آمریکایی‌ها هر زمان که بتوانند به دولت و ملت عراق ضربه خواهند زد/ آقای عبادی! به آمریکا اعتماد نکنید
رهبر انقلاب در دیدار با العبادی:
حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، با حمایت از تلاشهای دولت عراق برای توسعه روابط با کشورهای همسایه و منطقه، تأکید کردند: باید مراقب مکر امریکایی‌ها باشید و هرگز به آن‌ها اعتماد نکنید.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Germany
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
آقای دکتر روحانی،
بهتر نیست که شما هم دفتر کارخودتان را مانند امام خمینی و امام خامنه ای ساده انتخاب کنید و بجای آنکه بزرگی و عظمت ایران را با کاخ و سنگ مرمر و پرده ابریشمی و دستگیرهای طلا به مهمانان خارجی نشان بدهید، با محتوی مطالبی که به آنان بیان می کنید، عرضه نماید. درست همان کاری که رهبر معظم و عزیز انقلاب اسلامی در دیدارهای خود انجام می دهند.
در همین اتاق ساده و روی همین مبل های معمولی، سران کشورهای متعددی که بعضی از آنها جزو قدرت های بزرگ دنیا هستند، نشسته اند و همگی آنها، عظمت و بزرگی ایران را در محتوی کلام و نظرات رهبر انقلاب دانسته و این یافته خود را بعضا با صراحت علنا بیان کرده اند.
خلاصه آنکه بزرگی و عظمت یک کشور با تشریفات سلطنتی دفتر کار و اتاق ملاقات سنجیده نمی شود; چه در مراکز قدرت و چه در میان افکار عمومی. بلکه این مهم وابسته به علم و فضیلت، بزرگی روح و خصلت های الهی افرادی است که به نمایندگی از ملت ایران با میهمانان خارجی ملاقات و مذاکره می کنند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار