بی‌توجهی به شروط رهبرانقلاب در برجام موجب آثار مخرب شده/ اعضای هیئت نظارت بر برجام می ترسند به دستاورد بزرگشان خدشه‌ای وارد شود!
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به اعضای هیئت نظارت بر اجرای صحیح برجام با اشاره به اینکه رفع همه تحریم‌ها شعار خوش رنگ و لعابی بود که تنها کارکرد انتخاباتی داشت نوشت: هیئت نظارت بر اجرای برجام در ماه‌های اخیر عملکرد مشخص و شفافی نداشته است.
تعداد نظرات: ۶
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
خبر گزاری محترم دانشجو چرا نظرات در صفحه دیده نمی شود
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
دکتر جلیلی 1 نفر هستند و 1 رای دارند با 1 رای چکار میشه کرد وقتی بقیه همفکر فریدون هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
به در بگو دیوار بشنوه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
امریکا با تحریم های جدید خود برجام بیفرجام را به مرده ای مبدل کرده که بوی تعفنش کم کم همه مردم را آزار خواهد داد / اما مسببان تصویب برجام و اعتماد به امریکا هنوز امید به زنده شدن این مرده بیجان در حال تعفن دارند و امثال ی عراقچی میگوید :هنوز تا نقض کامل برجام فاصله داریم !!! مثل این است که بگویید هنوز تا پوسیدگی کامل جنازه برجام هنوز فاصله داریم !! تنها کاری که میتوانید بکنید این است که جنازه برجام را مومیایی کنید و در موزه نگهدارید تا عبرتی برای غرب گرا های بزک کننده آمریکا در حال و آینده شود
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
حتی اگه ولایتی و جلیلی هم رای بدن کاریش نمیشه کرد
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
تنها راه شکست برجام و 1+5 اینه که دوباره نیروگاه های اتمی که ازبین رفتن بازسازی شوند من مطمئن هستم ، هستن دانشجویانی که علاقه شدیدی به راه اندازی مجدد این نیروگاه ها دارند و من از شما دوستان می خواهم که پویشی راه بیندازید و کسانی که می خواهند این کار انجام شود را بسیج کنید .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار