مديريت دانشگاه آزاد بايد از سوي استادان اين دانشگاه انتخاب شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۹۳۷
محمدي در گفت‌وگو با «شبكه خبر دانشجو»:

مديريت دانشگاه آزاد بايد از سوي استادان اين دانشگاه انتخاب شود

عضو فراكسيون انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه در بخش انتخاب مديريت دانشگاه آزاد بايد به سمت شيوه دموكراتيك پيش برويم، گفت: يكي از راه‌هاي انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اين است كه استادان اين دانشگاه به انتخاب رياست كل اقدام كنند.

قاسم محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، با اشاره به اينكه شوراي عالي انقلاب فرهنگي بر اساس اختياراتي كه دارد بايد بر آموزش عالي اعم از دولتي و غيردولتي احاطه داشته باشد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد واقعيت پذيرفته شده در كشور است و بايد تمام مشكلات آن را با تعامل دو سويه بين اين دانشگاه و شوراي عالي انقلاب فرهنگي برطرف كرد.

وي با اشاره به اينكه نه تنها با دانشگاه آزاد، بلكه بايد با دانشگاه ها و مراكز علمي ديگري كه به توليد علم و پژوهش مي پردازد با سعه صدر بيشتري برخورد كنيم، افزود: حاشيه سازي در انتخاب مديريت اين دانشگاه، به ضرر دانشگاهيان و استادان تمام خواهد شد، بنابراين بايد تمام مشكلات دانشگاه آزاد بدور از دغدغه ها و جوسازي هاي سياسي حل و فصل شود.

اين نماينده اصولگراي مجلس به اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي اشاره و عنوان كرد: براي اصلاحات لازم، بهتر است كه هر گونه تغيير و تحولي با تعامل دو سويه اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مسئولان دانشگاه آزاد صورت گيرد.

محمدي با بيان اينكه بهتر است رئيس دانشگاه آزاد را استادان اين دانشگاه انتخاب كنند، تصريح كرد: اگر براي انتخاب مديريت دانشگاه آزاد دموكراتيك عمل كنيم، بهتر خواهد بود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار