افشاي موارد نقض حقوق بشر در آمريكا يك ضرورت اساسي است
به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو» به نقل از روابط عمومي مركز پژوهشها، متن گزارش ساليانه اداره اطلاعات وزارت امورخارجه چين درباره نقض حقوق بشر در آمريكا از سوي دفتر مطالعات سياسي اين مركز ترجمه و منتشر شده است.
اين مركز در ابتداي اين ترجمه متذكر شده است كه دولت آمريكا - كه همواره داعيه دمكراسي و حقوق بشر داشته و با بهانه نقض حقوق بشر اقداماتي عليه بسياري از كشورها انجام داده است -از استانداردهاي لازم در مورد حقوق بشر در كشور خود برخوردار نيست و به شكل سازماندهي شدهاي نقض حقوق بشر در داخل اين كشور انجام ميشود، اما اين موارد به دليل انحصار و سلطه رسانهاي اين كشور در نظام بينالملل، كمتر مورد توجه رسانهها قرار ميگيرد.
مركز پژوهشها افزود: افشاي موارد نقض حقوق بشر توسط آمريكا، يك ضرورت اساسي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد كه در اين زمينه ، توجه به الگوهاي موجود مانند گزارشات رسمي ساليانه برخي از كشورها نظير چين در مورد نقض حقوق بشر توسط آمريكا از اهميت بسياري برخوردار است./انتهاي پيام/