لالایی‌ تفرقه‌افکنانه برای خواب کردن آذربایجانی که «اویاخ» است
گزارش/
این نخستین باری نبود که سهل‌انگاری برخی مسؤلین موجبات ساخت و پخش برنامه‌ای را فراهم می‌کرد که در آن به یکی از اقوام و یا یکی از گویش‌های شیرین ایرانی توهین می‌شد.
تعداد نظرات: ۱۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
ما نباید از یکدیگر ناراحت بشویم دشمنمان همین را می خواهد قانون برای همین مسائل است مردم نباید به اینگونه مسائل دامن بزنند مردم ما فهیم تر از آن هستند که به دام دشمنان قسم خورده بیفتند و مسئولین موظف هستند به شدت برخورد کنند تا دیگر چنین بی مهری هایی پیش نیاید ما شیعه امیرالمومنین علی علیه السلام هستیم زبان یا لهجه نباید ما را ازهم جدا کند پس مواظب باشیم
سلام
United States of America
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
خیلی بی تربیت هستی دانشجو.بخاطر اینکه تیتر دهن پر کن بزنی همه رو متهم میکنی و محکوم.خاک بر سرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
شماباسوادی بااون سخنان گوهربار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
سلام به تمام برادران آذری.من هم به عنوان یک خراسانی این کار ناشایست فیتیله رو محکوم میکنم.فقط خواهش میکنم که دوستان آذری زبان همونطور که در تاریخ هوشیاری و عشقشون به ایران رو اثبات کردن این بار هم این ارادت خالصانه شون رو به ایران اسلامی نشون بدن ومبادا در دامی که دشمن درست کرده بیفتند.ممنون.التماس دعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
کی منفی داده ؟ دلیلش چی بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
چرا هر موقع یکی از غول های بیلیاردر رانت خوار دادگاهی میشه و اخبارش تو تیتر های اول قرار میگیره و افکار عمومی خشمگین و منتظر محاکمه و برخورد جدی با آنها میشه یه اتفاق مثل حرکات زشت 2بازیکن! پرسپولیس وسط زمین و این توهین زشت فیتیله ای ها رخ میده و تا مدت ها این خبر به جای اون خبر می افته تو عناوین نخست؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
گجا بودند همین مردان غیور ترک وقتی به مازندرانی ها و لرها بی حرمتی میشد
چون تعداد وزیر و وزرا و مسیولین ترک تعدادشان زیاده صداشون شنیده میشه
از طرفی چه شوخی ایی شده که تحملشو ندارن
اقایون عزیز شما که ظرفیتتون بالا بود پس چرا از کوره در رفتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
سلام.
امام علی علیه السلام: هر کس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود. غررالحکم ص422.
بعضی برنامه های رسانه ما عوض بصیرت دادن به جامعه و رسیدگی به هزینه های انتخاباتی و پاسخگویی نمایندگان در قبل و بعد از انتخابات ، "زندگی خاک بر سری " رو تبلیغ می کنه که اول دامن خودشو می گیره مثل تجمل و طلاق و خیانت و ....
بازیگوشی و سرگرم کردن جامعه ما هنر نیست. عین همین سرگرمی ها از اون ور دنیا بشکل جنون آمیز فراوون سرازیر میشه لازم نیست دوستان انقدر دلسوزی کنن و ...
بجای این برنامه ها که از پول مردم بر علیه مردم درست می شه از اوضاع منطقه و کشورهای همسایه درس عبرتی بگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
توهینی نبوده.شوخی بود
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
متاسفانه همین شوخیاست که به توهین تبدیل میشه.باید دقت کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
حساب ما آذری ها رو از یه مشت یاغی که منتظرن با بهانه بی بهانه شبکه هایی اتماعی رو پر میکنن و درخواست اغتشاش میکن سوا کنید. ما خون دادیم که حالا جا خالی نیم! فیتیله اشتباه کرده قبول،باید مجازات بشن قبول، اما ما کاری نمیکنیم که خدای نکرده خدای نکرده خدای نکرده امام خامنه ای خم به ابرو و غم به دلشون بیاد.
بیز جان ورروخ اما وحدتیمیزی و عزتیمیزی ورمروخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
والا ما که توهینی توش ندیدیم.اون سریاله توهین بود توش.ولی توی فیتیله نه.در کل فکر میکنم سیستم امنیت داخللی خیلی شکنندس.و این یک ضعف بزرگه.
علی
Saudi Arabia
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اینکه دو نفر فرق مسواک توالت با مسواک معمولی آدم رو تشخیص نمیدن و کاملا اتفاقی آذری صحبت میکنن و کاملا اتفاقی سالهاست جوک های تلخی در غیر واقع برای آذری زبانها ساخته و دست به دست شده.اینا هیچ کدومش توهین نیست.من که آذری نیستم کلااز موضوع برنامه ناراحت شدم.اینهمه موضوع از این بهتر و جالبتر نبود.من با اغتشاش موافق نیستم ولی وقتشه برنامه فیتیله کرکره برنامه شو بکشه پایین . ولی باید برخورد جدی با اینا بشه.در ضمن خدا رو شکر کنید برنامه های خارج از تلوزینشون پخش نمیشه که به همه چیز توهین میکنن.سی دی های منتشره رو ملاحظه بفرمایید.
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
وای که چقدر استنباطهای ما مزخرفه. یعنی توی هر نمایشی هر کی ترکی یا لری حرف بزنه نماینده کل اون قومه؟! یعنی توی آذربایجان یا بقیه اقوام ما دزد و قاتل نداریم. اگه کسی کار خلافی کرد فارسه؟ جالبی این برنامه که خط بطلانی بر توهین بودن این نمایشه اینه که یکی از اون بازیگران خودش ترکه و از همون قومه، بنابراین نمیاد به خودش توهین کنه. چیزی که از این جریان مشخص شد همینه که چقدر مردم جو گیرند و این جوگیری حتی تا نمایندگان مجلس هم ادامه یافته و چقدر شبکه های اجتماعی میتونند با قلب یا شاخ و برگ یک داستان معمولی از احساسات افراد استفاده کنند و مردم را در راستای تفکرات پان ترکیستی به خیابانها بیارند.
معصومه
Germany
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اگه کلیپش ندیدید برید ببینید جدای از توهین ، من نمی دونم کسی واقعاً متوجه حرف زشتی که توش زده میشه نشده یا هیچکس دوست نداره به روی خودش بیاره .این گروه واقعا بی تربیتند مثلاً برنامه کودکه.
علی
Saudi Arabia
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
من کلیپ برنامه فیتیله رو دیدم. با این که آذری زبان نیستم به طور کل از موضوع برنامه ناراحت شدم. آخه کدوم احمقی چه بچه چه بزرگ فرق مسواک دستشویی و مسواک آدم رو نمیفهمه.اخیرا جوک های تلخی که از مردم آذری پخش شده که اشاره به یک خلصت ناشایست برای این عزیزان داره همراه با این کلیپ،نباید مردم ناراحت بشن.به نظر من این موضوع کاملا برنامه ریزی شده و عمد بود.چند بار کلیپ رو نگاه کردم.چرا این کلیپ به زبان فارسی ضبط نشد.نفهمی کاراکتر بچه و پدر با توجه به سیل جوکهای تلخ علیه آذری زبانان!!!به نظر من از انجایی که نزدیک به ایام انتخابات هستیم و جو کشور حساس است این یک اقدام از قبل برنامه ریزی شده بود وگرنه افرادی با این تجربه همچین کاری نمیکردن.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
به هیچ وجه کار فیتیله ای ها عمدی نبوده.
l
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
آقايون و خانم های ترک متعصب بريد تو اين پيج ببينيد که چقد عربستان و خوشحال کرديد به خاطر خوش غيرتيتون
@3ajel.24

البته ایستاگرامه
علی م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
با سلام من خودم یک آذری ام ولی باور کنید ما بامسائلی مهمتر از اینها سروکار داریم یه نطر شما این حربه ای نیست از طرف دشمنان تا ما را از مسائل روز غافل کنند ؟ اگر همین تظاهرات محکوم کردن توهین در مسائل مهمتر مثلا بحث توافق یا افدام اخیر رئیس جمهور در برچسب زدن به مطبوعات راه می افتاد بهتر نبود درست است که با توهین باید برخورد شود ولی نه تا این حذ که چند مدتی تمام کشور را به خود معطوف کند باور کنید ما با مساول بسیار مهمتر از اینها سروکار داریم
ارسال نظرات
آخرین اخبار