سال آینده گرانی مسکن دامنگیر مردم خواهد شد
برای سال آینده تمام نگاه‌ها نشان از افزایش قیمت دارد. برخی از رشد قیمت‌ها از ۱۵ تا ۲۰ درصد صحبت کردند و گروهی دیگر هم از نوسانی گفتند که احتمال دارد به دلیل نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری کشورمان رخ دهد.
تعداد نظرات: ۴۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
با ترفند گرانی مسکن در سال اینده مردم را میخواهند به خرید در امسال ترغیب کنند وقتی تقاضا زیاد شود دوباره گران میشود پس به دنبال گرانی در امسال هستند ای مردم عزیز خرید نکنید تا همچنان ارزان بماند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
اخوی ملت به نان شب محتاجند اونوقت شما میگید نخرید! ای کاش ای کاش میشد خرید! دیگه کارد به استخوان مردم رسیده............!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
به اندازه 10برابر تقاضا در بازار مسکن وجود دارد محال غیر ممکن است مسکن گران شود حداقل تا 10 سال اوضاع همین هست رونق مسکن فقط از طریق کاهش قیمت ممکن است.
ناشناس
Spain
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
هیچ خبری نیست، همین طوریم دیگه مردم ایران تاب و توانی برای خرید خانه ندارند چه رسد گرونتر بشه، بهتره کشور را واگذار کنیم به خارجیا اونا پول کافی برای خرید همه چیز دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
چرا همیشه منظور شما و کارشناسان محترم اقتصاد دان ایران افزایش قیمت است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا قیمت ثابت و خرید و فروش بالا هیچوقت در این مملکت ....
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
چون خودشون سرمایه دارن و از گرونی سود میکنن, مثه ما کارمندای بدبخت نیستن که تا 100 سال دیگه هم نتونیم 20 متر جا بخریم :(
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
تمام این کارشناسان تمام بنگاهای املاک رییس مشاوران املاک و تمام کسانی که در این زمینه منافع دارند وقتی دهان باز می کنند هدفی جز نابودی مردم و خانواده ها ندارند و منافع عمومی وملی معنی ندارد زیرا هیچ نظارت یا حساسیتی در این زمینه نبوده و نیست . راست میگی منتشر کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
دقیقا ترفنده که مردم بترسند شاید بازار خرید و فروش مسکن رونقی بگیره از طرفی هم این عده بیشتر سیاه نما هستن تا کارشناس چون اگر کارشناس بودن همه جوانب را می سنجیدن و نظر میدادن الان مردم به در تامین ما یحتاج زندگی روز مره موندن !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
احسن برادر راست گفتی چون خودم چند سالی چهار واحدی خرید کردم هنوزم که هنوز حاضرم به همون قیمت بفروشم ولی کو خریدارر
كارشناس اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
با سلام
با توجه به نزديكي پايان سال اين مباحث جهت ايجاد جو رواني در بازار مسكن صورت مي پذيرد .
تشكر از سايت خوب شما
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
بابا مشتی ....
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
چند سال است که رکود در بازار مسکن است امسال و سال بعد و سالهای دیگر همین روال ادامه دارد خواهش میکنم بازار گرمی نکنید این حرکتها به سود دلالان مسکن و به ضرر قشر ضعیف و فاقد مسکن است .
اوج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
نه که الان خیلی ارزانه !
برو عمو کارد دیگه تو خیلی از چیزها به استخون ملت رسیده تو هنوز نشستی واسه جیب خودت کیسه دوختی؟
اگه بخواد بازار مسکن راه بیوفته (که محال ممکنه) شرطش کاهش حداقل 60 درصدی قیمتهاست .در غیر اینصورت بهت قول میدم مسکن حداقل تا سال 1410 مُرد
با حقوق 800 تومن چه طور میشه خونه 800 میلیون تومنی گرفت؟ مردم که مثل خیلی ها اختلاس نمی کنند!
در ضمن جهت اطلاع بگم که اکثر ملت تو تهیه قوت لایموت شبشون موندن اونوخت یه مشت....
بگذریم ...
هیچ خبری نخواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
همیشه در جامعه ما تورم 20 درصدی داریم منظور همون تورم سالانه است که همه چی گرون میشه ربطی به خونه نداره
اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
درسته چون سال آینده دیگه زمین از چین وارد نمی کنند و با قاچاق زمین هم مبارزه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
من پ-س یک فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه دولتی با معدل 18 در تهران هستم.
درد دل یک جوان 27 ساله بیکار این است:
بیکاری = نداشتن بیمه = دندان دردی که برای درمان هر کدامش باید 400 هزار تومان داشته باشم که ندارم = هزینه های کولونسکوپی و آندوسکوپی که بدون داشتن بیمه ، توان انجام آن را برای حل مشکل خود ندارم.
بیکاری یعنی حسرت و درد و اضطراب که کار نداریم ، ماشین نداریم و حالا این بحث مسکن که در خوابمان نیز نخواهیم دید.
من دیگر به ایرانی بودن خود افتخار نمیکنم چون چیزی بنام آرامش در این زندگی ندیدم.
سید محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
من هم با نظر این دوستمون موافقم و به ایشان حق میدم راستش من یه کارمند با 19 سال سابقه کار دیروز پسرم به خاطر دندون دردش بردم پیش دندون پزشک میگه جند تا از دندوناش خرابه!دو تاش باید عصب کشی بشه! دو تا دندوناش عصب کشی کرده شده ششصد هزار تومان! کارت یارانه و کارت حقوف! سه جهارتا کارت کشیدم تا تونستم این ششصد هزار تومان رو جورکنم!! دوازده روز از واریز حقوق بیشتر نگذشته حالا بیست روز دیگه چجوری باید سر کنیم تا سر ماه!! بله این درد مردم ما ایرانیهاست!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
شما گفتین و ماهم باور کردیم! دروغگو های بی وجدان
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
ظاهرا خونه هاشون رو دستشون مونده مثل ماشینها که با یه وام بابهره دادن به مردم فلک زده.حالا میخوان جو بدن ودو درصد سود رو اوردن پایین تا برج هاشون رو بندازن به مردم وتااخرعمرببرشون زیر قرض
ناشناس
Germany
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
تشکر میکنم از تحلیل آبکی و هدفمند!!!!
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
با یه تحلیل ساده میشه متوجه شد که احتمال افزایش بازار مسکن در آینده نزدیک به صفره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
همه اش تبلیغاته برای اینکه مردم را تحریک کنند و رونقی به بازار مسکن بدهند! این بازار خوابیده ی مسکن نه تنها از خواب بیدار نمیشود حتی ممکنه به کما هم برود! رونق بازار مسکن مستلزم ایجاد اشتغال و کار و ازدواج برای جوانان است که متأسفانه هرسال شاهد پسروی این دو موضوع هستیم!!! با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه!
محمد پورفائز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
ملت ما ساده هستن.حالا ببین خونه ها هم گرون تر میشه و با ریختن یک وام توپ دوباره مردم رو میندازم به ذلت.قیمت مسکن همین الانشم گریبانگیر مردم هست دیگه وقتی مول نیست بزار هرچی میخواد گرون بشه.دارن جوسازی میکنن واسه مسکن.انبار ماشیناشون ک خالی شد حالا مونده برج هاشون.والله ب خدا.شهرخبر جون همچین تحلیل کردی انگار الان مردم همه پشت درا ایستادن و با این رکود مسکن قدرت خرید خونه دارن.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مانند قضیه ای که در کالیفرنیای آمریکا سال 1920 رخ داد دقیقا همین شرایط ایران بود خانه هایی که10هزار دلار هم هزینه نبرده بودند به قیمت های40 و50هزار دلار فروخته میشدن،وقتی بانک های آمریکا متوجه شدن خریدار دیگه تو اون مظنه نیست شروع به فروش ملک هاشون به زیرقیمت کردند، این یک جریان فروشی شروع کرد که خیلیا ورشکست شدن خانه های 50 هزار دلاری رو مجبور شدن به7هزار دلار بفروشند مسکن تو ایران دقیقاکپی همونه بانک ها به وضوح دارن ورشکست میشن وگرنه دلیلی نداره اینقدر خودشونو به آب و آتیش بزنن با سودای بالا یه قرون دو هزار دست مردم و جمع کنن،پس پول نیاز دارن همه سرمایه هاشونم تو مسکن خوابیده مردم هم دیگه از این پولا ندارن بدن به مسکن تو خوردنشون موندن پس یکم دیگه همین شکست قیمت ها رو اینجا شاهد خواهیم بود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
همین الانش مردم موندم با این قیمتها قدرت خرید ندارن بعد این بابا داره از افزایش قیمت مسکن میگه برو بابا شورشو درآوردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
ش ما همه چی رو بیخیال شید فقط خشکسالی رودریابید اگه شرایط اینجور پیش بره همه چی روآبه
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
بازار سیاه درست نکن دودش به سر خودت وبچه هایت می اید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
پورسانت کلانی از برج سازان و دلالان گرفته اند تا به بازارشون رونق بدهند و کلاه سر مردم بدبخت بگذارند!!!............خودتون هستید!
فريدشريفي فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
جناب سرحدي مي فرمايند سال آینده به لحاظ بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور شاهد افزايش قيمت ها خواهيم بود اين جمله بيشتر شبيه يك جك خنده داره !!! باحقوق 850000تومان وخانه حدافل 300ميليون تومان !! فقط شما قضاوت كنيد ايشون درخواب تشريف دارن !!! بله اگر درآمد اقشار ضعيف ومتوسط جامعه حداقل 10برابر افزايش يابد بدون افزايش قيمت ها ي ساير اجناس درسال بعد پيش بيني ايشون درسته وگر نه با اين درآمدها بازار مسكن قطعا درسال بعد با ركود بيشتري روبرو خواهد بود.
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
خیلی جالب است به جای اینکه پس از لغو تحریم ها و باز شدن درها مسکن رو ارزان کنند حرف از گرانی میزنند . اینبار مردم فریب شما رو نمیخورند کور خوانده اید همه جوره مردم رو....
سید محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
خیلی معذرت میخوام از کارشناسان محترم اقتصاد!! فرمایش میکنید سال آینده قیمت مسکن افزایش پیدا میکنه! بفرمایید چگونه!؟ آخه با این آماری که سازمان ثبت احوال اعلام کرده فقط در شمال تهران از هر از 2/2 دهم ازدواج دو تاش منجر به طلاق میشه در بعضی از شهرها یا استانها از هر صد تا ازدواج 65 تا 70 تاش طلاقه با این آمار بیکاری و طلاق تو جامعه چجوری قیمت مسکن بالا میره! شاید فکر کردید زو جهایی که طلاق میگیرن هر کدومشون جدا از هم سراغ خرید مسکن میرن!!! با این آمار بیکاری و معتاد و طلاق تو کشور باید فکر ساخت کپر باشیم نه مسکن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
اینها همش دروغ پردازی برای رونق بخشیدن به بازار مسکن میباشد چون هزاران واحد مسکونی بدون مشتری دست آقازاده ها مانده است این بارهم میخوان از طریق دروغ پردازی مردم را به بازار مسکن سوق بدن.الان بیش از 10 برابر تقاضا در بازار عرضه وجود دارد حداقل تا 10 سال قیمت مسکن تغییر نخواهد کرد حتی اگ قیمت مصالح افزایش یابد باز هم مردم حاضر به پرداخت قیمتی بیش از قیمت امروز برای مسکن نیستند.
م-ا-ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
این دولت بنا ندارد که ارامش اقتصادی برای مردم بیاورد اخر این دولت مردان سرمایداران کلانند که صادرات و واردات و خود رو و کالاهای ضروری مردم را در چنته دارند و منافعشان در جیب مردم می بینند لذا اجازه نمی دهند مردم در رفاه باشند فکر نکنید تنها صنادیق سپرده ها که نفت و بیمه و دارو و فروشگاه های زنجیر ه ای و همه چیز مردم را غارت می کنند به خارج از کشور برای تسلیم ایران عزیز در برابر غرب رقم می زنند
مشتری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مگه تا حالا حرف از کاهش هم داشتیم .
ما سالهاست که با گرانی اشنایی داریم .
اگه بگویند .چیزی ارزان شده تعجب میکنیم .
مردم پول خوردو خوراک رو به سختی تامین میکنند .
حالا غصه گرانی منزل رو بخورند .
خرید مسکن هزینه سنگینی برای خانوارها دارد .
با این درامد های کم و بیکاری عده کثیری از مردم
بازار مسکن دیگر فعال نخواهد شد .
چون مردم توان بازپرداخت .وامهای سنگین
مسکن را ندارند .را ندارند .
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
با سلام دوستان بنده دلال نیستم ولی بیست سالی تو کار مسکن تجربه دارم از ما گفتن از اوایل بهمن مقداری گرون میشه مثلا 15 درصدی تا اوایل فرورین از خرداد 96 حدود 20 درصد افزایش داریم بهتره که هر کسی میتونه تا اواخر دی خرید کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
از این نظرت معلومه که دلال نیستی!!!!!!!!!!!!!! شصتلال هستی!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
+
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
با این وضعیت بی آبی و خشک سالی هر کی عقل میرسه خونه و زندگی شو میفروش تا به یک کشور دیگه مهاجرت کنه اکونومی پیش بینی کرده تا بیست سال آینده 50 میلون نفر از ایران به کشورهی دیگه مهاجرت میکنن با این فشار فروش در سال های آینده بازار مسکن نا به سامان میشه
ناشناس
Germany
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
ظلم بی پاسخ نخواهدماند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
باز عده ای میخواهند با شایعه گرانی مسکن در سال آینده مردم را بترسانند تا امسال خانه بخرند این شایعه ترفندی از طرف انبوه سازها و بنگاهای املاک است تا خانه های خود را امسال بفروشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
وقتی پولی برای خرید وجود نداره چطور گرون میشه الکی شانتاژ می کنیدکه ملک هاتون به مردم بدبخت بندازین
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار