
کد خبر:۷۸۵۴۷۴
علیزاده خبر داد
میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیامنور در هفته دولت راهاندازی میشود
معاون اداری مالی دانشگاه پیامنور از راهاندازی میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیامنور همزمان با هفته دولت خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن علیزاده، معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور با اشاره به راه اندازی میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیام نور همزمان با هفته دولت گفت : سامانه تکریم ارباب رجوع تحت عنوان «میز خدمت الکترونیک» دانشگاه پیام نور با هدف دسترسی آسان ارباب رجوع با هیأت رئیسه دانشگاه فراهم خواهد شد.
وی افزود: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواست ها و شکایات در اسرع وقت تسریع در امور محوله و چابکسازی سیستم در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع و دهها خدمت دیگر نام برد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام امور مربوط به ویژه دانشجویان کارکنان و اعضای هیأت علمی و موجب رضایتمندی هرچه بیشتر و تکریم آنها را فراهم خواهد آورد.
علیزاده در تشریح نحوه عملکرد سامانه افزود: میز خدمت دانشگاه پیام نور مشتمل بر ۵ زیر سیستم دبیرخانه هوشمند (امکان ارتباط مستقیم با هیأت رئیسه و رؤسای استان ها)، دریافت، ثبت پیگیری درخواست شکایات اطلاع رسانی از طریق پیامک، دریافت پیشنهادات و نیز تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونت های سازمان مرکزی خواهد بود و تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع متقاضی قرار خواهد گرفت و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری می تواند در جریان روند درخواست خود قرارگیرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی در پایان تصریح کرد؛ با راه اندازی این سامانه، امکان دسترسی راحت، طرح و پیگیری نظرات، پیشنهادات، شکایات و درخواست های ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم شده است.
وی افزود: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواست ها و شکایات در اسرع وقت تسریع در امور محوله و چابکسازی سیستم در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع و دهها خدمت دیگر نام برد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام امور مربوط به ویژه دانشجویان کارکنان و اعضای هیأت علمی و موجب رضایتمندی هرچه بیشتر و تکریم آنها را فراهم خواهد آورد.
علیزاده در تشریح نحوه عملکرد سامانه افزود: میز خدمت دانشگاه پیام نور مشتمل بر ۵ زیر سیستم دبیرخانه هوشمند (امکان ارتباط مستقیم با هیأت رئیسه و رؤسای استان ها)، دریافت، ثبت پیگیری درخواست شکایات اطلاع رسانی از طریق پیامک، دریافت پیشنهادات و نیز تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونت های سازمان مرکزی خواهد بود و تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع متقاضی قرار خواهد گرفت و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری می تواند در جریان روند درخواست خود قرارگیرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی در پایان تصریح کرد؛ با راه اندازی این سامانه، امکان دسترسی راحت، طرح و پیگیری نظرات، پیشنهادات، شکایات و درخواست های ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم شده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.