انتقاد دبيركل سازمان آزادي بخش فلسطين از دولت خودگردان
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۶۳۸

انتقاد دبيركل سازمان آزادي بخش فلسطين از دولت خودگردان

احمد جبريل از دولت خودگردان فلسطين به خاطر كنار گذاشتن جنبش آزادي بخش فلسطين انتقاد كرد.

به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از القدس العربي، احمد جبريل، عصر ديروز از انحصارطلبي دولت خودگردان فلسطين شديداً انتقاد كرد.

دبيركل حزب مردمي آزادي بخش فلسطين در ديدار عصر ديروز با فاروق القدومي، دبيركل بركنار شده هيئت مركزي جنبش فتح، در دفترش در دمشق گفت: ما با همه سران فتح و سران فلسطيني ديدار مي كنيم تا چگونگي برخورد با تخريب‌ها و چگونگي بازسازي سازمان آزادي بخش را بررسي كنيم.

بنا به اعلام يك مقام فلسطيني، القدومي و جبريل جهت بررسي اوضاع فلسطين با هم نشستي ترتيب دادند.

جبريل در نشست مطبوعاتي گفت: دولت خودگردان مي خواهد مسئله فلسطين را به خود اختصاص دهد و سازمان آزادي بخش فلسطين را كنار بگذارد.

وي در عين حال از اعراب خواست فلسطيني‌ها را در بازسازي اين سازمان مردمي ياري دهند.

از سوي ديگر فاروق القدومي گفت: اين سازمان بايد در خارج از سرزمين‌هاي اشغالي تشكيل شود.

وي تصريح كرد: در نشست اوسلو دچار مشكل شديم و تلاش كرديم آن را حل كنيم، بنابراين به گروه‌هاي مختلف يادآور شديم كه مقاومت تنها راه پيروزي است و روش فتح نتيجه بخش نيست./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار