ورود بدون رواديد اتباع آذربايجان به ايران مجاز شد
با تصويب هيئت دولت، برقراري مقررات لغو رواديد يك طرفه براي ورود اتباع كشور جمهوري آذربايجان (شامل نخجوان) به ايران مجاز شد.
به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو» به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيئت وزيران بنا به پيشنهاد وزارت امور خارجه برقراري مقررات لغو رواديد يك طرفه براي ورود اتباع كشور جمهوري آذربايجان (شامل نخجوان) به ايران مجاز شد.
بر اساس اين مصوبه، دولت به وزارت امور خارجه اجازه داد نسبت به برقراري مقررات لغو رواديد يكطرفه براي ورود اتباع كشور جمهوري آذربايجان (شامل نخجوان) به ايران اقدام كند.
عليرغم اينكه تمامي اتباع بيگانه كه قصد ورود به ايران را دارند، بايد رواديد دريافت كنند، ولي با اين مصوبه، ورود بدون رواديد اتباع جمهوري آذربايجان (شامل نخجوان) به ايران مجاز شد.
اين مصوبه از سوى محمد رضا رحيمي معاون اول رئيسجمهور، براي اجرا ابلاغ شده است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا