تعبیر بازدید علمی به اردوی مختلط اشتباه است/ نهاد رهبری هرگز به ما ابلاغ نکرده چنین سفرهایی برگزار نکنیم
شریعت در نشست خبری:
معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه تعبیر بازدید علمی پژوهشی به اردوی مختلط اشتباه است، گفت: برای سفرهای چند روزه اساتید با دانشجویان که در آن تدریس صورت می گیرد یک ناظر فرهنگی از دانشگاه فرستاده می شود.
تعداد نظرات: ۴
استاد دانشگاه علم و صنعت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
متاسفانه فضای فرهنگی و اخلاقی دانشگاه با مدیریت جدید بسیار نازل و زشت شده است.
به عنوان نمونه وضعیت حجاب در دانشگاه بسیار زشت شده است و واقعا امنیت روانی و اخلاقی را از متدینین گرفته است. از طرف دیگر به افرادی که قید و بندی ندارند اجازه داده اند تشکل هایی رسمی پیدا کنند که علنا امر به منکر و نهی از معروف می کنند. ......
بنده خود شاهد بودم به دخترانی که وضع حجاب بدی داشتند گفت بروید از استاد تذکر دهنده شکایت کنید.
دانشجو علم و صنعت
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
خواهشا جو درست نکنید ! آیا فضای فعلی که همه طرفین در دانشگاه حق فعالیت و اظهار نظر دارند بهتر است یا فضای خفه و پادگانی سایق ؟؟؟ که همواره دانشجو تحت توهین و تحقیر یک طیف خاص در دانشگاه بودند !!! ....
دانشجو علم و صنعت
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
خواهشا جو درست نکنید ! آیا فضای فعلی که همه طرفین در دانشگاه حق فعالیت و اظهار نظر دارند بهتر است یا فضای خفه و پادگانی ریاست سایق ؟؟؟ که همواره دانشجو تحت توهین و تحقیر یک طیف خاص در دانشگاه بودند !!! .... مشکل شما مذهب و دین نیست مشکل شما از جای دیگری آب می خورد...اولا اون استاد تذکر دهنده نبود بلکه با فحاشی و ضرب و شتم دانشجو قصد داشت به ذعم خودش دانشجوبان را هدایت کند به نظر شما این رفتار شکایت ندارد ؟؟ این رفتار توهین و افول اخلاقی نیست ؟؟ واقعا اخلاقی که شما از آن دم می زنید چیست ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
و ضعیت همه جا گل و بلبل فقط مشخص نیست انهایی که برای بد حجابی در دو لت قبل فریا د می زدند چرا اکنو ن نسبت به این همه و لنگار ی فر هنگی خا مو ش گشته اند !
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار