نرم‌افزار اسرائیلی در قتل خاشقچی نقش داشت
افشاگر جاسوسی‌های آمریکا:
تحلیلگر سابق سیا و افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا روز سه‌شنبه گفته نرم افزار یک شرکت صهیونیستی در قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی نقش داشته است.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
اگرچه «ادوارداسنودن»اطلاعات محرمانه زیادی دارد واماگاهی اوقات این افشاگرمرموز همه را سرکارمیذاره!مثلاً درهمین مورد ،این هم دلیل سرکاریش:
جمال برای ثبت ازدواج جدیدش در جمعه۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸(۶ مهر ۱۳۹۷)برای اولین بار به کنسولگری سعودی در استانبول مراجعه کرده بود -که ظاهراً کنسولگری مدارکی خواسته بودندکه بهمراه نداشته-وشایدبهانه ای بوده برای کشاندن مجدد به قتلگاه- وقرارشده بودکه درمراجعه بعدی ارائه دهد،زمان مراجعه چهارروزبعدتعیین می شود،یعنی سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷ (۲اکتبر۲۰۱۸)،
خُب« آقای محمد العتیبی» کنسول عربستان موضوع را به اطلاع مسئولین بالادستی می رساند،بن سلمان هم درجریان روزموعودبوده،خاشقچی بهمراه نامزدش برای باردوم در روز ۱۰ مهرماه۱۳۹۷ (۲ اکتبر۲۰۱۸) به ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول می رود.که میخواسته نامزدش هم واردشود که ازورودخانم چنگیزممانعت می کنند.

حالا این چه نیازی به رصد وردیابی «نرم افزارجاسوسی»بوده!؟ چه ضرورتی به این تشکیلات آنچنانی داشته که اسنودن گردوغباربپاکرده!؟
تلخیصی ازمصاحبه های «خدیجه چنگیز» نامزد «جمال خاشقجی»
جمال خاشقچی قبلاً با«دکتر آلا نصیف»ازدواج داشته
ارسال نظرات
آخرین اخبار