نشست هيئت هاي تجاري ايران و ترکيه آغاز شد
به گزارش گروه سياسي «شبكه خبر دانشجو» در اين نشست معاون امور بين الملل اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران ، نايب رئيس اين اتاق ،رئيس شوراي مشترک ايران و ترکيه و سفير ايران در آنکارا از طرف ايران و رئيس مجمع صادر کنندگان ترکيه، نايب رئيس اتحاديه اتاق هاي بازرگاني و بورس ترکيه ( tobb) از طرف هيئت تجاري ترکيه سخنراني کردند.
هم اکنون تجار و بازرگانان دو کشور ايران و ترکيه مذاکرات تجاري خود را آغاز کرده اند.
سخنرانان با اشاره به نقش کليدي دو کشور ايران و ترکيه در منطقه بر افزايش حجم مبادلات و روابط تجاري دو کشور تاکيد کردند.
پس از مذاکرات قرار است اين نشست با حضور رحيمي معاون اول رئيس جمهور و اردوغان نخست وزير ترکيه ادامه يابد.
همچنين نهاونديان رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران، غضنفري وزير بازرگاني و چاغلايان وزير تجارت خارجي ترکيه نيز در اين نشست سخنراني خواهند کرد./انتهاي پيام/