
کد خبر:۷۷۷۰۶۲
با رویکرد کاهش هدررفت و بازیافت؛
دومین همایش ملی «مدیریت مصرف آب» آذرماه ۹۸ در دانشگاه تهران برگزار میشود
دانشگاه تهران آذرماه امسال میزبان رویداد ملی «مدیریت مصرف آب» با رویکرد کاهش هدررفت و بازیافت خواهد بود.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین همایش ملی «مدیریت مصرف آب» با رویکرد کاهش هدررفت و بازیافت ۱۹ تا ۲۱ آذرماه ۹۸ در کتابخانه علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجربی در عرصههای مختلف مهندسی آب، ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان، اندیشمندان، کارشناسان و مدیران در حوزه مدیریت مصرف، هدررفت و بازیافت آب، جلب توجه مسئولین کشور (سیاستمداران، قانونگذاران و تصمیم گیرندگان) به اهمیت مدیریت مصرف، برگزاری نشستهای تخصصی، کارگاههای آموزشی و نمایشگاه جانبی و ... از جمله اهداف برگزاری دومین همایش ملی «مدیریت مصرف آب» است.
در این همایش موضعاتی از قبیل: مدیریت مصرف آب، هدررفت واقعی در شبکههای توزیع آب، هدررفت ظاهری در شبکه های توزیع آب، مصارف مجاز آب بدون درآمد، هوشمندسازی شبکههای توزیع آب، کاهش مصرف و ارتقای بهره وری آب در بخش صنعت، پیوند آب-انرژی در بازیافت پساب و ... به بحث و بررسی گذاشته میشود.
ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجربی در عرصههای مختلف مهندسی آب، ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان، اندیشمندان، کارشناسان و مدیران در حوزه مدیریت مصرف، هدررفت و بازیافت آب، جلب توجه مسئولین کشور (سیاستمداران، قانونگذاران و تصمیم گیرندگان) به اهمیت مدیریت مصرف، برگزاری نشستهای تخصصی، کارگاههای آموزشی و نمایشگاه جانبی و ... از جمله اهداف برگزاری دومین همایش ملی «مدیریت مصرف آب» است.
در این همایش موضعاتی از قبیل: مدیریت مصرف آب، هدررفت واقعی در شبکههای توزیع آب، هدررفت ظاهری در شبکه های توزیع آب، مصارف مجاز آب بدون درآمد، هوشمندسازی شبکههای توزیع آب، کاهش مصرف و ارتقای بهره وری آب در بخش صنعت، پیوند آب-انرژی در بازیافت پساب و ... به بحث و بررسی گذاشته میشود.

لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.