دانشگاهی که نتوانست عطش علمی سوسنگردی‌ها را پاسخ دهد!
دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با هدف توسعه علمی منطقه دشت‌آزادگان راه‌اندازی شد؛اما با وجود گذشت چند سال، دانشجویان هنوز هم از کمترین امکانات رفاهی برخوردارند و دانشگاه نیز نتوانسته نقش مفیدی در توسعه علمی و فرهنگی منطقه داشته باشد!
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
با سلام
اینجانب دانشجوی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه می باشم.گرازشی که تحت عنوان کد خبر512320راجب دانشگاه من منتشر شده سرشار از کذب و بدگمانی اذهان عمومی نسبت دانشگاه خودم میدانم.هدف از راه اندازی دانشگاه صنعتی توسعه منطقه محروم دشت آزادگان است ودانشگاه در حد توانایی تاثیرمثبتی برای شهر داشته،همین حضور دانشجویان در شهر از نظر اقتصادی کمکی برای شهر است ،همچنین برگزاری فعالیت هایی نظیرگروه های جهادی و ... زیر نظر بسیج دانشجویی وکمک مسِِِِؤلین دانشگاه کمکی به مناطق محروم در توان وهم نوعی فرهنگ سازی می باشد.
نبود امکانات بخاطر کوچک و محدود بودن شهر است.واما دلیل مستقر نبودن دانشگاه صنعتی در محل اصلی مستلزم پیگیری های دشوار وپیچیده است،نباید از بیرون راجع به این موضوع نظر داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
در ادامه :راجع به مسأله مربط به غذای دانشگاه باید بگویم عکسی را منتشر کردیدمربوط به دریافت کارت غذا بود نه خود غذا،چرا که دانشگاه دانشگاه صنعتی سلف مجهزی برای دانشجویانش دارد وت ا حالا دیده نشده دانشجویی ظهر زیر آفتاب ناهار میل کند و مدت رزرو غذا 9 ساعت است نه 2 ساعت.همچنین مسؤلان و کارمندان حضور فعال دارند و به برای حل مشکلات دانشجویان پاسخگو هستند .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار