دود بی برنامگی دولت در چشم دانشجو-معلم‌ها!/ برنده جنگ نوبخت با دانشگاه فرهنگیان چه کسی خواهد بود؟
گزارش/
از یک سال پیش که نوبخت تصمیم گرفت خلاف تعهد وزارت آموزش و پرورش جلو استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را بگیرد تا امروز کشمکش‌ها بر سر این این مسئله ادامه دارد. 
تعداد نظرات: ۱۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
من خودم دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سبزوار ام.اصلا اینجا برای حقوق برنامه ای ندارند.به ما که اهل خراسانیم صد و شصت تومن میدن و به بقیه که خارج از استانند چهارصدوشصت تومن.مسئولین اصلا نمیفهمن حق الناس یعنی چی؟بازم الحمدا...(خدایا راضی هستیم به رضای شما)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
سلام. بنده دانشجو معلک دانشگاه بابلم.آخرین نگاه و دیدی که دولت نسبت به وزارت خانه ها دارد مربوط به آموزش و پرورش هست و اصلا هیپ توجهی به این قشر ندارند و خودرو و هواپیما از ما ارزش بیشتری دارد و طلبکارم هستند که ... .
این همه حضرت آقا تاکید به دانشگاه فرهنگیان دارند.
بچه هایی که با رتبه های بسیار خوب امدند ولی هیچ
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
این دولت و بخصوص آقای نوبخت مخالف دانشگاه فرهنگیانه و منتظره تا در مجلس دوره بعد (دوره دهم) باز با ارائه یک لایحه فیتیله دانشگاه فرهنگیان رو پایین بکشه. دولت بی تدبیر و.........
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
در صورتی که مقام معظم رهبری از این دانشگاه حمایت میکند اما این دولت قصد دارد این دانشگاه را لغو کند فقط بخاطر اینکه در زمان اقای احمدی نزاد تاسیس شده و هر کاری که دولت قبل انجام داده اشتباهه و فقط این دولت کاراش همه روی اصول و کتابه !!!!! :) :) :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
نمیتونید پولتون رو ازامریکا و بقیه کشورا بگیرید و بجاش هواپیما و ماشین و... بهتون دادن. حالا شما زورتون به این دانشجوهایی که قراره آینده دار تعلیم و تربیت بشه میرسه؟
ورودی 93
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اصلا مهم نیس دوستان ... خدا کنه با این چند ماه حقوق ما مشکلات دولت حل بشه ما از خیرش میگذریم...ولی واقعا انصاف نیس 12ماه قول و وعده الکی بدن تا استخداممون کنن و اونوقت حق قانونیمون هم بهمون ندن...
دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
مسئولان وزارت خانه خبر از جریمه شدن معاون مالی‌های استان‌هایی که پول دانشجویان را پرداخت کرده‌اند، دادند. آن‌ها مدعی هستند پرداخت حقوق دانشجویان در این ۴ استان غیر قانونی بوده است! ببخشیدهااااا فکر کنم کار شما غیر قانونه که حقوق یکسال دانشجو معمان رو بالاکشیدید ! مطمئنی قانون میگه نباید حقوق دانشجو معلما رو داد.صرفا جهت اطلاع برو قانون متعهدین به خدمت رو مطالعه کن تا یه چیزایی از قانون بدونی بعد بگی قانون چی میگه.این دولت فکر کرده قانون اون چیزیه که خودش میخواد و میگه.پس کجاست این دیوان عدالت اداری که جواب این مسولین آموزش و پرورش رو بده؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
جذب این ورودی ها در زمان دولت یازدهم انجام شده و مسئولیتش هم به عهده همین دولت هست.
چطور برای حقوق های میلیونی وزرا و نمایندگان و .... بودجه هست اما برای حقوق 400 هزار تومنی بودجه نیست؟
این دولت اگر به این رفتارش ادامه بده قطعا رای خودشو در دوره بعدی انتخابات از دست خواهد داد.
لطفا باز هم پیگیر باشید
93 آتیشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
من دانشجوی دانشگاه گرگانم ماه اول به من 40 تومن دادن این ماه 80 تومن در صورتی که خرج کتاب و کرایم تا حالا دو ، سه برابر این شده.

من بیشتر کتابامو از ترم بالایی ها می گیرم یا کتاب های قدیمی رو از دست دو فروشی می خرم بیشتر تحقیق ها رو انجام نمیدم چون پولشو ندارم.

مسئولین باید بدونند کم کردن حقوق ما و ندادن معوقات به ضرر آموزش و پرورش ، به ضرر تعلیم و تربیت و آینده ی کشور چون ما رو از درس خوندن و بسیاری از کار های تحقیقاتی محروم کردند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
عیب نداره . عوضش ایرباس 380 خریدیم، از ما بهترون باهاش میرن آمریکا خوش میگذرونن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
بابا به خدا من مال یکی از استانام که معوقاتو دادن ولی حسابمو مسدود کردن آخه این چه وضعشه مگه این پول حق قانونی خودمون نیست؟
93 بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
توی همون دفترچه ازمون نوشته است استخدام از اولین روز شروع به تحصیل بابا این وزیر یاخیلی پرروست یا بچه اش واسه کرایه رفتن به پیش پدر مادرش بی پول نمونده اگه ما باباهامون وزیر بودن نیازی به استخدام شما نداشتیم اقایان رسانه اگه تا به حال اینطوری شدید داغ دل ما رو به ملت بگید.
ورودی 94
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
در هر صورت باید قبول کنیم که شخصیت دانشجو معلمان از هر طرف داره نشونه می ره ! یه بار میگن آزمون تاییدصلاحیت یه بار میگن ندادن معوقه یه بار میگم برداشتن تعهداستخدام این آخریا که از ما ها توقع باربی شدن داشتن خوشگل باشه خوش قدوبالا باشه استیل مناسب داشته باشه و.... ان الله مع الصابرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
خودشون ته قیافه ان
نسل سوخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
یه غلطی کردیم اومدیم این دانشگاه که اسمش دانشگاهه حالا هم نمی تو نیم انصراف بدیم اگه برا انصراف پول نمی خواست همه انصراف می دادیم با این وضع معلمی و حقوق و معوقات و وزیر ، فوقش می رفتیم یه مغازه باز می کردیم بی درد سر و بی منت . خدا این وزیر رو از ما بگیره به جاش وزیر بهداشت بیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
امییییییننن
یک متاهل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
اقا وزیر توبچه کجایی؟!من باقبول شدن تودانشگاه متاهل شدم باخودم گفتم یه حقوق ناچیزم میدن شغلمم تضمینه.ضمنا من دانشجوی خراسان شمالی هستم ومعوقات منوریختن ولی مسدوده وبانریختن فرقی نداره.ولی خدایی دارم کم میارم قصدوام ازدواجم پول رفت وامد وکتابام وخرج زندگی سخته برام منکه ازاون کسی که این مشکلوپیش اورده نمی گذرم.اگه این معوقات بهم نرسه ازدواجم ناموفق میشه خیلی فشاررومه تورو خدا این پولو ول کنیدبیاد حق من خوردن نداره زندگیم روهواس .به گوش وزیر برسونید بگین والا غیرقانونی نیس این پول...باماهی۶۵هزار من چیکارکنم باید!!بدبختی اینجاس یارانمو قطع کرده بودن چون پولدارم!!!ههمه دولتیا کمربستن منو زمین بندازن بابابسه دیگه خستمون کردین ازخواب پامیشین یه چیز میگین وقت خواب یه چیزدیگه...ولی بازم خداروشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
تنها راه حل ما افشا گری و گفتن حقایق و مشکلاتمونه اینقدر باید بگیم تا بالاخره به یه جایی برسیم انتخابات دیگه بمانددددددد.........یعنی ببینم کی دیگه می خواد به حرفای اینا دل ببنده........
ورودی 92
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
این دانشگاه اگه درو پیکر داشت به همه دانشجو ها یه مبلغ می داد حالا با احتساب خوابگاه و اینا که دیگه این شلم شولبا رخ نده یعنی بعضی وقت ها دانشجو ها دختر می خوان همو بکشن برای اختلاف حقوقشون.... اگه اینا برنامه ریزی حالیشون بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار