تور كويرنوردي در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار مي‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۷۸۹
به مناسبت هفته بسيج

تور كويرنوردي در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار مي‌شود

معاون دانشجويي- فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي از برگزاري تور كويرنوردي به مناسبت هفته بسيج در اين دانشگاه خبر داد.

دكتر محمد رئيس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: تور كويرنوردي مرنجاب با شركت 207 دانشجوي دختر از پنجشنبه به مدت دو روز برگزار مي شود.

وي افزود: برگزاري دعاي كميل و ندبه و سخنراني هاي فرهنگي، ورزشي و استفاده از تلسكوپ براي تماشاي آسمان شب كوير از برنامه هاي ديگر اين اردو است.

معاون دانشجويي- فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي بيان داشت: برگزاري جشنواره فرهنگي - هنري در شش رشته مختلف، برگزاري مسابقات فوتبال داخل خوابگاهي و برپايي نمايشگاه كتاب هفته دفاع مقدس از ديگر برنامه هاي هفته بسيج در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار