نابودي حماس خواست تشكيلات خودگردان از اسرائيل بود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۵۴۵
ليبرمن:

نابودي حماس خواست تشكيلات خودگردان از اسرائيل بود

وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي در جلسه كنسيت اين رژيم گفت: تشكيلات خودگردان محمود عباس كه از ما خواسته بود در جنگ غزه، حماس را نابود كنيم، الان از اين رژيم در لاهه شكايت كرده است.

به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از خبرگزاري فلسطين امروز، آويگدور ليبرمن در جلسه كنسيت رژيم صهيونيستي تصريح كرد: رهبران دولت خودگردان فلسطين به اسرائيل فشار آوردند و از ما خواستند در جنگ غزه حماس را نابود كنيم؛ اين در حالي است الان در دادگاه بين المللي جنايات جنگي لاهه از ما شكايت، و ما را به جنايات جنگي در غزه متهم مي كنند.

وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي در مورد اين احتمال كه فلسطيني‌ها مي خواهند به طور يك جانبه دولت مستقل تشكيل دهند، گفت: اين امر باعث لغو توافقات قبلي اسرائيل و فلسطين خواهد شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار