ایمیل‌بازی «جان» و «جواد»!/ ظریف چه چیزی را پنهان کرده بود؟
گزارش/
ظریف در گفتگو با «صدا» در حالی از ایمیل‌بازی‌هایش با جان کری پرده برداشت، که پیشتر مکرراً هرگونه گفتگو با مقامات ایالات متحده را پیرامون موضوعات غیرهسته ای از بیخ و بن تکذیب کرده بود.
تعداد نظرات: ۷۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
مگه چیز عجیبیه بیش از این از دولتمردان دولت تحقیر وتزویر نمی توان انتظار داشت...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
چه اشکال داره مذاکره کنند. شما مث اینکه دوسدارین ملت ایران کلا با کسی حرف نزنن. عقب مانده ها با این تفکرات پوسیده تان
این کشور دیگر برای شما و امثال شما جای جولان دادن نیست. تفکراتتان حال بهم زن است
حسین
Kazakhstan
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
کشور ایران اینقدر منصف و عادل و توان و پتانسیل را دارد که دیگران به آن رجوع کنند نه اینکه ما به سمت به اصطلاح ابرقدرتهای مستکبر و خودخواه متمایل شویم و ریزه خوار خوان نعمت آنها باشیم ! حرف از عدم تمایل به دوستی با مستکبرین در این مسئله است ! ما با دنیا و عرصه بین الملل قهر نیستیم ولی برخی مدعیان گردن کشند که درصدد قهر و قطه روابط با ایران بجهت دربند کشیدن و در اختیار گرفتن نظام و مملکت و ملت ایران اسلامی و ملتهای آزاده اند مثل یمن ، سوریه و و و . آیا آنها هم با دنیا قهر کرده اند که مستحق این ظلم و ستیزند....
بس از خواب آشفته ، لطفا بیدار شوید!!!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اگه ماها عقب مانده ایم . امثال شما جزو تازه به دوران رسیده ها هستین که از لبخند آمریکا جو شمارو گرفته و نمیدونید چجوری به دست و پاش بیفتین
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
ما هم معتقدیم تفکر شما افراد خود فروخته و به ظاهر روشنفکر حال به هم زن و متعفن است.تفکری که تنها حرف زدن با صهیونیست ها را حرف زدن با دنیا میدونه.
احمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
معلوم نيست نويسنده از ادامه دشمني با آمريكا دنبال چيست؟ و چرا نميخواهد قبول كند آمريكا قوي ترين كشور جهان از لحاظ اقتصادي و نظامي است كه اگر نبود اين همه فشار در اين چند سال به ايران نمي توانست وارد كند تا جايي كه تمامي زير ساخت هاي ما به كف رسيده بود و بدهي هاي دولت سر به فلك كشيده بود.سوال اينجاست كه آقاياني كه دم از آمريكا ستيزي مي زنند چرا جهت گرفتن گرين كارت و سيتي زن آمريكا دست و پا مي شكنند؟مردم ايران دوست دارند با تمام دنيا ارتباط دوستانه داشته باشند نه خصمانه.كاش مي شد يك همه پرسي گذاشته مي شد تا تعداد هم پياله هاي آقاي نويسنده مشخص مي شد.البته خود نويسنده هم مي داند كه اين حرف ها از باب خوشايند گروهي خاص است و جهت ايشان دست بر قلم برده است نه حرف دل مردم كه چيز ديگري است.
باقالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
تو دوست داری اوباما را چرا به بقیه نسبت میدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
این آمریکاست که به دنبال دشمنی با ماست. فقط مشکل عده ای خوش خیالی و زودباوری است که با دو تا لبخند باور می کنند دشمنی این کشور با ما تمام شده. فـقـط یک نمونه تو تاریخ معاصر نشون بدین که رابطه با آمریکا و اعتماد به اون به نفع ملتی تمام شده باشه.
حسین
Kazakhstan
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
کدام مردم و ملت شریف ایران اسلامی ( که از سالها قبل از انقلاب تحت سیطره و استعمار همین آمریکا و هم پیمانان اروپایی و غربیشان بوده و هم اکنون نیز هستند) از خصومت آمریکا غافلند و چیزی غیر از این میاندیشند ؟!!!
شما اگر فراموش کرده اید بعلت این است که به تاریخ و گذشته این کشور و ملتش بی اطلاع بوده و هستید ! یک نگاه به پشت سرتان بیاندازید ببینید یک نمونه افتخار آمیز از روابط ایران و آمریکا سراغ دارید که بتوانید در عرصه بین الملل به آن ببالید که هم اکنون بتوانید دم از رفع تنش و خصومت آمریکا داشته باشید ؟!! ولی تاریخ نمونه های ظالمانه و تأسف بار بسیاری دارد که در آن آمریکا و هم پیمانانشان خون این ملت را به شیشه کرده اند حتی تا آینده صرفا برای رسیدن به مقاصدشومشان!
به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟!!!!!!!
انقلابي خطاب به ابوموسي اشعري نه احمد رض
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
سلام منظورت از حرف دل مردم خودت تنهايي كه فكر ميكني مايه گروه هستيم نه يه ملت ملتي كه چه قبل وچه بعداز انقلاب زمان جنگ جان ومال خود را فداي امام وانقلاب واسلام ميكنه ملتي كه مكتب حسيني داره خصلت يزيدي رو نمي بذيره ما هيچ خصومتي با دنيا نداريم بلكه اين مستكبران امريكا واسراييل ونوچه هاش توغرب و منطقه هستند كه دست از استثمار ووظلم بر نمي دارند ظلم ستيزيي كه شالوده ي تفكر اسلاميست. تمام زيرساخت هاي ما از بي عرضه گي وتن بروري مسئولين ما به اين وضع دچار شده وجود اقازادههاي شكم برور ومنفعت طلب در راس سازمانها ووزارتخانه هاي حساس وبزرگ اطلاع انها از سود هاي كلان اين قراردادها كه عمدتا ضررش به حال ملت وكيفش مال خودشونه بسته ميشه كشوري كه بااين همه معادن وامكانات مسئولينش به فكر سفرهاي خارجيند اقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
سلام منظورت ازحرف دل مردم خودت تنهايي به ملتي مقاوم كه در زمان انقلاب وجنگ دست از امام ورهبري واسلام نميكشه ميگي گروه مگه شما ها چند نفريدملتي كه مكتب حسيني داره خصلت يزيدي نمي بذيره كدوم امريكاي قوي...اونكه اقتصادش از درون باشيده واقتصاددانهاي ليبرال ما مهر سكوت زدن زير ساختهاي ما بدليل تن بروري وراحت خوري مسئولين ما به اين روز افتاده وجوداقازادههاي شكم برور منفعت طلب وجودشون تو سازمانها ووزار تخونه هاي خساس ووضع قراردادها كه نفعش توجيب خودشون ميره دولت وبدهكار ميكنه اين امريكا واسرائئل هستند كه بااسلام كه شالودهي تفكرش مبارزه بااستكبار است مخالفند مابا دنيا مشكل نداريم ااونا بااسلام مخالفن شماها چندنفريد كه ميخاين همه برسي بذارين... مسعولين مابجاي اقتصاد مقاومتي خارج ميرن اقاي ابوموسي
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
بله -آمریکا قویترین کشور دنیا از لحاظ اقتصادیست (البته با چپاول ثروتهای کشورهای دیگه در طول سالهای طولانی - از جمله ایران) و قویترین نیروی نظامی دنیاست( البته در مواجهه با کشورهای ضعیف با حاکمان خودفروخته) - و معلوم نیست شما به جای قوی تر کردن خودتون چرا دنبال سلطه پذیری و ضعیف موندن و حرف زور شنیدن هستید؟!! -- شما یا واقعا نمی بینید که آمریکا زورگو و مستکبره یا می بینید ولی روحیه ی ذلت پذیر دارید و ذلیل شدن براتون مهم نیست. -- جالب اینجاست که بیشتر همفکرهای شما دم از تمدن باشکوه و مقتدر ایران باستان میزنن در حالیکه ایران باستان حکومتی مستقل و مقتدر بود ولی شما خواهان حکومتی ذلیل و وابسته هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شما آدم خوبی هستی،جدی میگم،یه آدم صلح طلب،یه آدم تنش زدا و کلا اهل صلح و صفا!فقط میخوام بدونم اگه یکی به خاطر اینکه زور بازوش از شما بیشتره بیاد و یک سیلی به صورت شما بزنه،آیا شما دست اون طرف رو میبوسی؟و طرف دیگر صورتت رو تقدیمش میکنی تا یک سیلی دیگه نثارت کنه؟چون معنی حرفهای شما همینه که ما ظلم هایی رو که بهمون شده و میشه رو انکار کنیم،ظلم هایی که همیشه جاری بوده و هست.در ضمن هر فشاری به این ملت اومده نتیجه ی بی عرضگی و وادادگی مسئولین ماست،عده ای طلب کار که مثل زالو به بدنه این مملکت چسبیده اند و فقط یه حرف برای گفتن دارن:"ما نمیتوانیم،آمریکا میتواند".
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
قویترین کشور دنیا از نظر شما جرات ندارد به ایران چپ نگاه کند چون تمام تخمهایش در اسرائیل است و میداند ما جواب خودشان را مثل خودشان میدهیم دقت کن این قویترین کشور از نظر شما تنها به کشورهای ضعیف که از خود دفاع نمیکنند حمله میکند و با رسانه بزرگنمایی میکند در ضمن مشکلات ما به خاطر تفکر 16 ساله دولت کارگزاران و اصلاحات بود که بجای تکیه برمردم به بیگانه چشم دوخته بودند و بیشتر دلواپس صندلی خود هستند تا مشکلات مردم و عزت تنها برای خدا و مومنان است..........
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
هر کسی حادثه هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرانی به وسیله ی موشک ناو آمریکایی و اجساد کودکان بیگناه سوخته بر روی آب های خلیج فارس را به یاد داشته باشد نمی تواند از دوستی با دولت صهیونیست آمریکا صحبت کند.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
خیلی باحالی برو واسه نمایندگی مجلس ثبت نام کن من بهت رای میدم...... خیلی دلسوزی شما.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
درود بر ظریف یگانه سیاستمدار ایران
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اصلاح شود: ظریف بیگانه.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
من یک سوال از شما دارم تا کی ما باید به شعار مرگ بر کشور ها ادامه دهیم یکم از کشور ژاپن یاد بگیرید یعنی ما از کشور ژاپن ادعامان بیشتر است بمب اتمی ریخته شد روسرشان ولی با امریکا ارتباط دارند ولی بصورتهای دیگر مقابله میکنند
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
طرف به اعتراف خودش واسه نابودی ما داعش رو راه میندازه تا این همه جنایت کنه ، خودشم که تو یمن داره نسل کشی میکنه .... بعد ما چرا میگیم دشمن؟!! چرا میگیم مرگ؟!! عجب پدیده هایی هستید شماها!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
بنی ادم اعضای یکدیگرند... ما تا زمانی ک امریکا ب کشورهای ضعیف ستم میکنه ب گفتن شعار مرگ بر آمریکا ادامه میدیم ما بی غیرت نیستیم ک مردم کشورمونو بکشن بعد ب روی خودمونم نیاریم... ما ازاده ایم و ازاده می میریم...امثال شمام به خواب هم نباید ببینن ک ایران مثل ژاپن ب امریکا اجازه بده تو خاک کشورمون پایگاه نظامی بزنه...
ژاپن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
نمیدونم شما از ژاپن چه دیدگاهی دارید که ما باید از اونا یاد بگیریم. اونا چیشون به ما میخوره من نمیدونم! کشوری که سالانه بیش از 100 هزار خودکشی داره!! نکنه از ذوق ارتباط موثر با کشوریه که روش بمب اتم انداخته؟
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
همون ژاپنتون قانون کاپیتولاسیون داره توش اجرا میشه!!! همون ژاپونتون جرات داشت بدون اجازه اربابش از ما نفت بخره!!؟ من خط زندگیم رو از امام حسین ع که بنده ی خالص خدا بود میگیرم "مرگ باعزت بهتر از زندگی باذلت" نه از انسان هایی که "اکثرهم لا یعقلون اند" خداوند درقرآن کریم آیات زیادی فرستاده که بردشمنان ادیان الهی و دشمنان انسانیت لعن و نفرین و مرگ فرستاده (اون هم از طرف خدا و ملائکه و مردم جمیعا) وجرء شعائر الهی هستن دستور داده این شعائر بایدحفظ بشوند. شما راستگو هستید یا خدا !!؟؟ هدف ازخلقت انسان این نیست که شکم هامون رو انباشته بکنیم ازغذا و افکارمون رو پر بکنیم ازفساد و تردیدشیطانی!! کمترین بهای انسان بهشت است و یکی از راه های بهشت شعار مرگبر فراعنه زمان" اسرییل و آمریکا و انگلیس و وهابیته"
يه سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
سلام خواهرم ميدوني همين كشوري كه با بمب كوبيدن تو سرشون واقعا پيشرفتشون در اثر ارتباط با امريكاست يا جربزه خود مردم و مسئولين وقتش بوده و هست كه به اينجا رسيدن . ميدوني ‍اين كشور ارتش برا حفاظت خودش نداره ؟ ميدوني يه قسمت از خاك اين كشور در اشغال آمريكاست ؟ ميدوني نظاميهاي امريكايي از حق كاپيتولاسيون برخودارن ؟و ... اين همه بخاطر اشتياه چن نفر از حاكمان وقت بوده اون حكام نيستن ولي نسل جديد اين كشور با اين مشكلات ديست و پنجه نرم ميكنن كدوم يك از صنايع ژاپن وابسته به كشورهاي ديگه است ؟ فقط رو پاي خود ايستادن تا شدن ژاپني آيا ما ايرانيها از آنها كمتريم ؟راستي بهتر نيست اول تاريخ ژاپن بعد از جنگ رو مطالعه كني بهد اظهار نظر و شما از كجا ميدوني ژاپنيها مرگ بر آمريكا نمگن ؟ ....سونامي ژاپن يادته از
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
حاشا که غیرت شیعیان علی با بی غیرتی امثال ژاپن مقایسه شود!
می دونستید چند سال پیش ژاپن بخاطر عملکردش در جنگ جهانی که آمریکا را مجبور کرد بمبهای اتمی باارزشش را با ریختن بر سر مردم بی ارزش ژاپن هدر دهد رسما عذرخواهی کرد!؟
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
تو فقط اگه فقط موضوع کارتون های ژاپنی رو بخونی می فهمی چقدر بی غیرت شده اند(رجوع شود به سخنان دکتر رحیم پور ازغدی) و از آن روحیه ی سامورایی دیگر چیزی باقی نمانده. از کشوری این چنین بی غیرت نمی توان شعار مرگ بر آمریکا را انتظار داشت.در ضمن ژاپن فعلا به عنوان سژر بلای آمریکاداره با کره ی شمالی مقابله می کنه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
هرچه بیشتر زور بزنید و بیشتر دست و پا میزنید بیشتر در لجن خودتان فرو میروید پس اینقدر تفرقه افکنی نکنید و مردم را بیشتر از پیش عصبانی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اگه عصبانی بشید بازم سطل آشغال و بانک و مسجد آتیش میزنید
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
این کشور فقط برای فتنه گران و نوکران صهیونیست ها و دلالان برجام به باتلاق تبدیل شده نه ما.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
عزیزانی که این گزارش را تهیه کرده اید بهتر است بدانید که ما دوست ویا دشمن دائمی نداریم بلکه منافع دائمی داریم در ضمن سعی نکنید که نظرات خودتون را نظر همه مردم جلوه بدید ما مردم ایران خواهان ارتباط متعادل با همه کشورهای دنیا هستیم باید همیشه منافع خودمون را دنبال کنیم تا بتوانیم کشوری قدرتمند داشته باشیم لازمه داشتن کشور قدرتمند داشتن اقتصاد پویا و باز میباشد و آن هم با ارتباطاتی مبتنی بر منافع کشور میسر میشود .به نظر میرسد که شما در خانواده تون جوان تحصیل کرده بیکار ندارید و یا دختر و پسر جوان دم بخت و یا بیماری که هزینه درمانش سر به فلک کشیده باشد ندارید و الا اینقدر به جناب آقای دکتر ظریف گیر نمیدادید.دولت مردان سعی در رفع مشکلات اقتصادی دارند و ما مردم ایران تمام قد از آنها حمایت میکنیم
mo
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
دوستان امام خمینی وامام خامنه ای سیاست اصلی خود را برپایه این گذاشتندکه آمریکا شیطان بزرگ میباشد وخواهد بود
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
ببند .......
بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
نرخ بیکاری در دولت مذاکره و تعامل سازنده با دنیا فعلا که به 50%!!!!! رسیده.
احمد
Singapore
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
آقا یه نفر دولت دوست اومده نظر داده، و حداقل سعی کرده منطقی باشه. جوری جوابش رو بدید که مثل سایتهای اون طرفی نباشیم که منطق را تخریب میکنند. منطقی برخورد کنید. برای جواب این آقا میشه یک مثال زد.
مثال: در زمانهای نه چندان دور کشاورز نسبتا موفقی بود که از کشاورزیش حدود 40 سال میگذشت. این کشاورز که زمینهای بسیار و حاصلخیزی (نفت) را به ارث برده بود شروع به آباد کردن آنها کرد. درختهایی (دانش و فن) که در اوایل کاشته بود الان دیگر رشد کرده بودند و به محصول نشسته بودند. برای بالا بردن تولیدش به آب نیاز داشت پس مشغول به حفر قنات (سانتریفیوژ) شد. بچه های کشاورز بزرگ شدند و در مبهوت دنیای مدرن شدند. دنیایی که در آن مردم به جای "آبگوشت بزباش" پیتزا و مکدونالد میخوردند و به جای اسب و گاری از پژو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
مردم ایران یعنی منظورت همون 18 میلیون و خورده ای است
ناشناس
Singapore
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
ادامه داستان:
از پژو و ایرباس برای رفتن به بالا ده استفاده میکردند.
بچه ها از کشاورز خواستند که برایشان پیتزا و ایرباس بخرد. اما کشاورز پول نداشت. فرزندان مجبورش کردند که زمین بفروشد تا ایرباس بخرند، درختها را قطع کنند تا پژو بخرند. فقط کشاورز ماند و قناتش ولی نه زمینی بود و نه محصولی. کشاورز چای خارجی میخرید و با آب قنات و هیزمهای باقیمانده از درختان اواخر عمر خودش را به خوشی زندگی میکرد.
بچه ها پیتزاها را خوردند و دیگر پولی برای تعمیر ارباسها و پژوها باقی نمانده بود. زمینی هم نبود که به ارث ببرند.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
فعلا که خودت نظرت رو نظر همه ی مردم ایران داری جلوه میدی.در ضمن در دنیا کشور هایی غیر از آمریکا و دولت های صهیونیست وجود دارد.همچنین در زمان این دولت بیکاری بیشتر شده و برای گوجه کاران فرانسوی با خرید 90 تن گوجه و کارگران پژو با خرید خودرو از فرانسه ی پسا تحریم اشتغال زایی شده است.
حسین
Kazakhstan
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
دولتمردان به اصطلاح تدبیر و امید آنچنان ذوق زده اند که در تشخیص خدمت به ملت ایران اسلامی و تعامل و خویشاوندی با غربیان در اشتباهند و بجای رسیدگی به امورات خارجه ایران اسلامی و نیز جهان اسلام و مصائب موجود آن ، آنقدر وقت اضافی دارند که به ایمیل بازی با مستکبرترین کشور و هم پیمانانشان مشغولند ! کشور که از ابتدا با ایران اسلامی و جهان اسلام دشمنی کرده تا به اکنون دشمنی میکند آنهم موزیانه !
واقعاً برخی سیاسیون و دولتمردان ما سرشان زیر برف است که در دامان آنها میغلتند ! هیهات
ریزبین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
از نظر سیاسی باتوجه به دامنه داربودن بر جام قطع تماس ظریف و کری در شرایط فعلی چه نفعی برای ایران دارد ؟اما بدانید قطع تماس ظریف و کری غیر ممکن است حتی بعداز مسئولیت سیاسی شان .انها دو انسانند که دو سال با هم گفتگو کرده اند وبه نتیجه رسیدن بر جام حاصل اعتماد به شخصیت فردی دو طرف بو ده است . دو انسانی که برای هم احترام قائلند . و سایه ی شوم جنگ را بین ایران و غرب بر داشته اند .اما سوال ایجاست حال که بعداز 36سال تابوی حرف زدن با امریکا شکسته شده احیای این تابو منافع ملت را تامین می کند یا عده ی خاصی را ؟ ادامه این نفرت ودشمنی خود ساخته را تاکجا می خواهیم ادامه دهیم ؟.ما خود را پیرو دینی می دانیم که پیامبر و امام اول ان در خصوص دوری از نفرت و دشمنی سخنها گفته اند .هر سخنی که انها در ارتباط اخلاق فردی گفته اند قابل تعمیم به زندگی جمعی با دیگران نیز هست .هرچند قرائت های مختلفی و برداشت های مختلفی هر کس از سخنی دارد و سخنان را افراد همیشه انگونه تفسیر می کنند که خواسته و منافع مورد نظر انان را براورده کند .
انقلابي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اقاي ريزبين كدام دشمني خودساخته گرگ هميشه گرگه اقا امريكا دنبال منافع استكباري خودشه ببين كجا خوني ريخته شد ودست اونا دركار نبود چرا اينقدر ساده لوحين هميشه ودر همه نظراتم گفتم مشكلات ما در جامعه نتيجه بيتدبيري وتن بروري مسئولينه نه ارتبا ط باامريكا .اقابايد روحيه انقلابي تلاشگر براي ابادي اين كشور داشت بقول رهبرهركس درهر كجا كار ميكند انجارا مركز دنيا وكار خود قرار دهد وبه نحو احسنت كار كند .. يعني امريكا دلش به حال ما ميسوزه زهي خيال باطل..اون بدنبال چباول ملت هاست امام حسين با يزيد در يك جاجمع نميشن كل يوم عاشورا كل ارض كربلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
من مرده شما زنده،ببینیم این اتصال شوم به اقتصاد آمریکا و جهان به نفع ما تموم میشه یا غربی ها،فعلا که ما شده ایم مسئول اشتغال زایی برای کارگران بیکار شده ی غرب!مگر قرار نبود که ما فناوری و خط تولید وارد کنیم،پس چی شد؟در ضمن دوست عزیز و به خیال خودت "ریزبین"،پیامبر(ص) و امامان معصوم ما از مومنین خواسته اند تا با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن باشیم و نفرت و دشمنی با ظالمان رو نه تنها به جا بلکه وظیفه ی ما دانسته اند.کی رو میخوای گول بزنی؟حداقل آزاده باش و بیخودی جانبداری نکن.
اخلاق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
هرگز آیه صریح قرآن رو فراموش نکنید:
اشداء علی الکفار! رحماء بینهم.
کی شده که پیامبر عزیز و حضرت علی (ع) به کافر و دشمن لبخند بزنند؟
درضمن یک نمونه از برداشته شدن سایه جنگ مثال بزنید لطفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
جناب ریزبین معلومه تا حالا تو عمرت فرآن نخوندی تا ببینی اینها چه کسانی هستند حالا واسه ما از دین حرف میزنی ....!!! دارن تو کشورهای مسلمان سر مسلمانان رو از تنشون جدا میکنن اونوقت تو به اونها میگی انسان....؟؟؟
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
طع تماس ظریف و کری غیر ممکن است حتی بعداز مسئولیت سیاسی شان .انها دو انسانند که دو سال با هم گفتگو کرده اند و قطعا در این دو سال به هم علاقه مند شده اند.چرا واقعا عده ای بی سواد و بی شناسنامه فکر میکنند ظریف در ایمیل هایش دارد مردم ایران را دور میزند.حاشا که چنین است و ظریف در این ایمیل هایش دارد عشقش را به معشوقش ثابت میکند.بیش از این دیگر نباید مانع وصال این دو مرغ و خروس منافق شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
ببیم مردم بیچاره به کی اعتماد کردند که کشوروبه باد میدن
ریزبین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
ظریف هنرمندی توانااست که تمام هنر خود را به کار گرفت تا خرابکاریهای احمدی نژاد و حامیانش را ترمیم کند . او چیزی برای پنهان کاری ندارد . هر پنهان کاری هست پیش شماست که با ایجاد شبهه سعی بر ضایع کردن زحمات ظریف دارید .
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
در دنیایی که هنر مثل سیاست در دستان نا اهلان باشد ، باید ظریف هنرمند و احمدی نژاد خرابکار باشد. ظریف هنرمند سیاسی که ، هنر و فسیاستش را از دشمن ملتش آموخته و برای ملتش هنر سیاستمداران آمریکایی را بازی میکند ، سیاست دروغ و تهمت و ووو
اصلا اگر 88 همان هنرمندان مدرسه ی آمریکا نبودند الان نیازی به هنر نمایی آقایان نبود.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
آقای ریزبین! شما باید اسمتون رو بذارید "ریزبین درشت ضرر"!! اینجوری اسمتون کاملتر میشه. دولت احمدی نژاد بدبود یانبود باور بفرمایید این دولت بدتره. کی گفته اگه احمدی نژآد بد بود پس این دولت الزاما خوبه!؟ دود همه ی اینا داره تو چشم من و شما میره. چرا گند کاری ها و ضعف های این دولت راستگو!! رو با حمله به احمدی نژاد ماست مالی میکنید!!؟ این دولت اگه یک دهم دولت قبل توان تلاش کردن و عرضه داشت الان این رکود کمرشکن تو بازار نبود!! الان این خفت های پاسپورتی! برامون بوجود نمیومد. الان با شرایط بهتری توافق انجام میشد قطعا! الان نفت بالای صد دلار بود. الان تورم بود ولی رونق هم بود. الان چهارتا فارغ التحصیل بیشتر سرکار بودن. الان چهارتا تشر واسه مصرف داخلی هم که شده نصیب این عربستان بی سرو پا میشد و.و.و.و
☆Recluse boy☆
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
به به سلام به وزیر دولت گربه صفت

بازم میبینیم پشت پرده بچه بازیت رو شده ظریف جووون
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
گربه صفت چیه دیگه باز ؟!
خوبه یکی به جلیلی به خوک صفت؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
چاپ اینگونه نظرات نشون میده که جز تفرقه دنبال هیچ چیز نیستید . مرگ بر منافق
روح الله
Germany
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شرط مسلمانی ادب و انصاف است، لطفا توهین نکنید به همدیگه
دولت واقعیت را تحریف کرد و رسما و عملا سر 70 میلیون کلاه گذاشت
دولت قبل هسته ای رو به جایی رسوند که بشه باهاش باب مذاکره رو یاز کرد، اگه زحمات دولت قبل نبود با چی میخواستن برن معامله کنن؟!!!
خدا رو شکر این گوشت قربانی که به قیمت خون به اینجا رسیده بود رو داشتیم وگرنه معلوم نبود می خواستن سر چی معامله کنن؟!!!
یمن؟ موشکی و امنیتمون؟ حزب و الله؟ سوریه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
زحمات دولت قبل شش تا قطعنامه بود و ... بعدم کسایی که حوصله ندارید متن برجام رو بخونید چرا الکی می گید پنهان کاری کرد شما یک بار بخونید بعد نظر بدید . خوارج هم کسانی بودند که نخوانده اعتقاد داشتند نمی خواندند و ....
ماندگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
هیچی ظریف تو ایملش به جان کری دندونای خوشگلشو نشون میدادظریف تو ایملش هیچ چیز به جز دندوناش نشون نمیده.........بوقققققققق
روح الله
Germany
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
بهترین توضیح در مورد سیاست خارجی رو آقای سعید جلیل داد؟!!!
سیاست تنش زدایی و سیاست تهدید زدایی
گفتم حمله نظامی می کنیم رفتیم موشکی رو رسوندیم به اینجا
گفتن به سایتهای هسته ای حمله می کنیم رفتیم تو فردو سایت هسته ای زدیم
گفتن بنزینو تحریم می کنیم، مصرف رو مدیریت و تو پتروشیمی ها بنزین داخلی تولید کردیم
این میشه تهدید زدایی
گفتن بهتون حمله نظامی می کنیم، گفتیم آمریکا با یه بمبش میتونه کل سیستم نظامیمون رو از کار بندازه بریم مذاکره کنیم
گفتن تاسیسات هسته ای رو بمباران می‌کنیم گفتیم هسته ای می‌خوایم چیکار
گفتن تحریمتون می کنیم گفتیم آب خوردن مردم هم بدون اجازه کدخدا حل نمیشه
این میشه تنش زدایی
حالا ببینید سیاست انقلابی تهدید زدایی موفق تر بوده یا سیاست ... تنش زدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
ادعای اطاعت از رهبری دولت خوب داره خودشونشون میده...
اینجوری از رهبری اطاعت میکنن؟؟؟ ای خاااااااک.........
دولت راستگویااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
متاسفم، هم به خودم و هم به همه بچه مسلمونا که وزیر مملکتشون ایشون هستن
خدا از همه کسانی که دارن درحق امت اسلامی ایران خیانت میکنن نگذره
ماندگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
خوب داداش باعث این کار خودمونیم دیگه تو رای انداختن رفتیم به کلید انداخیتیم باید هم وضعمون این باشه با این کلید روحانی درای که دولت قبل بسته بود(تحریم وتحدیدو............) رو باز کرد آفرین روحانی به خراب کاریات ادامه بده ما پشتیبانت هستیم حتما به ریاست جمهوری آینده هم بیای ها چون دولت بعدب نمیزاره ما انتقاد کنیم اینو فقط دولت شما اجازه داده دولت تدبیرو امید خنده داره نه دوستان >>>>>>.............
دوکوهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شهید حاج محمد ابراهیم همت: بچه ها بجنگید.نجنگید این غربیها میان فرمانتو (افسارتو)بدست میگیرند.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
بله
هر دم از این باغ بری می رسد
از این جماعت توقع دیگه ای داشتن حماقته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
چشم. با آمریکا قطع رابطه می کنیم. سودان و جیبوتی هم که تازگی ها خودشان با ما قطع رابطه کردن. دوباره مثل دوره احمدی نژاد با ذره بین دنبال کشور بگردیم که حداقل محل ماموریت رفتن بچه ها جور بشه. بعد دیگر هیچ مشکلی برای کشور پیش نمیاد. چون شما از درد مردم دق مرگ شدید. همینطور شب و روز فکر مردم هستید گرسنه نباشند. بابک زنجانی هم برای همین درد مردم و ایجاد اشتغال بود که بوجود آمد. آخر تو اقتصاد سالم میشه همچین نوابغی پرورش داد؟ از این که اینقدر به درد اصلی مردم یعنی قعر و دعوا با بقیه کشورها می پردازید خیلی ممنونیم.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اولا سودان جیبوتی ن.کر سگ آمریکت در منطقه هستند.ثانیا بابک زنجانی از زنگنه(با اون قرارداد ننگینش)نابغه تر نیست.ثالثا ما با هیچ کسی جز صهیونیست ها سر جنگ نداریم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
من نمیدونم یه عده خاص از درد مردم یه چماق درست کردن می کوبن رو سر استکبار ستیزی!
انگار درد مردم ارتباط نداشتن با آمریکای جانی هست.
نه بابا درد مردم نه تنها اینطوری دوا نمیشه که اصلا علت درد مردم همین نظام آمریکا هست.
آخه حل مشکل اقتصادی و معیشتی چه ربطی به ارتباط با آمریکا داره؟! هیچ عاقلی برای حل مشکلات که به آغوش دشمنش پناه نمیبره.مگر اینکه تو دشمنی آمریکا با ما شک داری که اگه این باشه کافیه همین رو تو نت سرچ کنی : «دشمنی آمریکا با ایران»
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
حالا که رابطه وزیر خارجمون با جان کری گل و بلبل شده درد اصلی مردم برطرف شد؟
همین دوزار پولای بلوکه شده هم که به دست دولت رسیده از صدقه سر مقاومته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
تو مسلمون نیستی که اینجوری قضاوت میکنی آقای گرسنه اینترنت دار ......!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
نادیده گرفتن دشمنی آمریکا با مردم و ملت و نظام جمهوری اسلامی خیلی خیلی ساده اندیشی است؛ اگر آمریکا با مردم ایران دشمنی نداشت که داروهای بیماران را تحریم نمیکرد.
آمریکا برای کدام ملت نافع بوده که بخواهد برای ملت ایران نافع باشد زمان رژیم منحوس پهلوی که نوکر آمریکائیها بودند چه خدمتی به مردم بیچاره و فقیر کردند که حالا بخواهند کمک کنند
ضرب المثل قدیمی میگوید اگر بیل زن هستی باغچه ی خودت را بیل بزن؛مبلغ بدهی های دولت آمریکا را میدانید چقدر است؟؟؟ تعداد مردم فقیر در آمریکا را میدانید چند نفر هستند آمریکا اگر فرشته ی نجات است اول بدهی های خودش را تسویه کند و به مردم خودش برسد بعد به ما لطف کند
رابطه ی با مستضعفین برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است و ننگ نیست بلکه رابطه ی با مستکبرین ننگ است
سید مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
باسلام ان شا الله شما هم در درد و رنج و شهادت اون دسته از یمنی ها که با دستور کری به ظریف که کشتی نجات نباید هرگز در یمن پهلو بگیرد شریکی همراه با تمام کسانی مشایعت و بایعت الی قتله
س.م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
«فَتَرَي الَّذينَ في‏ قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ يُسارِعُونَ فيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشي‏ أَنْ تُصيبَنا دائِرَةٌ فَعَسَي اللَّهُ أَنْ يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَيُصْبِحُوا عَلي‏ ما أَسَرُّوا في‏ أَنْفُسِهِمْ نادِمينَ»
پس کسانی را که در دل هایشان بیماری ( نفاق ) است می بینی که در ( دوستی ) آنها شتاب می ورزند ، می گویند: بیم داریم که حادثه بدی به ما برسد ( دولت اسلامی سقوط کند و آنها بر ما مسلط شوند ) . امید است که خداوند فتحی ( برای مسلمین ) یا کاری از جانب خود ( هلاک کردن کافران به نحوی دیگر ) پیش آورد تا آنها بر آنچه در دل هایشان پنهان می دارند پشیمان گردند.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
صد سال بعد تو کتاب تاریخ بچه ها شیرین کاری های بیشتری از این مصدق دوران خواهند خواند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شما لیبرال ها خائن به انقلاب و اسلام هستید و دستتان را از این انقلاب قطع میکنیم و ریشتان را می خشکانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
هر چند نوع سیاست خارجه جناب ظریف را قبول ندارم ولی این دلیل نمیشود که به ایشان تهمت لیبرال بودن بزینم؛ این حرفها با منش و سیره ی رهبری معظم انقلاب تفاوت دارد؛ ببینید رهبری چطور از وزیر خارجه تعریف کردند و گفتند ایشان مؤمن هستند و خائن نیستند
البته این دلیل نمی شود که سیاستها و روش های غلط ایشان نقد نشود
ناشناس
Germany
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
چرا تعجب می کنید. مگر نمیدانید دروغ بخشی جدایی ناپذیر از پیکره اصلاح طلبی در ایران است؟؟
meysam
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
چقدر مطیع رهبر بودن که هی میگفت گفت و گو با امریکا فقط واسه هسته ای فقط واسه هسته ای. اونوقت هی میگید لیبرال نیستند بابا خودشون گفتند ما لیبرال دموکرات مسلمانیم، آخه مسلمان احمق تر از این پیدا نمیشه که فکر کنه اسلام باید با یه چیز دیگه باشه که کامل باشه.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
عامل بدبختی کشور ما نه برجام است و نه مواضع نظامیان و نه مواضع رییس جمهور بلکه عامل بدبختی کشور ما مدیران ریاکار و فریبکاری هستند که در ظاهر خود را تابع رهبر نشان می دهند اما در عمل دشمن رهبرند.و به نظر می رسد که سازمانهایی همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان خصوصی سازی صنایع(ایمیدرو) نه اعتنایی به سخنان رهبر دارند و نه رییس جمهور را در عمل به رسمیت می شناسند و خودشان مستقیما" از کشورهای اروپایی دستور می گیرند.

بنده حدود بیست سال است که در صنعت مشغول به کار هستم و انچه مخصوصا" از مدیران مشاهده کرده ام این است که مدیران مدام از خود انرژی منفی ساطع می کنند که ظاهرا" جایی انها را اموزشهای اینچنینی می دهند تا محیطهای کاری را ازار دهنده کنند و از پژوهش و تحقیقات و همچنین ارتباط بین صنعت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا" اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و باکمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .

قبلا" طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا" چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد . و این نشا
ارسال نظرات
آخرین اخبار