برپايي 19 نمايشگاه تجسمي در نگارخانه هاي مراکز استاني حوزه هنري
به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، علي اکبري، مسئول امور استانهاي مرکز هنرهاي تجسمي حوزه هنري، اعلام كرد: با برنامه ريزي هاي انجام شده اغلب مراکز استاني در اين ماه فعاليت هاي متعددي در زمينه برپايي نمايشگاه دارند.
وي با بيان اين که اين نمايشگاهها به دو صورت فردي و گروهي برپا ميشوند، ادامه داد: نکته حائز اهميت برنامه نمايشگاهي امور استانهاي مرکز هنرهاي تجسمي حوزه هنري، تنوع موضوعي نمايشگاه هاست که براساس برنامه ريزي به عمل آمده، رشتههاي گوناگون هنرهاي تجسمي را شامل ميشود.
لازم به ذكر است، نمايشگاه آثار تجسمي هنرمندان اردبيلي که هم اکنون در نگارخانه سوره حوزه هنري برپاست، بخشي از برنامههاي اعلام شده آبان ماه امور استانهاست.
خاطرنشان مي شود، علاقهمندان براي اطلاع از اين برنامهها ميتوانند به پايگاه اينترنتي مرکز هنرهاي تجسمي حوزه هنري به نشاني اينترنتي www.TAJASOMI.ir مراجعه کنند./انتهاي پيام/