کد خبر:۴۷۲۷۲
آثار جشنواره سلام در نگارخانه آفتاب به نمايش گذاشته مي شود
دبير اجرائي نخستين جشنواره جهاني خط نگاره يزد گفت: 70 اثر انتخاب شده توسط هيئت انتخاب آثار و آثار برتر و قابل تقدير جشنواره سلام از بيستم آبان در نگارخانه آفتاب مجتمع امام علي(ع) به نمايش گذاشته مي شود.
به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، محمد رضا ترکي افزود: آثار انتخاب شده به لحاظ کيفي از ظرفيت بالايي برخوردار است و علاقمندان به هنر خط نگاره و هنرمندان مي توانند از اين آثار بازديد كنند.
وي خاطر نشان کرد: هيئت انتخاب آثار و داوران جشنواره با نهايت دقت و نگاه کارشناسانه آثار را انتخاب کردند و براي انتخاب آثار برتر به لحاظ نزديک بودن امتياز، اثرهاي راه يافته به بخش نهايي چندين بار مورد ارزيابي قرار گرفتند.
ترکي با اشاره به ظرفيت خوب آثار منتخب از لحاظ فني و محتوا گفت: اميدواريم در سال هاي آينده نيز شاهد حضور چنين آثاري براي دوره هاي بعدي جشنواره باشيم.
دبير اجرائي جشنواره افزود: آثار داوران جشنواره خط نگاره يزد و تصاوير منتخب جلوه هاي خط نگاره در معماري مسجد جامع يزد در نگارخانه حوزه هنري به نمايش گذاشته مي شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا