کد خبر:۵۷۹۳۹۲

معرفي ۸ ایده برتر براي رقابت در ايده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی دانشگاه امیرکبیر

هيات داوران نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی دانشگاه اميركبير از مجموع ۲۰ ایده راه یافته به آخرين مرحله داوری، ۸ ايده را به عنوان ايده‌هاي نهايي انتخاب و معرفي كردند.

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبير نخستين ايده بازار لوازم بهداشتي و آرايشي اميركبير، زمان برگزاري رقابتهاي پاياني اين رويداد تخصصي را يازدهم بهمن ماه ذكر كرد.

 

علي عليزاده افزود: به دنبال فراخوان ايده بازار لوازم بهداشتي و آرايشي، دانشجویان از دانشگاه هاي سراسر کشور بیش از ۷۰ ایده در سه حوزه بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی – فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی – و بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی، به دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال كردند كه پس از دو مرحله داوری و بررسی، ۸ ایده برتر انتخاب شدند.

 

وي در معرفي طرح هاي برگزيده براي ارائه حضوري در روز پاياني ايده بازار لوازم بهداشتي و آرايشي گفت: براساس راي هيات داوران، طرح هاي Beauty mirror از رضا فهمی، تولید تانن پوسته پسته جهت استفاده در صنایع آرایشی و شوینده ها متعلق به شهرام فدائیان، ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده متعلق به شیوا اسبری، تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبکهای دریایی خلیج فارس ارائه شده توسط فاطمه عیدی، تولید و عرضه لاک نوین آرایشی از سولماز ولی زاده، وسیله کمک آموزشی از سوزان خفایی، مجموعه کرم های گیاهی ارائه شده توسط دنیا پوی و تهیه پد بهداشتی با استفاده از هیدروژل ابریشم متعلق به انیس جعفری به عنوان ۸ ايده برتر نهايي معرفي شدند.

 

عليزاده خاطرنشان كرد: در مرحله نهايي اولين ايده بازار لوازم بهداشتي و آرايشي كه از ساعت ۱۵ روز يازدهم بهمن ماه به ميزباني دانشگاه صنعتي اميركبير آغاز مي شود، فعالان صنايع و دانشگاه، سرمايه گذاران بخش خصوصی و سایر نهادهای مربوط دولتی و غیر دولتی حضور خواهند داشت و صاحبان ایده های برتر برای تولید و عرضه محصول ایده خود به بازار، وارد مرحله جدید عقد قرارداد با خریداران آن ایده خواهند شد

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار