اختلاس ۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی مربوط به بانک ملی و ملت است
دادستان کل کشور:
محمدجعفر منتظری گفت: اختلاس ۱۲۰۰ میلیارد تومانی مربوط به دو بانک ملی و ملت است و مجموعه اقدامات انجام شده در این دو بانک، اختلاس تلقی می‌شود.
تعداد نظرات: ۴
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
واقعا برای جمهوری اسلامی این فسادها شرم آور است آنچه باعث سرنگونی انقلاب می شود نه آمریکاست که دشمن شناخته شده و خودش هم دشمنی خود پنهان نمیکند بلکه این فساد است که اگر مهار نشود هم انقلاب و هم اسلام را به باد خواهد داد و به گفته امام اگر اسلام سیلی بخورد تا قرنها نمی تواند سر بلند کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
اجرای فرمان هشت ماده ایی مبارزه با مفاسد اقتصادی مقام معظم رهبری راه نجات است
اما این راه نجات با انتصاب افراد مشکل دار نه تنها حل نمیشود بلکه در گردآب و گودال بیشتر فرو میبرد
با پس زدن جوانهای متخصص حزب اللهی و متعهد و کنار گذاشتن ایشان و تحقیر کردنشان ره به جایی نخواهیم برد
جوانان حزب اللهی که با داشتن مدرک دکتری و ارشد در دستگاه های اجرایی در صندوقها یا کارهای پیش پا افتاده وا نهاده شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
مگر کشور این همه سال در دست این آدم های مثلا حزب اللهی نبوده چرا این همه مشکل هست.مشکل اینه که طاهر حزب اللهی رو به تخصص ترجیح میدن ولی باطن مهمه نه یه ریش و چند حرف.این همه جوون نخبه دارن هر سال میرن چون ملاک کار مردن تو ایران تخصص نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
برای یک کار ساده تا سوابق پدر جد ما را بررسی می کنند ولی پول هایی در سیستم بانکی توسط افراد فاسد برداشته می شود که مشخص نیست چگونه به این سیستم رسوخ کرده اند. پول از دست رفته به کنار، آبروی نظام اسلامی که دیگر به این آسانی بدست نمی آید، خدا می داند چند نفر برای اسلام خون دادند تا انقلاب اسلامی شکل بگیرد. قبل ازا ینکه دشمن ما را از پا در بیاورد، خودمان داریم به حساب خودمان می رسیم. به هیچ ملتی چک سفید امضا ندادند. خدا کند خون شهدا هدر نشود.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار