آخرین اخبار:
کد خبر:۷۸۷۷۳۶
بنابراعلام ناسا؛

سرنوشت نام کاوشگر مریخ ۲۰۲۰ در دستان دانش‌آموزان است

ناسا هنوز نامی برای کاوشگر مریخ ۲۰۲۰ انتخاب نکرده و به همین منظور با برگزاری مسابقه‌ای از دانش‌آموزان خواسته تا نام‌های پیشنهادی خود را در قالب یک مقاله ارسال کنند.

سرنوشت نام کاوشگر مریخ ۲۰۲۰ در دستان دانش‌آموزان است

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ناسا اعلام کرده مقالات کوتاه دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی را برای انتخاب نام کاوشگر مریخ۲۰۲۰ قبول می‌کند.

این سازمان از دانش آموزان درخواست کرده در مقالاتی کوتاه هویتی به این کاوشگر رباتیک هویتی بدهند. دانش آموزان تا یکم نوامبر فرصت دارند ایده‌های خود را برای ناسا ارسال کنند. این رقابت براساس سه گروه تحصیلی (دانش آموزان کلاس چهارم، کلاس‌های پنجم تا هشتم و کلاس‌های ۹ تا ۱۲) برگزار می‌شود.

مقالات برتر با توجه به مناسبت، خلاقیت و همچنین اهمیت آن‌ها انتخاب می‌شوند. همچنین ناسا در هر گروه ۵۲ مقاله را به مرحله نیمه نهایی ارسال می‌کند.

در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی مردم ۹ فینالیست را انتخاب می‌کنند و تا ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ میلادی نام کاوشگر نیز انتخاب می‌شود. پیش بینی می‌شود یک سال پس از این تاریخ کاوشگر روی مریخ فرود آید.
 
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار