نامه سرگشاده اساتيد دانشگاه زابل به نمايندگان سيستان
در آستانه استیضاح وزیر علوم صورت گرفت؛
اساتيد دانشگاه زابل در آستانه استیضاح وزیر علوم در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمايندگان سيستان اعلام کردند: باوجود سرخوردگی‌ها و گلایه‌هایمان از شما با یادآوری دردها و رنج‌های خود به احتمال اندک عدم اطلاع و اشرافیت آن دوستان به اوضاع فعلی دانشگاه خواستار پیگیری مطالبات دانشگاهیان دانشگاه زابل از وزارت علوم هستیم.
تعداد نظرات: ۳
مهران مهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
این نامه سرگشاده آخرین راه اساتید دانشگاه زابل برای رساندن صدایشان به نمایندگان سیستان بود که علی رغم مراجعه فراوان به این بزرگواران و ارایه موارد چالشی هیچ واکنشی را شاهد نبودیم. آنچه مایه تاسف افزون است ریشه داشتن نمایندگان سیستان در دانشگاه بوده که به خانواده همین اعضای هیات علمی تعلق دارند و چنین در بررسی مشکلات بیشمار صنف خود هیچ اعتنایی به داد و فغان همکاران خود ندارند و نداشته اند. مگر نه اینکه این بزرگواران با حمایت اندیشمندان و قشر دانشگاهی سیستان برای خدمتگزاری به مردم سیستان بار وکالت و امانت رو پذیرا شده اند؟! اما ما اعضای هیات علمی سیستان با انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی باری دگر در بوته آزمایش آزموده شدیم تا برای دوره بعدی در انتخاب و هدایت افکار عمومی بهتر عمل نماییم.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
اين فرمايشات دروغي بيش نيست .نمايندگان زابل خودشان همه چيز رو مي دانند.
شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
نامه سرگشاده اعضای هیات علمی دانشگاه زابل در خصوص مدیریت دانشگاه نامه ای بجا و حق طلبانه است متاسفانه دانشگاه زابل از رسالت اصلی خویش کاملا منحرف شده است
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار