حضور زنان در ورزشگاه‌ها حق طبیعی آن‌هاست!
مولاوردی:
معاون رئیس جمهوری با اشاره به ممنوعیت ورود زنان و دختران به ورزشگاه ها گفت: به نظر می رسد بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی، نظام باید شرایط و زیرساخت های حضور بانوان را در ورزشگاه ها مهیا می کرد، هرچند این موضوع از اولویت های بانوان به شمار نمی رود، اما حق طبیعی زنان در این حوزه است.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
«الان یعنی مهمترین دغدغه مردم خصوصا بانوان همینه؟» جالبه به محض اینکه یکی بیاد در مورد حجاب و عفاف صحبت کنه اولین سوالی که مطرح میشه این سواله ... دوست دارم ببینم اونایی که در اون مواقع این سوال رو می پرسن در مورد حرفای الان این خانم هم این سوال رو می پرسن؟
S.M.Z
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
حق طبیعی؟ حق طبیعی دقیقا چیه؟ اینه که به جای فرهنگ سازی اسلام ناب به کنسرت و ورزشگاه و هزار مساله غیر مهم دیگه بپردازه و رای جمع کنه برا دوره بعد؟ شما اگه مانتویی بودی بهتر بود تا این که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
خانم مولاوی این شعارات انتخاباتی دیگه نمی تونه کارایی داشته با شه چون این شیوه تکرار دوره اقای خاتمی بود.لطفا برای رسیدن به اهداف انتخاباتی دنبال برنا مه های جدید در حفظ شان ومنزلت خا نم ها باشید .حالا همه مشکلات جامعه زنان تنها معطوف برعدم حضورشان در ورز شگاهها است .؟؟؟؟
یک استاد دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
این حقی که شما اسم برده اید حقیست سکولار و بدون خدا. یعنی حق برخاسته از مکتبی که در آن خدای عالم به عنوان اصل حق و شرعی که از آن حق ناشی می شود وجود خارجی ندارد بلکه خود هر فردی است که حق را تعریف می کند. لذا توصیه می کنم شما وارد این مباحث بنیادی نشوید و اصولا با این نوع طرز تفکر به کارهای غیر اجرایی و غیر فرهنگی بپردازید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
باز هم فمنیستی دیگر از اصلاحات ، فرداست که دیگه میبینی این خانوم با یه پلاکارد و بدن رنگی میاد بیرون واسه اعتراض...!
ارسال نظرات
آخرین اخبار