه با دانشجوها مصاحبه کنند.
ماخواهش میکنیم از خبر نگاران خبرگزاری دانشجو درخواست داریم که از دانشگاه ما گزارشی تهیه کنند. .......
رضا میری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
سلام امکاناتش داغونی به ترم بالای ها که اصلا خوابگاه نمیدن به ترم اولی که میدن داغونی یه سری بزنین خودتون میفهمین
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار