گسترش همکاري ها و مناسبات ايران و ترکيه در عرصه هاي مختلف
به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو» به نقل از سايت رياست جمهوري، دکتر محمود احمدينژاد شامگاه يکشنبه در جريان سفر به ترکيه جهت شرکت در اجلاس کومسک ، در ديدار با رجب طيب اردوغان که در هتل محل اقامت رييس جمهور برگزار شد دو کشور را داراي منافع مشترک دانست و گفت: جمهوري اسلامي ايران هيچ محدوديتي براي توسعه روابط با ترکيه ندارد.
رييس جمهور همچنين با مثبت ارزيابي کردن توافقات دو کشور در زمينههاي مختلف اقتصادي، بر اجرايي شدن هر چه سريعتر اين توافقات تاکيد کرد.
رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه نيز در اين ديدار با اظهار خرسندي از حضور رييس جمهور در ترکيه گزارشي از روند برگزاري اجلاس کومسک ارائه و بر اهميت روابط اقتصادي کشورهاي اسلامي تاکيد کرد.
نخست وزير ترکيه همچنين خواستار توسعه و افزايش هر چه بيشتر روابط و مناسبات دو کشور در بخشهاي مختلف اقتصادي و سياسي شد./انتهاي پيام/