انزواي عباس در پي عقب نشيني آمريكا از طرح توقف شهرك سازي اسرائيل
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از الجزيره، عقب نشيني آمريكا از توقف كامل شهرك سازي توسط رژيم صهيونيستي به عنوان شرط فلسطين براي از سرگيري گفت و گوها، لكه ننگ جديدي براي محمود عباس رئيس دولت خودگردان فلسطين محسوب مي شود و باعث تقويت انزواي وي همزمان با فشارهاي داخلي وخارجي مي شود.
در روزنامه فايننشال تايمز انگليس آمده است محبوبيت ومقبوليت مردي محمود عباس در دوره اخير خصوصاً پس از برخورد وي با گزارش گلدستون به شدت كاسته شده است.
اين روزنامه همچنين آورده است كه عباس هيچ پيشرفتي در پايان درگيري با حماس نداشته است.
رئيس دولت خودگردان مجبور به تعامل با دولت راستگراي صهيونيستي كه از دولت سابق در برخي مسائل همچون گفت و گوهاي صلح و شهرك سازي در كرانه باختري، سختگيرتر است، شد.
حمايت آمريكا از توقف شهرك سازي كه عباس به آن تكيه كرده بود هم وعدهاي بيش نبود.
نزديكان محمود عباس اين موضع گيري آمريكا را لكه ننگ و سيلي محكمي به محمود عباس توصيف كردند./انتهاي پيام/