دانشگاه غیرانتفاعی و مصیبت عظمای آموزش عالی/ وقتی در دانشگاه درس دبیرستان می‌خوانی!
دانشگاه‌ غیرانتفاعی زیر ذره‌بین – ۱
ارائه مدرک پولی توسط دانشگاه آزاد، تربیت دانشجوی صرفا کتاب خوان در دانشگاه پیام نور و تربیت دانشجوی تولید کننده در برخی دانشگاه‌های سراسری؛ این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که فلسفه تاسیس دانشگاه‌های غیرانتفاعی چیست؟
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
همه دانشگاههای غیر انتفاعی کشور این گونه هستند. بدتر از همه اینکه بعداز فارغ التحصیلی مدرک آنها به عنوان مدرک دانشگاهی به حساب نمی اید و تنها مدرکی از یک موسسه ب حساب می اید. یعنی دانشجو در یک م.سسه درس خوانده و ن در یک دانشگاه .
smm
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
من کاردانی رو از سراسری روزانه گرفتم اما کارشناسی رو از این موسسه اموزش عالی غیر انتفایی غیر دولتی ... گرفتم الان هر جا میرم میگن اخرین مدرک تحصیلی!!!
ابراهیم
Spain
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
دقیقا همینه، ریشه علم و دانش را نابود کردند ، خدا به داد نسل آینده برسه که این لیسانس و فوق لیسانسها صاحب منصبهای دوره اونها هستند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام. بحثه درستیه ولی شما که همه دانشگاهارو بد کردین یه نگاه بندازین ببینین چندتا نخبه از دانشگاه ازاد پولی و غیر انتفاعی بیرون اومده؟ ببینین برون داد علمی این دانشگاه ها مخصوصا ازاد شهرهای بزگ از 90% دانشگاه های سراسری بیشتر هستش پس اینا چیه؟. الان استاد خود ما همه استاد دانشگاه فردوسی هستن به نظر شما بار علمی نداریم؟ یا استادا دانشگاه های بزرگ به درد نمیخورن
ناشناس
Netherlands
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
دانشگاه ازاد هر روز رشته و ظرفیت اضافه می کنه تو روستا و شهر بدون پایه علمی . تاحالا کسی دیده یک نفر وارد دانشگاه بشه ولی مدرک نگیره ؟؟؟
کارشناسی هم که از وقتی کنکور برداشتند ازادم شده مثل علمی کاربردی . زورگیر و خلافکار و قاچاقچی و ... همه می رن دانشگاه واقعا خنده داره
ایران
Netherlands
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
من که فاتحه علم و خیلی وقته خوندم . امسال دو تا دوستام بدون 1 ساعت مطالعه و مقاله و سابقه قابل توجه دکترا آزاد قبول شدند . ارشدم که به زور پذیرش می کنند . کارشناسی هم که خدا برکت بده به مراکز علمی کاربردی . واقعا باعث تاسفه . دوغ و دوشاب یکی شده . مدرک بدون درک
ارسال نظرات
آخرین اخبار