آخرین اخبار:
کد خبر:۶۳۱۴۶۰
در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم؛

درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد

به‌منظور افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به‌ویژه بیماران، همراهان و کارکنان برای ارسال پیشنهاد‌ها و انتقادات، درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای دانشجو، به‌منظور افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به‌ویژه بیماران، همراهان و کارکنان برای ارسال پیشنهاد‌ها و انتقادات، درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.

در اطلاعیه روابط عمومی این دانشگاه آمده است: این درگاه به منظور افزایش رضایت مندی ذی نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و پرسنل برای ارسال پیشنهادات، انتقادات و موارد مورد انتظار، به درخواست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری واحد  it ایجاد و راه اندازی شد. تصویر، صدا و متن از طریق این درگاه قابل ارسال است. 

بی شک سازمانی که کارکنان آن با یکدیگر، ارباب رجوع و سایر سازمان ها ارتباطات موثر نداشته باشد نمی تواند توانمندی های لازم را برای اجرای وظایف خود کسب کند . از سوی دیگر، برقراری ارتباط، بستری مناسب برای مبادله اطلاعات، دانش و تجربیات می باشد.

همچنین، ارتباط برای هماهنگی فعالیت های گروهی، اجرای وظایف رهبری و انجام وظایف مدیریتی لازم است، در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروه های رسمی و غیررسمی، روش های بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهمیت است. بنابراین برای دستیابی به حداکثر بهره‌وری در سازمان ها، سیستم ارتباطات باید به گونه‌ای باشد که در همه حال اطلاعات مربوطه را در اختیار مدیران برای برنامه ریزی و تعیین الویت ها قرار دهد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار