کد خبر:۴۸۹۱۸
معاون اول رئيس جمهور عازم افغانستان شد
معاون اول رئيس جمهور کشورمان به منظور شرکت در مراسم تحليف رئيس جمهور افغانستان صبح امروز تهران را به مقصد کابل ترک کرد.
به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو»، محمدرضا رحيمي در مراسم تحليف کرزي که امروز برگزار مي شود شرکت مي کند.
کميسيون مستقل انتخابات افغانستان پس از آن که «عبدالله عبدالله » يکي از دو نامزد دور دوم انتخابات رياست جمهوري از ادامه رقابت با رقيب خود کناره گيري کرد، برگزاري دور دوم انتخابات را لغو و «حامد کرزي» را به عنوان پيروز انتخابات معرفي کرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا