بعید است دیگر با مهران مدیری همکاری کنم!
الوند:
خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون حرف‌های متفاوتی از نسخه سینمایی سریال پایتخت، فاصله‌اش ار مهران مدیری و پرچم‌دار خانواده الوند مطرح کرد.
منبع: تسنیم
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
مهران مدیری شده بده چون انتقاد کرده توی برنامه اش...جالب اینجاست که این نویسنده های طنز هم همه شون در آثارشون مشغول انتقاد هستن اما نمیدونم چرا وقتی مهران مدیری میگه بهشون بر میخوره...مگه خودشون تو سریالایی نوشتن به رفتار و خیلی مسائل دور از اخلاق انتقاد نکرده ان؟

مورد بعد چرا با مهران مدیری حرف نزده... مگه میشه یه نویسنده انقدر از ساخت اثری که نوشته دور باشه که حتی در طول فیلمبرداری متوجه تغییر کار نشده باشه... و الان تازه بعد دیدن فیلم بگه تغییر کرده... یه نویسنده خوب باید بالای سر چیزی نوشته باشه نه اینکه بنویسه بعد بده به عوامل و بره... اینطوری به نظر میرسه فقط برای پول کار میکنه... همینه که یه روزی اصغر فرهادی فیلمنامه سریال تلوزیونی مناسبتی ماه رمضان مینوشته بعدش رفت تو سینما کلا ضد همه چی شد... برای اینکه برای نون می نوشتن نه بخاطر هنر نه بخاطر مردم و سینما... این حقیقته... نمیشه بگی چاره ای نداشتن چیز دیگه ای نبوده مجبور بودن برای اینکه بتونن تجربه کسب کنن بنویسن... نه آدم با شرافت و آزاده هر سختی ای به جون میخره ولی تن به چیزی بهش اعتقاد نداره نمیده...

بعد هم دورهمی که اولش کارگردان و نویسنده اش محراب قاسم خانی بود غیر از اینه؟ بعدا در پی ممنوع الکار شدن تو تلوزیون به نشانه اعتراض از مجموعه رفت و از مهران مدیری خواستن ادامه بده کارش و ... و غیر از مجری گری سمت کارگردانی کارم به عهده بگیره اونم به هر دلیل پذیرفت و گرچه میخواست تمام کنه این مجموعه رو اما بازم ازش خواستن ادامه بده.

حالا دیگه میخوان بگن مهران مدیری بده... مهران مدیری اخلاق حرفه ای نداره و هزار و یک حرف دیگه...تمام این افراد با مهران مدیری به شهرت رسیدن...همه این نویسنده ها... اگر همکاریشون با مدیری نبود با کارگردانی یه سری کارگردانی که ده سر و گردن پایین تر از مدیری هستن متن هاشون با اون قدرت به نمایش در نمی اومد و حیف میشد... این حقیقته... نمیخوایم از مدیری بت بسازیم...اما اینکه این قصه ها همه بعد از دورهمی آغاز شده چندان صادقانه به نظر نمیرسه بخاطر مسائل کاری باشه این موضع گیری ها... چطوری آدمایی ۲۰ ساله دوستن یهو اینطوری میشن و بعدم نمیره حقش و بگیره نمیره حرف بزنه... یعنی چی...این چطور نویسنده ایه!؟

من باورم نمیشه... همچین نویسنده ای که انقدر از کاری نوشته دوره که متوجه تغییراتش نمیشه...یا برای احقاق حقش کاری نمیکنه نوبره!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار