
کد خبر:۸۰۵۴۱۲
با قابلیتی ویژه؛
سومین مرکز نوآوری کسبوکار دانشگاه تهران در دانشگاه تهران افتتاح شد
رئیس دانشگاه تهران از آغاز به کار سومین مرکز نوآوری کسب و کار در این دانشگاه خبر داد که در حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی فعالیت میکند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمود نیلیاحمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در مراسم افتتاح سومین مرکز نوآوری کسب و کار این دانشگاه که صبح امروز در دانشکده مدیریت برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه تهران در ایجاد فضای نوآوری از دانشگاههای پیشقدم است و در زمینه ایجاد مرکز نوآوری، کسب و کار هم از دانشگاههای مطرح محسوب میشود.
به گفته وی با افتتاح مرکز نوآوری کسب و کار در دانشکده مدیریت، سومین مرکز نوآوری کسب و کار به شیوه جدید در دانشگاه تهران آغاز به کار کرده است.
رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: تفاوت و امتیاز ویژه مرکز نوآوری کسب و کار دانشکده مدیریت در حوزه فعالیت آن است که این مرکز به حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی هم میپردازد.
وی ادامه داد: به این ترتیب نه تنها این مرکز محلی برای کسب و کارهای جدید و نوآوری است، بلکه همه کسب و کارها در همه حوزهها میتواند در این مرکز فعالیت داشته باشند و این موضوع دارای اهمیت ویژه است. تاکنون جای کسب و کارهای حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی در مراکز نوآوری تا حدی خالی بود.
به گفته وی با افتتاح مرکز نوآوری کسب و کار در دانشکده مدیریت، سومین مرکز نوآوری کسب و کار به شیوه جدید در دانشگاه تهران آغاز به کار کرده است.
رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: تفاوت و امتیاز ویژه مرکز نوآوری کسب و کار دانشکده مدیریت در حوزه فعالیت آن است که این مرکز به حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی هم میپردازد.
وی ادامه داد: به این ترتیب نه تنها این مرکز محلی برای کسب و کارهای جدید و نوآوری است، بلکه همه کسب و کارها در همه حوزهها میتواند در این مرکز فعالیت داشته باشند و این موضوع دارای اهمیت ویژه است. تاکنون جای کسب و کارهای حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی در مراکز نوآوری تا حدی خالی بود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.