کد خبر:۴۶۲۹۰
پيام تبريك رئيس جمهور به مناسبت روز ملي الجزاير
رئيسجمهور در پيامي به همتاي الجزايري خود با تبريك فرا رسيدن روز ملي الجزاير، بر ارتقاي مناسبات حسنه موجود در راستاي منافع دو ملت و مصالح امت اسلامي تاكيد كرد.
به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو»، دكتر احمدي نژاد در پيام خود ضمن تبريک فرا رسيدن روز ملي الجزاير به رئيس جمهور، دولت و ملت مسلمان اين كشور اظهار اميدواري كرده است كه با مساعي بيشتر مسئولان جمهوري اسلامي ايران و جمهوري دمكراتيك خلق الجزاير، شاهد ارتقاي مناسبات حسنه موجود در جهت منافع دو ملت و مصالح امت اسلامي باشيم.
در اين پيام آمده است: از خداوند متعال، سلامتي و موفقيت روزافزون جناب عالي و سعادت و عزت دولت و ملت دوست الجزاير را مسئلت داريم./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا