روزنامه سازندگی، وابسته به حزب کارگزاران و از حامیان دولت، وظیفه اقناعسازی مردم درباره نحوه اجرای عجیبِ اصلاح قیمت انرژی توسط دولت روحانی را برعهده صداوسیما دانست!
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محبوبه نیاورانی، روزنامهنگار، در واکنش به شانهخالی کردنِ دولت و طرفدارانش از بیتدبیری عجیب در نحوه اجرای اصلاح قیمت انرژی و اعلام ناگهانی آن، نوشت:
چه کسی باید مردم را قانع میکرد، دولت یا صداوسیما؟ آیا اقناع سازی بعد از اجرای طرح اثرگذار است؟ وقتی دولت شبیخون میزنه و ۱۲ شب طرح رو اجرا میکنه و ۱۰ صبح مردم میریزن خیابون، فرصتی برای صداوسیما میمونه؟