عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس خبر داد:
وزير انرژي روسيه هفته آينده به ايران سفر مي كند
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس اظهار داشت: وزير انرژي روسيه هفته آينده در خصوص تامين سوخت هسته اي به ايران سفر مي كند.
حسين گروسي در گفت و گو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، با بيان اين مطلب كه جهت تامين سوخت هسته اي براي مراكز تحقيقاتي، پزشكي و علمي بايد 20 درصد سوخت غني شده داشته باشيم، اظهار داشت: علي رغم كارشكني هايي كه از سوي آمريكا و اروپا به عمل آمد، قرار بر اين شد كه به زودي وزير انرژي روسيه به ايران مسافرتي داشته باشد.
وي ادامه داد: اميدواريم بتوانيم در راستاي استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي و تامين اورانيوم غني شده 20 درصد را براي پژوهشگاه هاي هسته اي خود به دست آوريم.
گروسي ادامه داد: تحقق اين امر به منزله شكست آمريكا و اروپا است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا