آقای عالیجناب! به کجا چنین شتابان!؟
یادداشت دانشجویی/
چیزی که موجب نگرانی شدید است اقدام بعد از تصویب پالرمو است. اگر تصویب پالرمو به تصویب TF بیانجامد ایران وارد FATF می‌شود و علنا بازو‌های امنیت ایران تضعیف شده و امنیت ملی ایران با خطر جدی مواجه و ایران مجبور به خود تحریمی می‌شود.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
اشتباهات مربوط به تایید صلاخیت کنندگان و رای دهندگانی است که به لیست و "تَکرار میکنم" رای دادند.
و این هم محصولی انگلیسی از حاصل جمع و ضرب اصولگراییِ مایل اصلاح طلبی است که در اصل همان اعتدال و لیست امید و دار و دسته های معمم زادگان بی ایمان و فاضل نمایان منفعت طلب است !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
در توصیف بیانات مشعشعانه اقای سیف همین بس که روزگاری در رسانه ملی مردم را از سپرده گذاری در بازار سکه و ارز منع نمود و بهترین سپرده گذاری را در موسسات مالی دانست که نامشان در سایت بانک مرکزی درج شده است و با این اطمینان که این سپرده ها تحت نظارت و صیانت بانک مرکزی است مردم را به گذاشتن پولشان در این موسسات مالی بدون داشتن دغدغه دعوت نمود و وقتی که مردم در شعب موسسه مجاز کاسپین با تابلوی کاسپین و قرارداد کاسپین و مهر و امضا کاسپین و تائید کامل بانک مرکزی و موسسه کاسپین در سال 95سپرده گذاری کردند با یک ترفند عجیب ادعا کردکه پولهای مردم به حساب تعاونی منحله در سال 92فرشتگان رفته است و چون این تعاونی کسری دارد پس مردم نیز متضرر شده اند و اصلا توجه نمی کند که جذب سپرده مردم با نام موسسه کاسپین و در شعب با تابلوی کاسپین و واریز ان به حساب تعاونی فرشتگان مصداق کامل و بارز کلاهبرداری تام و تمام می باشد و حالا با هزاران ترفند از ارجاع پرونده شکایت سپرده گذاران و همچنین پرونده شکایت اکثریت نمایندگان مجلس از بانک مرکزی به قوه قضائیه جلو گیری می کند و با حمایت رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی تابحال موفق هم شده است . اما خداوندی که ناظر بر ما و بدبختی هزاران سپرده گذار و خانواده هایشان است بالاخره انتقام مردم را به خاطر بدبختیشان از مسببین واقعی ان خواهد گرفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
درود بر دانشجویان خط ولایت و رهبری احسن درود بر افسران جوان جنگ نرم درود بر زبان نافذ و گویایتان درود بر نفسهایتان که مدام دم از عدالت بوده و فرق نمی کند چه تهران باشید یا سیستان و یا هر جای دیگرقدمهایتان که برای اسلام برداشته اید استوار باد درود بر جوش و خروش تان و درود بر تلاش و کوششتان که فقط برای اسلام عزیز هست به قول شهید بهشتی: دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود
ارسال نظرات
آخرین اخبار