تشکلی‌هایی که بازی قدرت را خوردند/ بی بند و باری، دام جدید برای جذب سیاسی!
ایران، سیاست و جنبش‌های دانشجویی
بازندگان پروژه اصلاحات، اینبار بازی جدید خود را با احیای جنبش دانشجویی زنان مد نظر «آلن تورن» همراه با بی‌بند و باری و سوء استفاده از مشکلات مختلف اجتماعی به خصوص معضلات جنسی در دانشگاه‌ها کلید زده‌اند!
تعداد نظرات: ۳
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
در طول تارخ کلمات زیادی وجود داشته که معنی ظاهری آنها از دست رفته و برعکس شده! مثلا استعمار یعنی آباد گری و عمران، اما با توجه به اینکه کشورهایی که به اسم استعمار(آبادانی) به دیگر کشورها رفتند ولی بجز ویرانی چیزی بوجود نیاوردند کلمه استعمار الان مترادف شده است با ویرانی و غارت! این موضوع در خصوص اصلاحات و اعتدال هم اتفاق افتاده! وقتی لفظ اصلاحات و اصلاح طلبی رو میشنویم ناخودآگاه (افسادات و افسادطلبی) به ذهنمان خطور میکند و همچنین اعتدال با ابتذال دارد هم معنی میشود. تدبیر با تزویر، امید با ناامیدی و تعامل سازنده با تجاهل بازنده و........
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
انصافا انجمن اسلمی ها این پسوند اسلامیشون رو باید بگذارند کنار چون با این پسوند دارند هم زمان هم به خودشون هم به دانشجو ها و هم به اسلام فحش میدن.بعضی از کسانی که عضو این تشکل هستند حتی نماز نمی خونند.(من خودم دانشجوام و این تشکل غیر اسلامی رو نسبتا کامل میشناسم.)
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
آقای داود بسیار زیبا کلمات رو معنی کردی
متشکرم
پس با توجه به لغاتی که معناش در طول زمان عوض شده
دولت تدبیر و امید = دولت تزویر و ناامیدی یا
دولت تحقیر ملت و امید جامعه ی جهانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار