کد خبر:۴۵۷۱۸
اختتامه جشنواره دانشجويي فرهنگي فقر و غنا برگزار شد
مراسم اختتاميه دومين جشنواره دانشجويي فرهنگي فقر و غنا، و مستندسازي مهر باران، ويژه گروههاي دانشجويي خيريه، جهادي و امدادي امروز در دانشگاه علوم پرشكي تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، اين مراسم توسط سازمان دانشجويان جهاد دانشگاهي و با حضور پورعلي معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي، شاكري معاون اجتماعي سازمان تامين اجتماعي، دكتر طيبي رئيس جهاد دانشگاهي و دكتر انواري رئيس كميته امداد امام خميني برگزار شد.
بر اساس اين گزارش، برگزيدگان در رشتههاي عكس، مقاله، كاريكاتور، داستان كوتاه، شعر و ايدههاي نو در جشنواره فقر و غنا و همچنين نفرات برگزيده در بخش گزارشات مكتوب، مجموعه خاطرات، نشر مكتوب و مجازي، فيلم و عكس در جشنواره مستندسازي مورد تقدير قرار گرفتند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا