وقتی اصغر فرهادی همه چیز را قربانی منافعش می‌کند
اصغر فرهادی با توجه به وجهه بین المللی اش می توانست با واکنشی مناسب از تریبون خود برای دفاع از کشور و دین استفاده کند اما ترجیح داد منافعش را به خطر نیندازد.
تعداد نظرات: ۱۲
ars
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اقای اصغر فرهادی سلام
مخالفت بنده نسبت به آمریکا به خاطر ترس از این کشور نیست. و نیز کسی این گونه القا نکرده. حتی نه از روی نا آگاهی بلکه از روی واقعیت است که، دنیا آن را می بیند اما مردم دنیا به دلیل تبلیغات و القا های رسانه ها آمریکا را بزرگ می پندارند ولی این در صورتی است که نخبگانی از کل دنیا آمریکا را امریکا ی امروزی کردند که تحت نظر افرادی سود جو و نژادپرست است. بنده حاضر به بندگی این افراد نیستم. و هر چه در توانم باشد در راه اعتلای دینم و میهن و مردم دنیا خود را خرج می کنم اما حاضر به بندگی نیستم. این را از علی اکبر امامم اموختم که اگر دنیایی ظالمی حکمفرماست همان بهتر که زنده نباشم حتی اگر اندک باشم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
از کوزه همان برون طراود که در اوست
hf
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
غرهادی :....ترس مردم ابزار مهمی‌ست برای توجیه افراطی‌گری و تندروی صاحبان ذهن‌های بسته.
بله سیاه نمایی از کشور ایران هم ابزار مهمی است برای دریافت جایزه های بین المللی برای جنابعالی.هیچکس انتظاری بیشتر از این از جنابشان نداشت
احمد دهقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
از یک شخص غرب زده خودفروخته انتظاری جز این نیست ای کاش ذره ای غیرت
تکمران
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
اصغر جان برو.... ما هنوز داغ استعمار سیصد ساله غرب ازکشور عزیزمان فراموش نکردیم که شما برای یک اسکار وطن فروشی می کنی ما ازدشمن تصویر هولناک نساختیم ولی واقعا دشمن هولناک است همین انگلیس مهد حقوق بشر در یک برهه زمانی خیلی کوتا قریب به ۱۰میلیون ایرانی را در جریان قحطی را کشت .کجای تو باغ نیستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
این که فکر میکنید فرهادی برای گرفتن یک جایزه این طور برخورد می کند درواقع نشان از تند روی خودتان است. یک شخص تندرو نمیتواند تندروی خودش را ببیند. مشکل شماها این است. درواقع مشکل همه سیاستمداران تندرو این است که خودشان را کمال حق میبینند. نه دوست عزیز شما نمی توانید به قضاوت در مورد فرهادی بیاندیشی. فرهادی فرهادی است
ساجد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
یک سلامی هم بکنیم به کسانی که هویت ایرانی و وطن پرستی ( نه هویت دینی !!!!!) خود را فدای غرب پرستی و ستایش از کدخدا!!!!! کرده اند

سلام اصغر جووووووووون!!!!!!!!!

یه کم عاقلانه تر به دنیا نگاه کنی می بینی کسانی را که سه سال و نیم وقت ملت و ظرفیت داخلی را فدای مذاکره به کدخدا کردند و دست از پا درازتر برگشتند .

سلام .........
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بهتره این آقا به جای ژست روشنفکری، لااقل یه نگاه به تاریخ یک قرن گذشته بندازه و ببینه که کشور ما در برابر چیزی که جنابعالی صرفا "تفاوت‌های بین ملت‌ها و فرهنگ‌ها" می خوانید چقدر شهید و کشته داده. یعنی جنگ های جهانی با میلیون ها کشته به دلیل اختلافات فرهنگی ملت ها بوده؟؟ نکنه فکر می کنید به دلیل اختلاف فرهنگی بوده که عراق با حمایت بسیاری از کشورها به ایران حمله کرده بوده؟ شما تو این دوران کجا بودی؟؟ مردم افریقا به دلیل اختلافات فرهنگی هست که طلا و منابع معدنی شون به تاراج میره؟؟ و ... جنابعالی به عنوان یک مدعی چه کاری برای مملکتت کردی؟؟ جز دو تا فیلمی که صرفا چون بر مفاهیمی که برای برخی جوان ها لزوما جذابیت داره و کشونده شده اند به سینما، مگر مشکلی حل کردی که شدی مدعی روشنفکری.
erfan
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
یه چیزی بگم اگه فرهادی به آمریکا میرفت و در صورت اجازه ورود میرفت مراسم شرککت میکرد کلی بحث میشد که چرا کشورو ترک کردن تا با امیریکاییها محشور بشن
من واقعا طرفدار فرهادی نیستم و از فروشنده ش هم خوشم نیومد اما این جبهه گیریا خیلی مسخره هست همین جور نظرات رو میشه در رابطه با تحریم کردن ترانه علیدوستی دید که خیلی از هموطنانمون سنگ تموم گذاشتن با نظرات زیباشون!

در ضمن شما که میگید با تمام مخالفتها در خود امریکا خود فرهادی هیچ چیز نگفته و نخواسته وجههشو خراب کنه حتی دریغ از یک کلمه شما به عنوان یه رسانه باید صداقت داشته باشید و کل متن رو بذارید لطفا بخوانید این بخشی از صحبتهای فرهادی:
ترس مردم ابزار مهمی‌ست برای توجیه افراطی‌گری و تندروی صاحبان ذهن‌های بسته.
erfan
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
حال آنکه من باور دارم شباهت‌های بین انسان‌ها در روی این کره‌ی خاکی در سرزمین‌ها، فرهنگ‌ها و ادیان مختلف بسیار گسترده‌تر از تفاوت‌هاست.
من باور دارم ریشه بسیاری از خشونت‌های امروز جهان در میان ملت‌ها را باید در ""تحقیرهای دو سویه"" دیروزشان جستجو کرد و "تحقیرهای" امروز ملت‌های دیگر به یقین بذری‌ست برای خشونت‌های فردا.

"تحقیر ملت‌های دیگر به بهانه حفظ امنیت مردم یک کشور" پدیده تازه‌ای در جهان نیست و همواره خود زمینه‌ای برای ایجاد "شکاف" و "دشمنی" در آینده بوده است.

نمیدونم الان داره ارسال میشه یا نه این محدودیت حروف رو بردارید لطفا......
erfan
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
من از این طریق انزجار خود را از شرایط تحمیل ‌شده ناعادلانه‌ای که برای ورود قانونی بعضی از "هموطنانم و همچنین مردم شش" کشور دیگر به ایالات متحده در حال اعمال است ابراز می‌کنم و امیدوارم این شرایط منجر به شکاف بیشتر بین "ملت‌ها" نشود.

شما اعتقاد دارید بین ملتها شکاف هست؟اگه هست درست و به جاست؟ پس دولتها نقش داشتن اینکه کشوری مثل امریکا دشمنی داره ایا باعث شده ما از مردم امریکا بدمون بیاد؟ اگه جواب بله هست اایا درسته؟(هرکشوری الان نگید غرب زده) حرف فرهادی اینه
وقتی هم که میگه مایل بودم برم مراسم اسکار احترام به این مراسمو میرسونه چون اسکار رو اکثریت قشر هنرمندان مردمی تشکیل میده که خودشون مخالف ترامپ هستن پس اسکار اگه مال آمریکاست ولی مال ترامپ و باباش نیست
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
سلام.
از زمان فیل جدایی نادر از سیین ازین آقا متنفر بودم. باعث تاسفه که همچین آدمایی میتونن تو کشور ایران هرکاری میخوان بکنن به نظام هم توهین کنن به دین توهین کنن. جالبه که همیشه هم اعتراض دارن که آزادی بیان نیست!
ارسال نظرات
آخرین اخبار