کد خبر: ۷۴۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
امروزه با گسترش تبلیغات دیجیتال، کمتر نیاز به تبلیغات شهری و استفاده از بیلبورد‌ها احساس می‌شود، ولی این نماد‌ها به عنوان یک قول زشت، مخاطب را آزار می‌دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار