شنبه آتي تصميم نهايي درباره اجراي طرح تغيير ساعت گرفته ميشود
به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو» به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، علي لطفيزاده در گفتگويي اظهار داشت: با توجه به نزديك شدن به پايان مهلت يك ماهه براي اجراي طرح تغيير ساعت شروع كار ادارات و مدارس، شنبه آينده در جلسه اي با حضور تمامي مسئولان تصميم گيري نهايي در خصوص زمان اجراي طرح انجام مي شود.
وي افزود: در اين جلسه علاوه بر اعضاي شوراي عالي ترافيك نمايندگان تام الاختيار آموزش و پرورش، آموزش عالي، بانكها، نيروهاي مسلح نظامي و انتظامي، استانداري و فرمانداري تهران، شوراي شهر و كميسيونهاي مختلف مجلس شوراي اسلامي حضور خواهند داشت.
دبير شورايعالي ترافيك با بيان اينكه " اين جلسه به منظور ايجاد هماهنگي و تعامل بين اعضاي شورا و دستگاههاي ذيربط براي اجراي اين طرح برگزار ميشود " اما درعين حال تاكيد كرد: البته تصميم گيري نهايي بر عهده شوراي عالي ترافيك است.
لطفي زاده از "مطرح شدن نظرات متفاوتي در خصوص زمان اجراي اين طرح خبرداد " و متذكر شد: شوراي عالي ترافيك به عنوان نهاد تصميم گيرنده دراين زمينه با توجه به برنامهريزي و هماهنگيهاي انجام شده، مصمم به اجراي طرح در موعد اعلام شده - اوايل آذر ماه- آينده است./انتهاي پيام/