سوریه میدان راستی آزمایی ماست/ دستگاه دیپلماسی با چه هدفی تن به مذاکرات وین۲ داد؟
نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به رئیس جمهور:
به دستگاه دیپلماسی توصیه می‌کنیم که پیام انقلاب را دریافت کند و به حوادث منطقه‌ای و جهانی با دید بازتری بنگرد. اکنون که آمریکا در چندین سال متوالی در جبهه فراخ سوریه و مقاومت شکست ننگین باری را تجربه می‌کند، با چه نیت و هدفی تن به مذاکرات به اصطلاح صلح بین المللی سوریه یا وین ۲ داده است؟
تعداد نظرات: ۳
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵

وقتی تنها دوجریان اصولگرا ( خام و بدون تجربه و سواد سیاسی ) و اصلاح طلب ( طبقه سرمایه داران داخلی ) باتجربه 150 سال نوکری غرب و خیانت به ملت ایران در مشروطه ( اعتدالیون ) سالهای 20-32 ( حبههملی ) سال 42 ( نهضت آزادی ) و اکنون خیانت تحت عنوان اصلاح طلبی ، اری و تنها این دو جریان حق حیات سیاسی دارند و جای روشنفکران انقلابی برای مقابله با خیانت و سازش دوباره این سرمایه داران و افشای علمی و منطقی آنان نباید شک کرد که که اینان براحتی از سد اصولگرایان می گذرند و دیر یا زود ملت را به پابوس امریکا می برند ، وقتی سرمایه داران در جامعه بر محرومین حق آقائی داشته باشند و مستضعفین فقط یک نام باشد و فقط بدرد سالی






































محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
مرگ بر نفاق و تزویر و ذلت
ناشناس
Germany
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
سوریه در تمام دوره دفاع مقدس شاید تنها کشور عرب بود که همه خسارات حمایت بی چون چرا ازا ایران را تحمل کرد. در ابتدای نقشه آمریکا برای برهمزدن نظامی اوضاع در این کشور ، حتی داداوغلو (وزیر خارجه وقت ترکیه) به دمشق رفت و صراحتا به بشار اسد گفت که یا دست از حمایت ایران بردارد یا کشورش را ویران خواهند کرد و او راهم مانند قذافی خواهند کشت. با این وجود او حاضر نشد از حمایت انقلاب اسلامی ایران دست بردارد. حالا دولت فعلی در صدد است او را بفروشد. این مساوی با از بین بردن آبروی نظام در جهان نیست؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار